تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/02/10 - 08:52
کد خبر: 468597

میزان تاثیر معدل در قبولی دکتری چگونه است؟

 میزان تاثیر معدل در قبولی دکتری چگونه است؟

معدل داوطلبان تاثیری در نتیجه آزمون کتبی داوطلبان دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ندارد و صرفا بر اساس شیوه نامه اعلامی در قسمت سوابق آموزشی فرد و توسط دانشگاه های محل مصاحبه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، معدل داوطلبان تاثیری در نتیجه آزمون کتبی داوطلبان دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ندارد و صرفا بر اساس شیوه نامه اعلامی در قسمت سوابق آموزشی فرد و توسط دانشگاه های محل مصاحبه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلب پس از بررسی کارنامه نتایج اولیه در صورتی که معدل یا معدل های اعلام شده در کارنامه، معدل واقعی وی نباشد و یا اینکه مطابق ضوابط ذیل معدل خود را اعلام نکرده باشد، لازم است در زمان انتخاب رشته به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و طبق ضوابط نسبت به اصلاح معدل خود اقدام نموده و مستندات مربوط به آن را در زمان مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دانشگاههای مربوط به همراه داشته باشد.

برای آن دسته از داوطلبانی که به هنگام پرینت کارت ورود به جلسه و یا درخواست های کتبی پس از آن، نسبت به اصلاح معدل خود اقدام نموده اند، معدل اصلاح شده در این کارنامه درج شده است.

برای دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی ارشد که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ فارغ التحصیل خواهند شد، میانگین واحدهای گذرانده شده اعلامی آنان تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ درج شده است. به این دسته از داوطلبان در اطلاعیه پرینت کارت، تأکید شده بود که می بایست آخرین وضعیت معدل خود را تا تاریخ  ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ در هنگام پرینت کارت شرکت در آزمون، درج نمایند.

با توجه به اینکه فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد پیوسته، فاقد معدل کارشناسی میباشند، منحصراً معدل مقطع کارشناسی ارشد اعلامی آنان درج شده است.

معدل های مندرج در کارنامه داوطلبان دکتری ۱۴۰۲ بر اساس معدل های اعلام شده توسط داوطلب در تقاضانامه اینترنتی و یا اصلاحات مورد درخواست داوطلب باید بعد از ثبت نام، به شرح ذیل در این کارنامه درج شده است و لازم است داوطلبان به هنگام شرکت در مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی و همچنین در صورت قبولی اصل مدرکی که نشانگر این معدل باشد را به همراه سایر مدارک ثبت نامی، به دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی خود ارائه نمایند. بدیهی است در غیر این صورت مطابق ضوابط و مقررات قانونی اقدام خواهد شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسکای ویو دبی: تجربه فوق العاده سرسره شیشه ای و سکو تماشای دبی
دیزل ژنراتور؛ راهکاری قدرتمند برای تأمین برق
اصولی که هر دانشجویی باید آن را رعایت کند
تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا +فیلم
وعده صادق ضربه مهلکی به غرب پرستان داخلی بود!
شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
محل آخرین بازی استقلال در لیگ برتر
آیا طرفداران امام خمینی خرافاتی بودند؟! +فیلم
پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
اوسمار مدعی شد که سپاهان بلوف زده است
زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
کارگران قرارداد موقت دائمی می‌شوند؟
آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G
سیر تا پیاز جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در آمریکا
کاهش صادرات تسلیحاتی فرانسه به اسرائیل با فشار افکارعمومی
بورس جذاب شد/ کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه
کمک‌های اهدایی به سیل‌زدگان در کارتخوان عبدالحمید!
اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن
برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top