تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/01/09 - 13:38
کد خبر: 465589

بهترین سایت های دانلود تم پاورپوینت در سال ۱۴۰۲

بهترین سایت های دانلود تم پاورپوینت در سال ۱۴۰۲

امروزه سبک برگزاری کلاس‌های درس از حالت قدیمی و یک طرفه خود خارج شده و دانشجویان نیز در امور مختلف مشارکت دارند، یکی از این موضوعات ارائه مقالات مختلف علمی و یا فصل‌های مختلف کتاب درسی است اما برای اینکه یک ارائه خوب داشته باشید و در حین کار کاملا به مبحث مورد نظر مسلط باشید باید اسلایدهای مورد نظر خود را تهیه کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امروزه سبک برگزاری کلاس‌های درس از حالت قدیمی و یک طرفه خود خارج شده و دانشجویان نیز در امور مختلف مشارکت دارند، یکی از این موضوعات ارائه مقالات مختلف علمی و یا فصل‌های مختلف کتاب درسی است اما برای اینکه یک ارائه خوب داشته باشید و در حین کار کاملا به مبحث مورد نظر مسلط باشید باید اسلایدهای مورد نظر خود را تهیه کنید.

اما برخی می‌گویند ما کار کردن با پاورپوینت را بلد نیستیم و یا به علت اینکه زمان کمی دارند یا علاقه چندانی به کار کردن با رایانه ندارند از ساخت پاورپوینت طفره می‌روند، به همین دلیل در این گزارش 3 سایت فوق العاده را برای دانلود تم پاورپوینت آماده معرفی می‌کنیم.

تم پاورپوینت چیست؟

همانطور که در وبسایت آفیس آمده است؛ تم یا قالب پاورپوینت یک الگو یا طرح اولیه از یک اسلاید یا گروهی از اسلایدها است که به عنوان یک قالب ذخیره می‌شود و می‌تواند دارای طرح بندی، رنگ، فونت، افکت، سبک پس زمینه و حتی محتوا باشند.

به این موضوع دقت کنید که تم‌ها برای موضوعات مختلف تهیه می‌شوند و فقط کافی است که طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

چگونه برای پاورپوینت تم دانلود کنیم؟

حال که با تم پاورپوینت آشنا شدید، وقت آن رسیده است که با بهترین سایت‌های ایران و جهان برای دانلود قالب پاورپوینت آشنا شوید. سایت‌هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند دارای تعداد پاورپوینت‌های بسیار بالایی هستند و به راحتی می‌توانید با توجه به موضوع ارائه‌ی خود یک تم پاورپوینت را از آن‌ها دانلود کنید.

1- وبسایت جیب استور

وبسایت جیب استور

در این سایت تم‌های آماده‌ی مختلفی به زبان فارسی طراحی شده است و تعداد بسیاری از آن‌ها نیز رایگان است. این سایت مرجع دانلود پاورپوینت آماده در ایران است و قالب‌های مدرن و جذاب زیادی در آن وجود دارد و هر کدام از تم‌ها نیز قابلیت ویرایش دارند. برای دانلود قالب یا تم پاورپوینت از جیب استور به لینک زیر مراجعه کنید.

https://jeebstore.com/product-category/powerpoint-template/

2- وبسایت اسلایدگو

وبسایت اسلایدگو

این وبسایت یکی از بزرگترین مراجع دانلود پاورپوینت در جهان است. این نکته را در نظر داشته باشید که پاورپوینت‌های این وبسایت در دو گروه pro و free در دسترس است به همین دلیل بعد از وارد شدن به  این وب‌سایت باید فیلتر License را روی Free تنظیم کنید تا همه قالب‌های متحرک رایگان اسلایدگو را ببینید. دقت داشته باشید که پاورپوینت‌های این وبسایت به زبان انگلیسی طراحی شده است.

https://slidesgo.com/recent

3- وبسایت اسلاید کارنیوال

وبسایت اسلاید کارنیوال

یکی دیگر از وبسایت‌های خارجی دانلود قالب پاورپوینت، اسلاید کارنیوال است. در این وبسایت نمونه‌های مختلف پاورپوینت در موضوعات و رنگ‌های مختلف به رایگان قرار داده شده است. البته این وبسایت همانند اسلایدگو به زبان انگلیسی است ولی تمام پاورپوینت‌های این وبسایت رایگان است.

https://www.slidescarnival.com/category/free-templates

در زمان ساخت پاورپوینت به این نکات توجه کنید!

  • نوشته‌های داخل اسلاید را طوری بنویسید که دورترین مخاطب بتواند براحتی آن را بخواند.
  • گاهی اوقات محتوای فایل‌ پاورپوینت شما برای‌تان اهمین زیادی داشته و نمی‌خواهید افراد مختلف به آن دسترسی داشته باشند. در این صورت حتما برای آن رمز بگذارید. اگر با نحوه رمز گذاشتن در پاورپوینت آشنا نیستید مطلب چگونه برای فایل پاورپوینت خود رمز بگذاریم؟ را مطالعه کنید.
  • جهت نظم دهی به محتوای اسلایدهایتان از سکشن‌ها استفاده کنید.
  • برای ساخت اینفوگرافیک در اسلایدهای پاورپوینت از smart art استفاده کنید. در مقاله‌ی بهترین ترفندهای پاورپوینت به این موضوع اشاره کردیم.
  • در هر اسلاید برای نوشته‌ها حداکثر از دو رنگ استفاده کنید.
  • از یک قالب پاورپوینت مشخص استفاده کنید. در زمان ساخت پاورپوینت سعی کنید حتما از یک تم پاورپوینت مشخص استفاده کنید. البته این نکته به معنی این نیست که تمام اسلایدها شبیه به هم باشد بلکه به معنی بکار بردن یک طرح کلی مشخص از لحاظ رنگ و طرح پس زمینه است. (برای دانلود تم پاورپوینت در بالاتر 3 منبع اصلی معرفی شد)

حال که با وبسایت‌های دانلود تم آشنا شدید، قادر هستید که به راحتی و بدون هدر دادن زمان، یک قالب پاورپوینت مناسب را برای ارائه برگزینید.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top