تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/12/28 - 13:22
کد خبر: 465029

بهترین برند های کفپوش خودرو

بهترین برند های کفپوش خودرو

شما عزیزان به احتمال زیاد، زمان کمی را برای فکر کردن در مورد کفپوش خودرو خود می گذارید ولی با توجه به مقدار خاک، گل، آب و شنی که هر روز به داخل ماشین خود خواهید برد، باید به این موضوع بیشتر دقت نمائید. هر کفپوشی برای ماشین شما خوب نبوده و یک کفپوش نا مناسب و نامرغوب می‌ تواند ارزش ماشین شما را از نظر شکل و ظاهر پایین آورده و همان طور برعکس، یک کفی ماشین مناسب ‌می‌تواند ظاهر و شکل داخل ماشین شما را جذاب ‌تر و زیبا تر کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شما عزیزان به احتمال زیاد، زمان کمی را برای فکر کردن در مورد کفپوش خودرو خود می گذارید ولی با توجه به مقدار خاک، گل، آب و شنی که هر روز به داخل ماشین خود خواهید برد، باید به این موضوع بیشتر دقت نمائید. هر کفپوشی برای ماشین شما خوب نبوده و یک کفپوش نا مناسب و نامرغوب می‌ تواند ارزش ماشین شما را از نظر شکل و ظاهر پایین آورده و همان طور برعکس، یک کفی ماشین مناسب ‌می‌تواند ظاهر  و شکل داخل ماشین شما را جذاب ‌تر و زیبا تر کند. 

عامل های انتخاب کفپوش مناسب

برای انتخاب یک کفپوش مناسب، باید فاکتورهای گوناگونی را در نظر بگیرید. سطح کفپوش به خاطر تماس زیاد با پای سرنشینان، دچار پوسیدگی و فرسودگی خواهد شد، پس بهتر است از جنسی مقاوم و با دوام استفاده شود. علاوه بر انعطاف ‌پذیری زیاد، در برابر سایش و پوسیدگی نیز باید مقاومت بالایی داشته باشد. انتخاب سایز مناسب کفپوش خودرو نیز یکی از موارد مهم و اصلی در این زمینه خواهد بود. سایز مناسب برای خودرو نقش مهمی را در ایمنی رانندگان در حین رانندگی ایفا خواهد کرد.

مزایای استفاده از کفپوش خودرو

یک کفپوش خوب دارای مزیت هایی می باشد که عبارتند از:

نظافت راحت کابین : یکی از مهم‌ ترین و اصلی ‌ترین عوامل استفاده از کفپوش های خودرو، مسئله و مشکل نظافت و تمیزی کابین خواهد بود. گرد و غبار یا ریختن مواد خوراکی و نوشیدنی در صورت نداشتن کفپوش، موجب آلوده شدن کف خودرو خواهند شد که تمیز ‌کردن و رفع لکه ‌های آن، کار سخت و دشواری می باشد.

زیبا شدن داخل خودرو امروزه کفپوش ها نقش مهمی در زیبا کردن داخل خودروها را ایفا خواهند کرد. از این رو طرح ‌ها و مدل ‌های گوناگون جلوه محتلفی به کابین خودرو‌های امروزی خواهد داد

 ایمنی در زمان رانندگی :یکی دیگر از مهم ‌ترین عواملی که یک کفپوش مناسب خودرو با خود به ‌همراه خواهد داشت، ایمنی در زمان رانندگی می باشد. جلوگیری از لیز ‌خوردن پا زمان استفاده از پدال ‌ها، یکی از جنبه ‌های مهمی خواهد بود که باید هنگام خرید کفپوش مناسب آن را  در نظر بگیرید.

مزیت های دیگر استفاده از کفپوش مناسب:

  • ارزش فروش خودروی کارکرده را بالا خواهد برد.

  • مانع از ورود و جذب میکرو‌ارگانیسم‌ها به وسیله پوشش کف نصب‌ شده توسط کارخانه خواهد شد.

از این رو اگر درباره مزایای کفپوش و انواع آن سوالی داشتید می توانید به سایت ایلیا بست مراجعه کرده یا با کارشناسان مجرب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

کفپوش سه ‌بعدی

از جدید ‌ترین نوع کفپوش ها می باشد. این نوع از کفپوش، با دوام و مقاومت زیادی داشته و موجب زیبایی و جذابیت بالای داخل خودروی شما می شود. از این ‌رو، نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. نوع خارجی و داخلی آن ‌ها، از نظر قیمت متفاوت بوده و به خاطر چند تکه ‌بودن، نصب و تمیز کردن ‌آن ‌ها راحت و آسان صورت می گیرد. این نوع از کفپایی ها، در چهار نوع پلی ‌اورتان، پلاستیکی، نمدی و چرمی تولید خواهند شد و برای استفاده در هر خودرویی مناسب می باشند. مزیت های کفپوش سه ‌بعدی عبارتند از:

  • برخلاف انواع دیگر، همه سطح کف خودرو را پوشش خواهند داد.

  • به خاطر ضد آب ‌بودن، مانع از نفوذ گرد و غبار و رطوبت به کف خودرو خواهند شد.

  • مقاومت بسیار بالایی داشته و با گذشت زمان، دچار پوسیدگی و ساییدگی نخواهند شد.

  • دارای خاصیت و ویژگی ض دلغزش یوده و سُر نمی ‌خورند.

  • در تولید و ساخت آن‌ ها، از بهترین نوع مواد pvc و پلیمرهای خاص پلاستیکی استفاده خواهد شد

بهترین مارک های انواع کفپوش خای داخلی و خارجی خودرو

امروزه در بازار کفپوش خودرو، شما می‌توانید تنوع و انواع گوناگونی از آن ها را مشاهده کنید به همین خاطر شاید شما نیز همانند بسیاری از مردم دچار دردسر شوید که کدام برند برای شما کارایی داشته و نیاز شما را به صورت کامل برطرف خواهد کرد. از این رو بهترین برندها یا مارک های کفپوش خودرو را در ادامه نام برده ایم که عبارتند از:

مارک کفپوش بابل

شرکت بابل یکی دیگر از معروف ترین و شناخته شده ترین برندها در زمینه تولید کفپوش های خودرو می باشند. این مجموعه در سال 1364 تاسیس شده اما کارش را با تولید موکت تافتینگ به بازار شروع نموده و سپس در سال 1381 شرکت بابل تولید لوازم جانبی خودرو را نیز انجام داد. در سال 1391 شرکت نساجی خود را تاسیس و تنوع گسترده ای را در محصولاتش ایجاد نمود.

کفپوش های بابل نیز مزیت هایی مثل طراحی شدن به وسیله اسکن لیزری، جنس و مواد مرغوب و باکیفیت آن که سبب شده آب به آن نفوذ نکند و خرابی و سییدگی به بار نیاورد.

بهترین برند های کفپوش خودرو

برند کفپوش پانیذ

مجموعه تولیدی و تجاری پانیذ با استفاده از مهندسین و کارشناسان دانش بنیان در سال های اخیر فعالیت خود را در قالب طراحی، ساخت، جمع آوری و ارائه تجهیزات انواع خودرو شروع کرده است.

این مجموعه به تولید محصولات 100 درصد ایرانی معروف است و امیدوار می باشد که با استفاده از آخرین فناوری های روز دنیا،  نیاز مصرف کنندگان خود را یرطرف نماید.

مارک کفپوش آذرفرش

در سال ۱۳۶۴ افضل مولائی بنیانگذار گروه تولیدی آذرفرش با ایده تولید تزئینات داخلی خودرو آغاز کرد که اولین پشتی های کنفی خود را تولید و عرضه بازار نمود. این گروه صنعتی با تولید انواع دور فرمان های انواع خودرو فعالیت خود را بزرگ کرده و به دنبال آن انواع کفپوش و نسل جدید پشتی های نانو را به بازار خودرو ایران عرضه نمود.

برند کفپوش سینوس فرش

برند SICG اولین، بزرگترین و به مدرن ترین برند در واردات کفپوش سه بعدی خودرو ها می باشد. همه کفپوش های سه بعدی برند SICG کاملا و 100% خارجی و تولید شده از جدید ترین و مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا خواهد بود که این امتیاز سبب شده که تین برند هیچگونه رقیبی نداشته باشد.

اولین نکته مهمی که همه کفپوش های 3 بعدی برند SICG را از بقیه رقبا متمایز کرده استفاده از جدید ترین و پیشرفته ترین اسکنرهای سه بعدی برای تولید و ساخت قالب این نوع کفپوش ها می باشد و از همه مهم تر آنالیز آن برای پوشش 100% کف خودرو خواهد بود. دومین نکته مهم، استفاده از مواد فوق العاده با کیفیت و مرغوب با برای ساخت انواع کفپوش ها است.

سایت ایلیا بست تمامی برندهای خوب و معروف کفپوش را در سایت خود داشته و شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت ما خصوصیات و مشخصات انواع کفپوش را مشاهده کرده و به خریدن آن ها اقدام نمائید. از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع برندها و برندهای معروف کفپوش های خودرو می توانید با کارشناسان ماهر ایلیا بست تماس حاصل فرمایید.

بهترین برند های کفپوش خودرو

برند کفپوش سانا

این شرکت در حال حاضر یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان کفپوش های خودرو در ایران می باشد. مجموعه سانا در زمینه ‌های انواع کفپوش برای خودروهای مختلف، تزیینات داخلی خودرو، امنیت و همچنین روکش صندلی خودرو فعالیت داشته و در این عرصه ‌ها توانسته با تلاش و پشتکار، جایگاه ویژه ای را در بازار به دست آورد.

کفپوش‌ های سانا کاملا بی ‌عیب و نقص نبوده و در دارای معایب و مزایایی می باشد. در مرحله اول از مزایای این برند می ‌گوییم، نظیر استفاده از تکنولوژی اسکن لیزری برای قالب بودن برای کف انواع خودرو، ضد آب، ضد لک و ضد بو بودن کفپوش ‌های سانا به خاطر استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد بازار، نداشتن لغزش در زیر پای راننده و دیگر افراد و … از مزایای آن می باشد.به صورت قطعی نمی توان گفت که دارای چه معایبی هستند چون هر کسی پس از خرید حرفی برای گفتن در مورد کفپوش ‌های این برند داشته ولی نکته جالب این می باشد که همه معایب آن را قبول نخواهند داشت. پس نمی ‌توان به صورت قطع از معایب کفپوش ‌های سانا صحبت کنیم.

خرید کفپوش خودرو

اگر می خواهید کفپوشی برای اتومبیل جدید خود خریداری نمائید، برای پیدا کردن بهترین مدل  نباید عجله کنید. برندهای زیادی برای ماشین کفپوش تولید خواهند کرد و بهتر است پیش از خرید حتما کمی درباره ویژگی ‌های این کالا مطالعه نمائید.

در سایت فروشگاه اینترنتی ایلیا بست شما عزیزان می ‌‌توانید انواع این برندها را مشاهده کرده و از هر نظر باهم مقایسه کنید و بهترین و مناسب ترین کفپوش خودرو را انتخاب نمائید.

نکاتی که در زمان خرید کفپوش خودرو باید به آن ها دقت کنید عبارتند از:

  • جنس کفپوش های خودرو
  • جنس پشت کفپوش های خودرو
  • وزن مناسب کفپوش خودرو
  • سایز و اندازه کفپوش خودرو

برای تجربه لذت رانندگی بدون خستگی و درد و همچنین احساس آرامش و راحتی باید از کفپوش خودرو برای اتومبیل خود استفاده نمایید تا ظاهری خاص و ویژه را به خودروی خود هدیه دهید.

منبع : https://ilyabest.com

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
آهنگ‌سازی تتلو به‌تحریک بازیگر زن در اغتشاشات ۱۴۰۱
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان +عکس
حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد
خزعلی: ۶۰هزار زن باردار در غزه در شرایط طاقت‌فرسا به‌سر می‌برند
کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +فیلم
زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
اتهامات تتلو اعلام شد
خادمی نجم‌الدین شریعتی در حرم رضوی(ع) +فیلم
طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی +فیلم
تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر
یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد +جزئیات
تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
مراحل طلاق توافقی در سال ۱۴۰۳
بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top