تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/02/19 - 14:00
کد خبر: 469669

مشاوره تحصیلی رایگان با کنکور آسان است

مشاوره تحصیلی رایگان با کنکور آسان است

جهت دریافت مشاوره تحصیلی رایگان با کنکور آسان است میتوانید با شماره ۰۲۱۶۶۵۵۲۶۰۰ تماس بگیرید و با مشاوران گیلنا صحبت نمایید

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ برای بسیاری از داوطلبان کنکور، رتبه برتر شدن یک اتفاق فوق العاده و دور از دسترس است. بیشتر آنها فکر می کنند رتبه برترها افراد استثنایی و نابغه ای هستند که با یک بار درس خواندن، تمام مطالب کتاب در حافظه شان ثبت می شود.

واقعیت این است که رتبه برترها هم دانش آموزانی مثل شما هستند؛ با این تفاوت که هم خوب تلاش کرده اند و هم به روش درستی درس خوانده اند.

در این مطلب می خواهیم راز موفقیت رتبه برترها را با شما در میان بگذاریم. اگر با ما همراه باشید، می بینید که به دست آوردن رتبه عالی برای شما هم امکان پذیر است.

مشاوره تحصیلی رایگان با کنکور آسان است

رتبه برترهای کنکور آسان است

رتبه های برتر، هدف مشخص و واضحی داشتند؛ آنها خوب می دانستند که می خواهند در چه رشته و دانشگاهی قبول شوند و برای رسیدن به آن، با همه وجود تلاش کردند.

مشورت با اساتید و مشاوران باتجربه، تصمیم هوشمندانه ای بود که رتبه برترها گرفتند؛ چون خوب می دانستند که فرصت آزمون و خطا ندارند.

همچنین در کنار مطالعه دقیق کتابهای درسی، از بهترین کتابهای کمک درسی و انواع تستهای تالیفی و کنکوری استفاده کردند.

رتبه برترها سعی کردند به مباحث مختلف کاملا مسلط شوند تا بتوانند به هر تستی با هر درجه سختی پاسخ دهند.

موسسات کنکوری زیادی در حال فعالیت و کمک به دانش آموزان و داوطلبان کنکور هستند که یکی از قدیمی ترین آنها موسسه کنکور آسان است میباشد. کنکور آسان است توانسته است رتبه برترهای زیادی را معرفی کند.

مشاوره رایگان کنکور

برای اینکه به هدفتان برسید باید برنامه درست و اصولی داشته باشید. نداشتن برنامه ریزی باعث افزایش استرس و سردرگمی شما می شود؛ همچنین اگر برنامه شما متناسب با توانایی و سبک مطالعاتی شما نباشد، نمی توانید به آن عمل کنید و دچار احساس گناه هم می شوید.

برنامه درسی شما باید انعطاف پذیری لازم را هم داشته باشد؛ یعنی اگر بر اثر یک اتفاق غیرمنتظره نتوانستید به آن عمل کنید، فرصت جبران داشته باشید.

برنامه درسی خود را با جزئیات بنویسید و جایی نصب کنید که در جلوی دید شما باشد. تعهد شما به برنامه ای که نوشتید، خیلی مهم است؛ فکر کردن به هدفتان به شما انگیزه می دهد تا به برنامه هایتان پایبند باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان کنکور میتوانید به سایت کنکور آسان است مراجعه نموده و یا با شماره 02166552600 تماس حاصل فرمایید.

استفاده از منابع کمک درسی انتشارات گیلنا

منابع آموزشی انتشارات گیلنا نتیجه همکاری اساتید مجرب و دلسوز این مجموعه است که از بهترین اساتید کنکور در کشور هستند.

این بسته های آموزشی مطابق با بودجه بندی کنکور و به صورت فیلمهای آموزشی باکیفیت در لوحهای فشرده تهیه شده اند.

انتشارات گیلنا برای پایه های مختلف تحصیلی در رشته های ریاضی، تجربی و انسانی پکیج آموزشی دارد.

در پکیج آموزشی علاوه بر تدریس مباحث مختلف، نکات تستی مرتبط هم آموزش داده می شود. شما می توانید در ساعات مختلف شبانه روز براساس برنامه درسی و سبک مطالعه خود هر کدام از لوحهای فشرده را که خواستید، مشاهده کنید.

موسسه گیلنا از فرصت طلایی عید نوروز برای تقویت بنیه علمی و همچنین مرور و تثبیت مباحث پایه استفاده می کند. اساتید گیلنا هم در این مدت برای همراهی و رفع اشکال دانش آموزان در کنارشان هستند و به آنها انگیزه می دهند.

اگر می خواهید از نحوه شرکت در اردوی نوروزی کنکور آسان است و سایر برنامه های ویژه آن مطلع شوید، با شماره تلفنهای موجود در سایت https://www.rotbegardon.com تماس بگیرید.

مطالعه براساس بودجه بندی کنکور

حجم مطالبی که باید برای کنکور مطالعه کنید، زیاد است؛ از طرفی با یک بار خواندن مطالب، نمی توانید به آنها مسلط شوید. برای اینکه مباحثی که می خوانید وارد حافظه بلندمدت شما شود و بتوانید در جلسه کنکور، حضورذهن خوبی داشته باشید، باید هر مبحث را بارها مرور و تثبیت کنید.

حالا با توجه به فرصت کمی که دارید، چطور این کار امکان پذیر است؟

مباحث و بخشهای مختلف کتابهای درسی در کنکور ارزش متفاوتی دارند. ضریب درسها یکی نیست و از همه فصول کتابها هم در آزمون سراسری، سوال طرح نمی شود.

اما طراحان سوال کنکور به بعضی از مباحث علاقه خاصی دارند و هر سال از آنها تستهای زیادی طرح می کنند؛ پس اگر بتوانید همین مباحث را خوب بخوانید و مرور کنید، می توانید به تعداد زیادی از تستها جواب دهید و رتبه و تراز خوبی کسب کنید.

رتبه برترها هم همین کار را کردند؛ یعنی هیچ مبحث مهمی را حذف نکردند. برای اینکه با بودجه بندی کنکور آشنا شوید باید از یک مشاور باتجربه کمک بگیرید.

همراهی اساتید مجرب کشوری

اساتید گیلنا چندین سال سابقه تدریس به داوطلبان کنکور و حضور در برنامه های آموزشی تلویزیونی را دارند. هر کدام از آنها در دانشگاههای خوب کشور درس خوانده اند و جزو برترین اساتید کشور در درسهای مختلف هستند.

نحوه خرید بسته های آموزشی انتشارات گیلنا چطور است؟

لوحهای فشرده آموزشی و تستی را می توانید از طریق مراجعه به فروشگاه اینترنتی گیلنا بخرید. همچنین اپلیکیشن موسسه را می توانید از طریق بازار یا سیب اپ روی تلفن همراه خود نصب کنید تا از برنامه های مختلف گیلنا در طول سال باخبر شوید. این مجموعه گاهی تخفیفهای خوبی هم برایتان درنظر می گیرد که می توانید از آن استفاده کنید.

قیمت هر لوح فشرده و مبحثی که در آن وجود دارد هم در سایت و هم در اپلیکیشن درج شده است و شما می توانید مطابق با بودجه و نیاز خود اقدام به خرید آنها نمایید.

برخی از موسسات غیرمجاز بسته هایی را به نام موسسه گیلنا می فروشند. یادتان باشد این پکیجها را حتما با ضمانت اصل بودن از خود گیلنا دریافت کنید.

مشاوران کنکور آسان است آماده هستند تا به سوالات شما درباره نحوه خرید پکیج و استفاده مناسب از آن پاسخ دهند.

راز موفقیت دانش آموزان گیلنا در کنار همه این موارد، داشتن اعتماد به نفس، امید به خدا، پشتکار و اراده قوی برای رسیدن به هدفشان بوده و هست. شما هم اگر می خواهید به آرزویتان برسید، باید با همه توان و در مسیر درست جلو بروید تا موفق شوید.

مشاوره تحصیلی رایگان با کنکور آسان است

نحوه دریافت مشاوره رایگان کنکور

به جهت دریافت مشاوره رایگان تحصیلی میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

  • 02166552600

  • 02122130931

  • 02191316004

  • 09121968536

  • 09121003198

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سهم ۰.۳ درصدی فرزندآوری از تولید ناخالص ملی
نهضت قرآنی بانوان آغاز به کار کرد
دانشمندان ناباروری مردان را با آلودگی هوا و ناباروری زنان را با آلودگی صوتی مرتبط می‌دانند
پرونده ۵۰ مددجوی زندان زنان توسط قضات دادسرای تهران رسیدگی شد
کودکی نبی مکرم اسلام
گاریدو رسما تهدید کرد؛ اخراجتان می‌کنم
عیادت عراقچی از امانی در تهران
جزئیات جدید از طرح ساماندهی اتباع خارجی
آزمایش موشکی جدید کره شمالی با نظارت اون
وزیر خارجه ترکیه: ایران و حزب‌الله،‌اسرائیل را می‌زنند
صعود تاریخی فوتبال ایران در رده‌بندی جهان
وزیر بهداشت دولت روحانی پزشک معالج سفیر ایران در لبنان شد
نظامیان آلمانی در عراق می‌مانند
واکنش انصارالله یمن به حملات سایبری اسرائیل
ساماندهی اتباع غیرمجاز نیازمند اقدام همه‌جانبه است
هشدار به معلم‌های دوربین به دست در شروع مدارس
بازداشت یک اسرائیلی به بهانه همکاری با ایران
ثبت رکورد دیگر طلای جهانی با پرواز دلار
ونزوئلا حکم بازداشت رئیس‌جمهور آرژانتین را صادر کرد
عارف: جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی راهبرد دولت چهاردهم است
پیام غافلگیرکننده سیدحسن نصرالله به اسرائیلی‌ها
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top