تاریخ انتشار: شنبه 1402/02/23 - 17:31
کد خبر: 470058

پرستاری از کودک در تهران

پرستاری از کودک در تهران

حرفه پرستاری از کود در خانه شامل مراقبت از کودکان در طول روز یا بعد از مدرسه به منظور اطمینان از بازگشت آنها به خانه است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حرفه پرستاری از کود در خانه شامل مراقبت از کودکان در طول روز یا بعد از مدرسه به منظور اطمینان از بازگشت آنها به خانه است.

این بخشی از فعالیت است که به لطف تعداد فزاینده والدینی که از خدمات مراقبت از کودک در خانه استفاده می کنند، استخدام می کند. دلایل متعددی ممکن است به این افزایش شدید مرتبط باشد، مانند کمبود مکان در مهدکودک ها و سایر مراکز پذیرایی جمعی.

شغل نگهداری از کودکان در منزل

مراقبت از کودکان در خانه تحت خدمات انسانی قرار می گیرد. نقش او مراقبت از کودکان خردسال (بین 3 ماه تا 10 سال) در خانه والدین است. این می تواند مراقبت تمام وقت یا بعد از مدرسه باشد.

وظایف اصلی مراقبت از کودکان در خانه به شرح زیر است:

کمک به رشد روانی حرکتی کودک،
به ریتم های خود احترام بگذارید (بیداری/خواب)،
اطمینان از ایمنی آنها،
کمک به آموزش توالت،
فعالیت های آن را تحریک کند،
ارائه گزارش به والدین در مورد فعالیت های انجام شده،
از رفاه آنها (غذا، بهداشت، ایمنی) اطمینان حاصل کنید.

لطفا توجه داشته باشید که این حرفه را نباید با نگهداری از کودکان اشتباه گرفت. اصطلاحی که برای تعیین ساعات مراقبت از کودکان در منزل با مدت کوتاه استفاده می شود که اغلب در عصر انجام می شود.

حقوق این حرفه به عنوان یک قاعده کلی برابر با حداقل دستمزد ساعتی + 15٪ است. این مبلغ نیز می تواند بین مراقب کودک و والدین توافق شود. دارندگان CAP AEPE معمولا دستمزد بهتری نسبت به افرادی دارند که بدون این مدرک تمرین می کنند.

تحولات احتمالی برای مراقبت از کودکان وجود دارد. در واقع، با داشتن CAP همراه آموزشی در دوران کودکی یا با اخذ آن از طریق معاینه یا VAE، می توان سپس به سمت حرفه های دستیار مراقبت از کودک، ATSEM یا حتی پرستار کودک رفت.

ویژگی های مورد نیاز برای انجام این حرفه

مراقبت از کودک در خانه باید دارای ویژگی های اساسی برای ایفای نقشی باشد که به آن سپرده شده است:

صبور بودن،
پویا و مسئولیت پذیر باشید
داشتن حس سازماندهی،
از کار با کودکان لذت ببرید
نشان دادن ملایمت، اما همچنین استحکام،
مستقل، پاسخگو و ایمن باشید.

علاوه بر این ویژگی‌ها، داشتن مهارت در زمینه‌های روان‌شناسی و بیداری کودک و نیز آگاهی از اقدامات اورژانسی و نجات در صورت نیاز توصیه می‌شود.

در نهایت داشتن گواهینامه رانندگی نیز برای انجام این حرفه که نیاز به تحرک خاصی دارد ارجحیت دارد.

آموزش دهید تا یک ارائه دهنده مراقبت در منزل باشید

در حال حاضر برای انجام این حرفه مدرکی لازم نیست.

با این حال، قبل از شروع، به شما توصیه می کنیم که CAP AEPE را نگه دارید . با به دست آوردن آن، شما یک حرفه ای دوران کودکی با تمام مهارت های مراقبت از کودکان 0 تا 6 سال محسوب می شوید.

پرستار بچه شدن: چگونه این کار را انجام دهیم؟

شغل پرستاری که بیشتر به عنوان "دستیار مادر" شناخته می شود، کار با کودکان خردسال را ممکن می کند. ماموریت ها، کیفیت ها، آموزش ایده آل، دستمزد... ما هر آنچه که برای پرستار شدن باید بدانید را به شما می گوییم.

وظایف اصلی یک پرستار بچه

ماموریت اصلی یک پرستار بچه مراقبت موقت از کودکان 0 تا 6 ساله است. این حضانت می تواند در خانه یا مستقیماً با والدین انجام شود. دایه می تواند این ماموریت را در روز یا شب در غیاب والدین انجام دهد.

نقش دایه تضمین رفاه کودکانی است که مسئولیت آنها را بر عهده دارد و نیازهای آنها مانند غذا یا بهداشت را برآورده می کند. همچنین با ارائه فعالیت های یادگیری اولیه و بازی های سرگرم کننده در رشد خوب کودک شرکت می کند.

به عنوان یک متخصص مراقبت از کودک، پرستار بچه از والدین حمایت می کند. برای انجام این کار، دوست داشتن کودکان تنها خصوصیتی نیست که باید داشته باشیم.

پرستاری از کودک در تهران

ویژگی های ضروری برای پرستار شدن

در واقع، برای تبدیل شدن به یک پرستار بچه، باید ویژگی های دیگری را داشته باشید که برای این حرفه ضروری است، جایی که مسئولیت های زیادی وجود دارد.

اول از همه، در دسترس بودن و انعطاف‌پذیری از نظر زمان‌بندی، دو معیاری است که والدین برای جبران غیبت‌های لحظه آخری به شدت به دنبال آن هستند. سپس برای اینکه بتوانید از کودکان خردسال مراقبت کنید، اکیداً داشتن شرایط جسمانی خوب توصیه می شود.

اما چیزی که برای یک پرستار بچه ضروری است این است که بداند چگونه صبور و خلاق باشد تا بتواند بچه هایی را که از آنها مراقبت می کند تحریک کند. این خلاقیت از طریق فعالیت هایی که پیشنهاد خواهد کرد، خود را نشان خواهد داد.

آموزش هایی که باید دنبال کنید تا به عنوان پرستار کودک کار کنید

در حال حاضر داشتن مدرک تحصیلی برای پرستاری الزامی نیست. با این وجود، در مواجهه با رقابت قوی فزاینده در این زمینه، به شما توصیه می کنیم که در دوران کودکی آموزش ببینید و دیپلم بگیرید.

این به شما این امکان را می دهد که با والدین خود مشروعیت داشته باشید و خدمات خود را با قیمت بالاتر ارائه دهید. در میان دوره های آموزشی ممکن در این بخش، CAP AEPE (همراهی آموزشی برای دوران کودکی) یک گزینه ایده آل به نظر می رسد. در واقع، این مدرک که توسط دولت به رسمیت شناخته شده است، به کسانی که آن را دارند این امکان را می دهد که به عنوان یک حرفه ای واقعی در این بخش در نظر گرفته شوند که همه کلیدهای مراقبت از کودکان خردسال بین 0 تا 6 سال را دارند.

با داشتن این CAP، حتی می توانید یک پرستار کودک شوید و از خدمات بخش خود درخواست تاییدیه بدهید. این به شما این امکان را می دهد که دوباره خود را از رقبا متمایز کنید.

حقوق چقدر است؟

تخمین حقوق یک پرستار بچه سخت است. در واقع، عناصر متعددی بر این پاداش تأثیر دارند، مانند کمک هزینه نگهداری که اجباری است، دستمزد ثابت ساعتی یا حالت تعریف شده مراقبت از کودک.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top