تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/03/02 - 06:17
کد خبر: 471069

کم‌کاری نکردم، اما برخی‌ها شرایط را با گذشته مقایسه می‌کنند

کم‌کاری نکردم، اما برخی‌ها شرایط را با گذشته مقایسه می‌کنند

درمورد انتشار خبر استعفایش از سمت سرپرستی تیم ملی والیبال اظهار داشت: ماجرا از این قرار است که این تصمیم به حدود یک یا دو ماه قبل بازمی‌گردد. فرزندانم با خانواده خود زندگی می‌کنند و همسرم هم در کرمانشاه است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، درمورد انتشار خبر استعفایش از سمت سرپرستی تیم ملی والیبال اظهار داشت: ماجرا از این قرار است که این تصمیم به حدود یک یا دو ماه قبل بازمی‌گردد. فرزندانم با خانواده خود زندگی می‌کنند و همسرم هم در کرمانشاه است. چند روز پیش تولدم بود و چون  همراه با تیم ملی در سفر بودم فرزندانم به صورت تصویری با من تماس گرفتند و تولدم را تبریک گفتند و از دوری من ابراز ناراحتی کردند. همان شب همسرم دچار کسالت شد و به بیمارستان رفت. 

وی ادامه داد: در روزهای اخیر کمی به شرایطم فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که بیشتر باید در خدمت خانواده‌ام باشم. به همین دلیل درخواست کناره‌گیری‌ام از تیم ملی را با رئیس فدراسیون در میان گذاشتم و او هم بلافاصله ماجرا را جویا شد. من به داورزنی اعلام کردم که این تصمیم را بدون اطلاع بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی گرفته‌ام که داورزنی با درخواستم مخالفت کرد و گفت که تا روز چهارشنبه صبر کنم. من اعلام کردم که تمام اقدامات به صورت کامل انجام شده و حالا افراد دیگری هستند که بتوانند کارها را پیش ببرند و بهتر است همین حالا آنها را جایگزین من کنند.

سرپرست تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: داورزنی به شدت با درخواست من مخالفت کرد و عطایی هم وقتی موضوع را متوجه شد درخواست کرد که به کارم ادامه دهم. من هم وقتی این شرایط را دیدم اعلام کردم که یک سری مشکلات دارم که باید رفع شوند. متاسفانه خیلی‌ها شرایط کنونی تیم ملی را با سال‌های قبل مقایسه می‌کنند، اما واقعیت این است که شرایط مالی فدراسیون نسبت به سال‌های گذشته خوب نیست و طبیعی است که برخی از خواسته‌ها محقق نشود.

محمدی افزود: برخی‌ها این شرایط را از چشم من می‌بینند. مثلا شنیده‌ام می‌گویند اگر فدراسیون برای تیم ملی پرواز بیزینس نگرفته به دلیل ضعف عملکرد سرپرست است، اما کسی نمی‌بیند که شرایط مالی فدراسیون نسبت به گذشته تغییر کرده و در فشار است. به هر حال این مسائل خیلی اهمیت ندارد و من تا زمانی که در تیم ملی باشم تمام تلاشم را برای فراهم کردن بهترین شرایط به کار خواهم گرفت. موضوع و مشکل اصلی من مسائل شخصی است و به همین دلیل همچنان دلم می‌خواهد رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی استعفای من را بپذیرند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
روایت تکان دهنده مرگ کاپیتان تراکتور
حمایت از مبارزه با فساد یا اعلان‌جنگ به دستگاه قضائی؟
هم‌میهن هم ضد مهاجرت شد!
آیا مردم از قیمت کتاب رضایت دارند؟
مردم آذربایجان خواستار الحاق به ایران هستند؟
روزنامه اصلاح‌طلب: روحانی نه قدرت دارد، نه محبوبیت
صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت
ترافیک شدید در مسیرهای منتهی به بزرگراه کلانتری مشهد
عضویت سازمان ملی استاندارد در (ILAC) پس از ۳ دهه
آمادگی ایران برای همکاری‌های همه‌جانبه در حوزه فناوری هسته‌ای
روسیه: ۱۱۴۰ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
رایزنی وزیر خارجه ترکیه با «اسماعیل هنیه» درباره مذاکرات آتش‌بس
آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده مشهد + فیلم
تمرین پرسپولیس با ۲ غایب برگزار شد
جشن بزرگ امام رضایی ها از قاب شبکه تهران
رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان فلسطین
نمایشگاه کتاب در ۷ روز ۳۱۲ میلیارد تومان فروش داشت
دعوت عربستان از قاریان ایرانی و اعزام نماینده کشورمان به مسابقات قرآن ترکیه
ساخت دستگاه در جهاددانشگاهی شریف با شعار سال کلید خورد
در جلسه کمیسیون اصل نود و وزیر بهداشت چه گذشت؟
رهبر انقلاب نفیا و اثباتا دربارۀ تعطیلی شنبه‌ها نظری نداده‌اند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top