تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/02/04 - 16:31
کد خبر: 467982

تجسم تولیدکننده روشویی کابینتی ، آینه دستشویی و آینه دکوراتیو در تهران

تجسم تولیدکننده روشویی کابینتی ، آینه دستشویی و آینه دکوراتیو در تهران

اگر قصد دارید برای سرویس بهداشتی خود روشویی کابینتی بخرید، حتما دنبال مدل های جدید روشویی هستید. و قطعا می دانید که جدید ترین مدل های موجود در بازار، روشویی پی وی سی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر قصد دارید برای سرویس بهداشتی خود روشویی کابینتی بخرید، حتما دنبال مدل های جدید روشویی هستید. و قطعا می دانید که جدید ترین مدل های موجود در بازار، روشویی پی وی سی است. این روشویی ها در سبک و اندازه و رنگ های مختلفی ساخته می شود و با قیمت های مختلفی در بازار موجود است. اما همان طور که می دانید در فروشگاه ها با قیمت های بیشتری نسبت به تولیدی ها به فروش می رسد. تجسم تولید کننده روشویی کابینتی ،انواع روشویی کابینتی می باشد که به صورت تک و عمده به سراسر کشور و حتی کشور های همسایه هم ارسال دارد. روشویی کابینتی نسل جدیدی از روشویی‌ ها است که در سبک‌ های مختلفی طراحی می شود و با اضافه کردن یک کمد زیبا به روشویی کاربرد و زیبایی آن را بیشتر می کند.

تجسم تولیدکننده روشویی کابینتی ، آینه دستشویی و آینه دکوراتیو در تهران

از این روشویی ها هم در توالت و حمام می شود استفاده کرد. از فضایی که در زیر روشویی قرار می گیرد می توان استفاده کرد و وسایل ها مخصوص سرویس ها و یا شوینده ها را در آن جای داد. به جز این موضوع، روشویی‌ های کابینتی به‌ دلیل طراحی‌ های متفاوتی که دارند، به‌ راحتی با همه ی مدل‌ های کاسه روشویی ، شیرالات، و توالت فرنگی هماهنگ‌ می شود.

قیمت روشویی کابینتی به نسبت روشویی های معمولی بیشتر است. اما اگر به مواردی مختلفی که خواهیم گفت توجه کنید می توانید خریدی مقرون به صرفه داشته باشید. برای خرید روشویی کابینتی با قیمت مناسب باید بدانیم که چه مواردی برروی قیمت روشویی این کالا تاثیر می گذارد:

عوامل تاثیرگذار بر قیمت روشویی کابینتی

  1. کشور تولیدکننده
  2. کارخانه تولید کننده روشویی کابینتی
  3. برند
  4. طراحی
  5. متریال و جنس
  6. کیفیت و دوام
  7. ویژگی و فناوری‌های محصول
  8. تولید سفارشی روشویی کابینتی

بهترین جنس روشویی کابینتی

پی وی سی، شیشه، سنگ، فلز، از مهم ترین متریالی هستند که برای تولید روشویی کابینتی از آن استفاده می شود. ولی بهترین جنس روشویی کابینت دار پی وی سی می باشد که در طی سال هایی که تولید شده خود را ثابت کرده است.

به این دلیل که  این جنس، ضد آب است و مناسب محیط مرطوب سرویس بهداستی است. زیرا رطوبت باعث می شود ظاهر کابینت روشویی در کوتاه مدت تغییر کند و دیگر زیبایی اولیه را نداشته باشد. کابینت های روشویی صد در صد پی وی سی در برابر رطوبت، نم و بخار مقاومت بالایی دارند و تمیز کردن آن ها به دلیل نوع پوشش روکشی که دارند بسیار راحت است.

معرفی انواع روشویی کابینتی

روشویی کابینتی تک نفره

این روشویی ها در خانه های ایرانی بیشتر دیده می شود که متراژ های کوچک و یا معمولی دارند. دارای کاسه های کوچک و کم عمق هستند و کابینت آنها هم در اندازه های خیلی بزرگ  و طولانی نیست. ابعاد این روشویی ها حدود ۱۶ الی ۷۲ اینچ است. از این روشویی ها در مسافر خانه ها و هتل ها و مکان ها کم جمعیت استفاده می شود.

از مزیت های این روشویی کابینتی کوچک این است که قیمت مناسب تری دارند ،نصب آن آسان تر است، جای کمی را اشغال می کند، فضایی دارد تا لوازم بهداشتی و شست و شو را در آن بگذارید. برای دیدن قیمت روشویی کابینتی و خرید تجهیزات سرویس بهداشتی مثل آینه دستشویی ، شیرآلات سرویس بهداشتی ، توالت فرنگی و وال هنگ به سایت تجسم مراجعه کنید.

روشویی کابینتی دو نفره

این نوع روشویی بزرگ و دو طرفه بوده و دو کاسه روشویی دارد. روشویی‌ های کابینتی دو نفره یا دوبل در حمام یا مستر بزرگ یا خانه های پر جمعیت  قرار می‌گیرند. که این خود مزیتی برای خانه های شلوغ است. از مزیت های دیگر روشویی دوبل داشتن دو شیر آب جهت استفاده همزمان دو نفر و کابینت بزرگ در زیر آن است که نسبت به روشویی تک نفره فضای خیلی بیشتری را برای وسایل دارد.

ولی ایراداتی هم دارد مثل: به دلیل بزرگی و دو سینک بودن تجهیزات و متریال بیشتری برای ساخت آن به کار می رود و در نتیجه گران تر هستند. فضای زیادی را اشغال می کنند و بزرگ هستند. هزینه ی نصب آن هم نسبت به روشویی یک نفره بیشتر است.

روشویی کابینتی پایه دار

همان طور که از اسم این روشویی پیداست، این روشویی ها دارای پایه است که در طرح های مختلف این پایه ها ساخته می شود. این روشویی ها هم اندازه های مختلفی دارد. روشویی کابینتی که با پایه روی زمین قرار می‌گیرد، نسبت به نوع دیوار و بدون پایه آن بزرگ‌تر و جادارتر است. عیبی که این روشویی ها دارد این است که در ظاهر آن فضای کمتری است و به علت وجود پایه تمیز کردن آن سخت تر است. ولی به دلیل وجود همان پایه ها مطمعن تر و محکم است. برای خرید عمده روشویی کابینتی به کارخانه روشویی کابینتی تجسم مراجعه و یا از طریق سفارش از سایت با ما هماهنگ کنید.

روشویی کابینتی دیواری

این روشویی همان طور که از نامش مشخص است، به دیوار متصل می‌شود و هیچ پایه ای ندارد. روشویی های دیواری برای دست شویی های کوچک که ورودی کوچکی دارند و جای کمی دارد مناسب است. زیرا دمپایی را می توان در زیر آن قرار داد و یا وسایلی دیگر. در تولیدی روشویی کابینتی تجسم انواع مختلفی از این روشویی های دیواری تولید می شود.

این روشویی ها ابعاد مختلفی دارند. نگران این نباشید که چون پایه ندارد خطرناک است. زیرا به خوبی به دیوار پیچ می شوند و محکم می شوند. اما نباید اجسام خیلی سنگین روی آن قرار داد و یا روی آن نشست. نصب روشویی کابینتی هم کمی سخت است ونیاز به اندازه گیری دارد و باید فردی که حرفه ای است آن را نصب کند.

 روشویی توکار

 روشویی توکار یکی از مدل های روشویی که بسیار ساده و شیک است و همین طور فضای کمی را اشغال می کند، به این روشویی ها مدل روشویی توکار می گویند.این سادگی در نصب معمولا به خاطر لبه یا حاشیه‌ای است که در بالای سطح کابینت روشویی قرار می‌گیرد. جنس های مختلفی از روشویی توکار ساخته می شود مثل: استیل ضد زنگ، چینی یا گرانیت و...

 انواع جنس کاسه روشویی

 کاسه سرامیکی

روشویی های سرامیکی بسیار مقاوم هستند زیرا از ترکیب خشت خام و پودر و آب ساخته می شوند و با درجه حرارت بالا پخته و مقاوم می شوند.روشویی های سرامیکی در برابر خراش ، خرد شدن و فشار بسیار مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند.

تجسم تولیدکننده روشویی کابینتی ، آینه دستشویی و آینه دکوراتیو در تهران

کاسه چینی

روشویی هایی با کاسه از جنس چینی، مقاوم ترین جنس موجود در بازار هستند. چینی ها با ترکیب مواد اولیه آن در کوره ‌با دمای بالا حرارت داده می‌شود. این کار باعث کاهش تراکم و لکه پذیری آن می‌شود. جنس چینی بسیار با دوام است. در واقع جنس چینی نوعی سرامیک است که از خشت پالایش شده ساخته می‌شود و در دمایی بین ۱۲۰۰ تا ۱۴۰۰ درجه فارنهایت حرارت داده و سخت و محکم می شود.

جنس چینی در برابر مواد شوینده و حرارت و رطوبت بسیار مقاوم هستند، اما با این حال به دلیل ترکیباتی که در آن به کار رفته باید مراقب باشید اشیاء  سنگین را روی آن نندازید و یه آن ضربه محکم وارد نکنید زیرا احتمال شکستن آن وجود دارد. رنگ این کاسه ها معمولا سفید هستند ولی رنگ های دیگر هم در بازار هستند، و متاسفانه لکه پذیر هستند و باید زود به زود با مواد شوینده شسته شوند.

سنگ

روشویی سنگی بسیار زیبا هستند و سبکی شیک هستند که حس زنده بودن را به فضا می دهد، برای ساخت این کاسه های روشویی اگر اصل باشد از سنگ های بزرگ استفاده می شود، به این صورت که سنگ تراشیده و صیقلی می شود. در بعضی از روشویی ها علاوه بر کاسه روشویی، بدنه و پایه هم از جنس سنگ است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
نامه‌ی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top