تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/01/20 - 08:14
کد خبر: 466487

خرید استخرهای پیش ساخته از شاپ اینتکس

خرید استخرهای پیش ساخته از شاپ اینتکس

بیشتر مردم از استخر پیش ساخته استفاده می نمایند تا در زمان کمتر و با قیمت مناسب تری استخر خود را بسازند. این روزها استخرهای پیش ساخته اینتکس گوناگونی به وسیله شرکت های مختلفی تولید و عرضه بازار می شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به گزارش شاپ اینتکس نمایندگی محصولات بادی اینتکس همانطور که میدانید ساخت استخر در ویلا، باغ و ... از جمله عملیات بسیار پیچیده و سختی است. ساخت این وسیله نیازمند افراد متخصص در این حوزه است. به همین علت بیشتر مردم از استخر پیش ساخته استفاده می نمایند تا در زمان کمتر و با قیمت مناسب تری استخر خود را بسازند. این روزها استخرهای پیش ساخته اینتکس گوناگونی به وسیله شرکت های مختلفی تولید و عرضه بازار می شوند. این استخرها علاوه بر اینکه در ابعاد متنوعی تولید می شوند از قیمت مناسبی هم برخوردار می باشند. به همین علت در میان مردم محبوبیت فراوانی دارند. به جرات میتوان ادعا کرد که استخرهای پیش ساخته یکی از مناسب ترین و بهترین گزینه های مناسب در قیاس با استخرهای بتنی سنتی می باشد.

استخرهای پیش ساخته اینتکس در قیاس با استخرهای دیگر در زمان کمتری ساخته می شوند و از دوام و استحکام بالایی برخوردار می باشند. در حقیقت این استخرها دارای یک سری مزایا و معایبی می باشند که در این مقاله به آنها می پردازیم. اما ناگفته نماند که مزایای استخرهای پیش ساخته موجب شده تا این نوع استخرها در ساختمان های فراوانی مورد استفاده قرار گیرند.

برای مشاهده قیمت و خرید استخر های پیش ساخته و آماده اینتکس به لینک زیر مراجعه فرمایید

https://www.shop-entex.com/product/استخر-پیش-ساخته/portable-pool

در یک تعریف یا بیان ساده در پاسخ به این سوال که استخر پیش ساخته چیست؟ می توان گفت، این استخرها سازه هایی از پیش آماده می باشند که در هنگام جمع شدن فضای بسیار کمی را اشغال می کنند ولی در زمان بازشدن برای شما عزیزان استخری با ستون های محکم و قابل استفاده در ابعاد بزرگ، متوسط و کوچک فراهم می نمایند.

خرید استخرهای پیش ساخته از شاپ اینتکس

مزایا استخر پیش ساخته

برخی از مزایای استخرهای پیش ساخته که شما را به خرید این محصول ترغیب می کند را برای شما عزیزان بیان می نماییم. اصلی ترین مزیتی که در انتخاب این محصول به چشم می خورد، سهولت در راه اندازی و نصب آن می باشد. در حقیقت جهت راه اندازی استخرهای بتنی حتی برای ساخت یک استخر با ابعاد کوچک حدود 1 ماه از وقت شما را بگیرد. در حالی که این نوع استخرها را میتوان در کمتر از 1 ساعت نصب کرد.

نصب آسان و راحت

یکی دیگر از مزایای استخرهای پیش ساخته اینتکس سرعت نصب در آنها می باشد. از آنجایی که این استخرها آماده و ساخته شده هستند، جهت استفاده از آنها فقط به نصب در محل تعیین شده نیاز دارند. این استخرها مازاد بر مزایای ذکر شده، از مزایای بسیار گوناگونی برخوردار می باشند که در متن زیر به طور خلاصه به آنها می پردازیم.

تنوع در طرح

از جمله مزایای دیگر این استخرهای، تنوع در طرح و رنگ آنها می باشد. این محصول کاربردی و پرفروش در اندازه و همچنین طرح های بسیار گوناگونی طراحی و ساخته می شود تا از این طریق پاسخگوی تمام نیازهای افراد با هر نوع سلیقه ای باشد.

تمیز کاری راحت

یکی دیگر از مزایای استخرهای پیش ساخته که میتوان به آن اشاره نمود، تمیز کاری بسیار آسان و کم آن است. در واقع یکی از اصلی ترین عیب های استخرهای بتنی، وجود منافذ متعدد در آن است. وجود این منافذ در این نوع استخرها موجب می شود تا انواع جلبک ها و باکتری ها در آب رشد کنند و در نهایت پی اچ آب تغییر پیدا کند. در نتیجه بایستی همیشه کف و دیواره های استخر بتنی تمیز شوند. در حالی استخرهای پیش ساخته سطح بدنه آنها صاف و صیقلی می باشد. در نتیجه امکان رشد باکتری و جلبک در سطح دیواره های آن در قیاس با استخرهای بتنی بسیار کمتر می باشد.

قیمت کم

از دیگر مزایای این استخرها میتوان به قیمت تمام شده و مناسب آن اشاره نمود. از آنجایی این نوع استخرها به آرماتوربندی و بتن ریزی نیازی ندارند. در نتیجه هزینه ساخت آنها در قیاس با سایر استخرها کمتر می باشد.

سازگاری با نمک

علاوه بر اینکه فرایند تمیزکاری استخرهای بتنی بسیار سخت و پیچیده می باشد، این نوع استخرها در برابر نمک موجود در آب استخر، از خود ضعف نشان خواهند داد. در واقع نمک موجود در آب استخر موجب می شود تا بتن آسبب ببیند. در حالی که از رزین برای ساخت استخرهای پیش ساخته استفاده می کنند. این نوع استخرها در مقابل نمک از خودشان مقاومت نشان میدهند و به هیچ عنوان آسیبی به آنها وارد نمی شود.

خرید استخرهای پیش ساخته از شاپ اینتکس

معایب استخر پیش ساخته

به طور کلی پایه های استخرهای پیش ساخته از جنس فلز یا وینیل می باشد که روی آن را به طور کامل با پارچه برزنت ضد آب یا با دیگر جنس های برزنت می پوشانند. به همین علت به این نوع استخرها، استخرهای وینیل می گویند. راحتی نصب و راه اندازی، قیمت پایین و ... از جمله علت های مهم کاربرد و پرطرفدار بودن این استخرها در صنعت پرورش ماهی و کشاورزی می باشد. اما این نوع استخرها مازاد بر مزایای فراوانی که دارند، دارای یک سری نقاط ضعف می باشند. برخی از معایب این نوع استخرها عبارتند از:

  • پایه های نگهدارنده استخرهای پیش ساخته از استیل یا آلومینیوم می باشند. اما در زمان افتادن اجسام بسیار سنگین بر روی آنها، پایه های آنها می شکنند.

  • برزنت هایی که جهت ساخت این نوع استخرها استفاده می نمایند، ضد آب می باشند و از کیفیت خوبی برخوردار می باشند. جدا از مسئله مقاومت و کیفیت آنها در برابر وزن و فشار زیاد، این نوع استخرها در برابر اجسام برنده و تیز آسیب پذیر می باشند.

  • عمق این نوع استخرها کمتر از 2 متر است.

  • در صورت خرابی استخر، امکان بازسازی کامل این نوع استخرها وجود ندارد.

  • تعویض کامل این استخرها بعد 10 الی 12 سال.

  • این نوع استخرها به مواد شیمیایی همانند کلر حساس می باشند.

استخر پیش ساخته از کجا بخریم؟

این روزها فروشگاه های زیادی در کشور اقدام به فروش انواع استخرهای پیش ساخته  نموده اند. ما به شما خریداران عزیز فروشگاه شاپ اینتکس را پیشنهاد می کنیم. این فروشگاه با سابقه بالایی که در زمینه فروش انواع استخرهای پیش ساخته دارد، مناسب ترین گزینه جهت خرید می باشد. سابقه فعالیت این مرکز معتبر و خوشنام به چندین سال قبل باز می گردد و به عنوان نمایندگی اصلی برند اینتکس اقدام به فروش محصولات بادی، استخر پیش ساخته و ... کرده است. فروشگاه شاپ اینتکس به عنوان نمایندگی مرکزی عرضه استخر پیش ساخته و ... در حال خدمت رسانی به خریداران گرامی می باشد.

معرفی نمایندگی فروش استخرهای پیش ساخته در ایران

نمایندگی مرکزی استخرهای پیش ساخته شاپ اینتکس یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایندگی های فعال در کشور است. این نمایندگی خوشنام و معتبر خدمات بسیار فراوانی را در ایران ارائه نموده است تا هموطنان عزیز در هر نقطه ای از کشور بتوانند با خیال راحت و به راحتی استخر های پیش ساخته را با ضمانت و با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنند. به جرات میتوان گفت که نمایندگی مرکزی استخر پیش ساخته در شاپ اینتکس متنوع ترین و با کیفیت ترین استخر های آماده شرکتی را در ابعاد متنوع با پایه های فلزی و بدنه برزنتی محکم ارائه نموده است تا مصرف کنندگان بتوانند با خرید آن، در تفریحات آبی خانوادگی، آب درمانی، شنا خانواده و حتی ورزش از آن استفاده نمایید.

استخرهای پیش ساخته در نمایندگی مرکزی اینتکس و همچنین مرکز فروش استخرهای پیش ساخته در فروشگاه خوشنام شاپ اینتکس https://shop-entex.com به قیمت شرکتی به فروش می رسند. شاپ اینتکس با عرضه انواع مدل های مختلف استخرهای پیش ساخته با ارتفاع کم و عمق زیاد در مدل های متنوع استخر ( استخرهای برزنتی با پایه های فلزی و لوازم کامل و همچنین پمپ تصفیه آب فیلتری و شنی، استخرهای ایزی ست با لبه های بادی، استخر پرورش ماهیان مختلف، استخرهای فلزی با اشکال متنوع بیضی، دایره و مستطیل با ارتفاع 132 سانتیمتری، استخرهای ذخیره آب کشاورزی و همچنین گلخانه های کوچک و بزرگ به راحتی توانسته است تا تمامی نیاز های خریداران را رفع نماید و با قیمتی بسیار مناسب به صورت تکی و عمده به فروش برساند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top