تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/01/14 - 13:52
کد خبر: 465848

راز جوانسازی پوست از زبان عطاری آنلاین مجتبی محقق

راز جوانسازی پوست از زبان عطاری آنلاین مجتبی محقق

امروزه در عطاری‌ها فروش و خرید گیاهان دارویی به طرز عجیبی افزایش یافته است که علت این مورد، خواص این گیاهان است. به طور مثال ترکیب چند گیاه می‌تواند پوستی شاداب و بدون چین و چروک را به شما هدیه دهد! در ادامه با انواع این بخورات آشنا می‌شویم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امروزه در عطاری‌ها فروش و خرید گیاهان دارویی به طرز عجیبی افزایش یافته است که علت این مورد، خواص این گیاهان است. به طور مثال ترکیب چند گیاه می‌تواند پوستی شاداب و بدون چین و چروک را به شما هدیه دهد! در ادامه با انواع این بخورات آشنا می‌شویم.

به نقل از فروشگاه اینترنتی عطاری آنلاین مجتبی محقق ، عطاری آنلاین وب سایتی است که محصولات گیاهی مختلف را به صورت آنلاین به فروش می رساند. متقاضیان و خریداران این نوع داروهای گیاهی می توانند پس از ورود به سایت فروشگاه عطاری، محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهند. پس از تکمیل سفارش می توانند به صورت آنلاین پرداخت کنند. در نهایت متقاضیان می توانند لیست سفارشات را به موقع دریافت کنند.

انواع محصولات گیاهی در عطاری آنلاین

گیاهان دارویی: خشک شده و در محیط خالص بسته بندی می شوند.

گیاهان: از دیگر محصولات این آتاری می توان به گیاهان، دانه ها و ... اشاره کرد.

چای: ارائه انواع دمنوش های طبیعی به صورت بسته بندی شده و بهداشتی

ادویه جات: بهترین ادویه برای پخت غذاهای بسته بندی شده با کیفیت و کاملا تمیز

نمک: نمک های مورد نیاز مانند نمک دودی، نمک صورتی را به راحتی می توانید به صورت غیر حضوری از عطاری آنلاین خریداری و مصرف کنید.

روغن ها: تامین روغن های طبیعی برای سلامت و زیبایی بدن انسان.

به طور کلی عطاری آنلاین از عرضه محصولات بی کیفیت جلوگیری کرده است و خریدار می تواند با توجه به رده مورد نظر خود کالای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کند.

خرید انواع گیاهان دارویی

بد نیست بدانید که انجام مراحل خرید از عطاری آنلاین چندان طولانی نیست. این ویژگی عطاری های اینترنتی باعث شد‌ه تا افراد زیادی به دنبال بهترین ها باشند.

با توجه به اهمیت و نقش پر رنگ و ایده آل محصولات گیاهی درمانی در بین سایر محصولات درمانی، شلوغی مغازه های سنتی عطاری بعید نیست. به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمد‌ که هنگام خرید حضوری از عطاری، اصلا فروشنده را نبینید و در مورد محصولی که می خواهید بخرید صحبت نکنید! اکنون که می توانید از عطاری آنلاین خرید کنید، می توانید بدون اتلاف وقت داروهای ارگانیک و گیاهی را با خیال آسوده خرید نمایید.

انواع بخورات گیاهی در عطاری آنلاین

قانون کلی، خرید بخورات گیاهی با ترکیبات مختلف است. استفاده از این ترکیبات می توانند تاثیرات مثبتی روی شما بگذارند و احساس خوبی در شما ایجاد کنند. در واقع میزان اثرات بخور به انتخاب ترکیباتی که در آن وجود دارد بستگی دارد.

گیاهانی مانند زرشک، شاه توت و بلوط به تنظیم جریان آب و سفت شدن پوست کمک می کنند. گل هایی مانند گل رز نیز برای تسکین و محافظت از پوست مفید هستند. آنها همچنین فواید زیادی برای آبرسانی و آبرسانی به پوست دارند. بنابراین زمانی که می خواهید نوع بخور خود را انتخاب کنید، بهتر است به سراغ بخور هایی بروید که برای شما مفید هستند و با نوع پوست شما مطابقت دارند یا مشکل مورد نظر خود را حل کنید.

شما می توانید یک برنامه منظم برای استفاده از بخور و ساخت بخور در یک هفته داشته باشید.

فواید بخور بابونه و گل رز

ترکیب گل رز و بابونه یک ترکیب تسکین دهنده و آرامش بخش عالی است. این بخور می‌تواند به سادگی چین و چروک های پوست را از بین می برد و از تورم صورت جلوگیری می کند.

گل ریحان

گل ختمی و ریحان در انواع چای و اسکراب استفاده می شود. این گیاه قدرت پاک کنندگی دارد و می تواند از انواع آسیب های پوستی ناشی از اشعه های مضر خورشید جلوگیری کند. ریحان دارای خواص ضد التهابی و آبرسانی است. بخور این دو دانه برای کسانی که پوست چرب دارند خوب است.

ریشه گل همیشه بهار و قاصدک بخور

ریشه قاصدک می تواند به باز کردن منافذ پوست و تمیز کردن آنها کمک کند. همچنین انواع آلودگی های سطحی را پاک می کند. گل کالاندولا همراه با ریشه قاصدک به آبرسانی پوست و رفع خستگی آن کمک می کند.

ترنج و اسطوخودوس

اسطوخودوس در زمینه لوازم آرایشی و مراقبت از پوست بسیار محبوب است. این گیاه تسکین دهنده درد است. همچنین پوست را ضد عفونی کرده و خاصیت ضد قارچی دارد. برگ بو نیز دارای انرژی طبیعی است و تاثیر مثبتی بر رادیکال های آزاد دارد. ترکیب این دو ماده با آب برای رفع خشکی پوست و درمان حساسیت پوست مفید است.

بخور زرد چوبه روی پوست

زردچوبه در درمان جوش و آکنه تاثیر بسزایی دارد. این گیاه به عنوان نرم کننده پوست و ضد التهاب شناخته می شود. برگ کشک استحکام پوست و انعطاف پذیری آن را افزایش می دهد. مخلوط کردن این مواد با آب و استفاده از بخور برای از بین بردن آکنه در بزرگسالان مفید است.

بخور میخک و رزماری

مخلوط روغن میخک و رزماری معطر و روح‌بخش است. این گیاه خاصیت ضد میکروبی و ضد عفونی کنندگی دارد. همچنین توانایی بازسازی پوست را دارد. مخلوط کردن روغن میخک و رزماری با آب و استفاده از بخور پوست را تمیز کرده و به احیای آن کمک می کند.

جوهر نعنا چیست و چه کاربردی دارد؟

جوهر نعناع عصاره ای است که از روغن نعناع تهیه می‌شود. این عصاره با نام منتول نعنا نیز شناخته می‌شود. جوهر نعنا یکی از کمیاب ترین محصولات موجود در عطاری‌ها است؛ با این حال عطاری آنلاین مجتبی محقق به دلیل خواص فراوان این محصول، همواره موجودی آن را حفظ کرده است.

برخی خواص منتول نعنا

از جوهر نعنا در موارد پزشکی، دارویی و آرایشی استفاده می شود.

عصاره نعنا دارای خواص آنتی باکتریال قوی است.

جوهر نعناع برای آرتریت، خارش بدن و سردرد مناسب است.

راز جوانسازی پوست از زبان عطاری آنلاین مجتبی محقق
جوهر نعناع ( منتول نعنا ) | عطاری آنلاین مجتبی محقق

پیله ابریشم چیست و چه مزایایی دارد؟

پیله ابریشم نوعی الیاف بسیار قوی و ظریف است که منبع ابریشم تجاری می‌باشد. پیله ابریشم توسط یکی از مفیدترین حشرات برای انسان یعنی کرم ابریشم تولید می شود. کرم ابریشم بومی آسیاست و صنعت پرورش کرم ابریشم در ایران به تدریج به جایگاه ویژه ای رسیده است.

مردم استان های گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، اصفهان و فارس به این جایگاه رسیده اند. آنها علاوه بر کشاورزی به پرورش این کرم نیز می‌پردازند.

مایع ترشح شده از غدد دهان کرم ابریشم پس از خروج از دهان منجمد می شود. این مایع به طور مداوم و از طریق یک دهانه بسیار باریک خارج می شود به صورت الیاف در می آید.

پیله کرم ابریشم خواص بسیار معجزه آسایی برای پوست دارد. کاربرد آن را می‌توان به لطافت پوست، شادابی، طراوت، درمان جوش صورت اشاره کرد.

راز جوانسازی پوست از زبان عطاری آنلاین مجتبی محقق

شما عزیزان می‌توانید علاوه بر محصولات فوق، خرید پیله ابریشم را از عطاری آنلاین مجتبی محقق انجام دهید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی؛ فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران
زارع‌پور: به زودی سایتی برای نمایش سرعت اینترنت اپراتورها رونمایی می‌شود
سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملو از کودک بود
اصابت موشک‌های حزب‌الله به ۲ سازه در شمال فلسطین اشغالی
۹۰ درصد مردم غزه زیر خط فقر قرار گرفتند
میانگین مالیات طلافروشان کمتر از کارمندان شد
کاهش نرخ تورم چرا هنوز به نقطه مورد انتظار دولت نرسیده است؟
تجمع دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا
فریب مردم با درج "بدون کلسترول" روی روغن‌های نباتی
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
بن کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
افتتاح اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس
کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
آغاز معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top