تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/02/13 - 03:45
کد خبر: 468951

اتحادیه رسما کلوپ را متهم کرد: رفتار نامناسب داشت

اتحادیه رسما کلوپ را متهم کرد: رفتار نامناسب داشت

یورگن کلوپ بعد از پیروزی دراماتیک ۴-۳ تیمش لیورپول مقابل تاتنهام علیه داور این مسابقه پل تیرنی اظهارات تندی داشت و او را به مشکل داشتن با لیورپول متهم کرد و گفت تیرنی به دلیل ناراحتی از قرمزهای آنفیلد همیشه علیه آنها سوت می‌زند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از"ورزش سه"، یورگن کلوپ بعد از پیروزی دراماتیک 4-3 تیمش لیورپول مقابل تاتنهام علیه داور این مسابقه پل تیرنی اظهارات تندی داشت و او را به مشکل داشتن با لیورپول متهم کرد و گفت تیرنی به دلیل ناراحتی از قرمزهای آنفیلد همیشه علیه آنها سوت می‌زند. این صحبت‌های کلوپ اتحادیه فوتبال انگلیس و کمیته داوران این کشور را خشمگین کرده بود.

در روزهای گذشته رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که اتحادیه فوتبال در حال بررسی صحبت‌های او با تیرنی در جریان مسابقه و اتهاماتی است که کلوپ بعد از بازی علیه این داور مطرح کرده بود.

اتحادیه دقایقی پیش اعلام کرد که کلوپ را رسما به رفتار نامناسب متهم کرده که بر اساس قوانین انضباطی می‌تواند با جریمه مواجه شود. سرمربی لیورپول تا سه روز دیگر فرصت دارد تا دفاعیه خود را به این اتحادیه ارسال کند.

یکی از سخنگویان اتحادیه فوتبال گفت: "بعد از دیدار لیورپول و تاتنهام در روز یکشنبه، سرمربی لیورپول از طرف اتحادیه با اتهام روبرو شده است. صحبت‌های این مربی در نشست خبری بعد از بازی مصداق رفتار نامناسب بوده، چرا که او داور را به بی‌طرفی متهم کرده است. او توهین‌های شخصی هم به داور داشت و در کنار زمین رفتارش به عنوان تلاش برای به هم زدن روند بازی در نظر گرفته شده است".

کلوپ بعد از آنکه دیوگو ژوتا در دقیقه 94 گل پیروزی لیورپول را به ثمر رساند به سمت داور چهارم دوید و مقابل چشم‌های او شروع به خوشحالی کرد و البته در همین حین از ناحیه همسترینگ پا آسیب دید.

کلوپ چه گفت که اتحادیه را خشمگین کرد؟
اما صحبت‌های بعد از بازی سرمربی لیورپول که اتحادیه را خشمگین کرده بود چه بود؟ کلوپ مدعی شد که تیرنی جملاتی خطاب به او به کار برده که مناسب نبوده است. سرمربی لیورپول گفت: "برخوردهای ما و تیرنی سابقه دارد. واقعا نمی‌دانم او چه مشکلی با ما دارد. او قبلا گفته بود هیچ مشکلی نیست، ولی این حرف نمی‌تواند درست باشد. وقتی به من نگاه می‌کند از نوع نگاهش می‌شود فهمید که مشکل دارد. من واقعا این را درک نمی‌کنم. در انگلیس انگار هیچکس لزومی نمی‌بیند این‌طور مسائل را شفاف کند. ولی این داستان‌ها خیلی ظریف هستند و باید به آنها رسیدگی شود. حرفی که تیرنی وقتی داشت به من کارت زرد نشان می‌داد زد اصلا مناسب نبود".

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش‌ها به گفته‌های تازه اشکان خطیبی
گلایه بازیگر نقش سلمان از مردم +فیلم
مرگ شهروند آمریکایی پس از دستگیری توسط پلیس
واکنش رسانه‌های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی +فیلم
حضور رئیس مخالفان کابینه نتانیاهو در تظاهرات شهرک‌نشینان
ادعای گاردین درباره طرح اعزام نیروهای انگلیس به غزه
جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه آریزونا +فیلم
وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت
شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان
اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد
اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا غربگرایان را عزادار کرد
درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
گفت و شنود/ بادمجون!
صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۹ اردیبهشت
شریک جرم صهیونیست‌ها/ شکست دکترین امنیتی اسرائیل
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top