تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/03/02 - 12:27
کد خبر: 471152

نکات مهم برای طراحی و ساخت سالن آمفی تئاتر

نکات مهم برای طراحی و ساخت سالن آمفی تئاتر

تجهیز سالن آمفی تئاتر نیاز به تخصص و دانش فنی لازم در زمینه های مهندسی صدا، آکوستیک و معماری است از این رو شرکت آوا تدبیر با استفاده از مهندسین و متخصصین خبره در این زمینه ها و همچنین با بهره گیری از معتبر ترین برند های موجود، این اطمینان خاطر را به شما کارفرمایان عزیز می دهد

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تجهیز سالن آمفی تئاتر نیاز به تخصص و دانش فنی لازم در زمینه های مهندسی صدا، آکوستیک و معماری است از این رو شرکت آوا تدبیر با استفاده از مهندسین و متخصصین خبره در این زمینه ها و همچنین با بهره گیری از معتبر ترین برند های موجود، این اطمینان خاطر را به شما کارفرمایان عزیز می دهد که تمامی مراحل اجرایی تجهیز سالن آمفی تئاتر شما به صورت کاملا استاندارد و مهندسی شده انجام شود، در ادامه به بررسی موارد مهم و کاربردی در زمینه تجهیز سالن آمفی تئاتر و تجهیز سالن کنفرانس میپردازیم، تا بتوانیم اطلاعات مفید و مختصری را در اختیار شما قرار بدهیم، و همچنین شما میتوانید برای دریافت مشاوره و پیش فاکتور با کارشناسان ما در شرکت آوا تدبیر در ارتباط باشید.

تجهیز سالن آمفی تئاتر چه دلایلی دارد؟

همانطور که میدانیم سالن آمفی تئاتر یکی از مهم ترین بخش های هر سازمان و ارگان به شمار میاید، چرا که تمامی مراسمات مهم و سخنرانی های اعم از آموزشی، معرفی و …. در سالن های همایش اتفاق می افتد، تا جایی که حتی برخی از شرکت ها و ارگان ها اقدام به کسب درآمد از سالن آمفی تئاتر خود به وسیله اجاره دادن آن می کنند، با توجه به توضیحات داده شده و اهمیت سالن آمفی تئاتر بسیار مهم است که به خوبی بتوانیم این امر مهم را انجام دهیم تا کیفیت مناسبی از صدا، نور و تصویر را در سالن خود داشته باشیم، کیفیت تجهیزات باید به گونه ای باشد که در شان میزبان و میهمانان باشد، شرکت آوا تدبیر آرتین با توجه به سابقه و تجربه ای که در زمینه تجهیز سالن آمفی تئاتر دارد میتواند شما را در این زمینه راهنمایی کند تا با در نظر گرفتن بودجه اختصاص داده شده و همچنین فضا و شرایط موجود بتوانید بهترین و سازگار ترین تجهیزات موجود را برای تجهیز سالن آمفی تئاتر خود انتخاب نمایید.

منظور از استانداردهای طراحی آمفی تئاتر یعنی ایجاد محیطی متعادل برای نشستن و گوش دادن حضار و صحبت کردن سخنرانان و دید کافی برای هر دو افرادی که در سالن حضور دارند. از طرفی در طراحی پلان معماری باید سیستم های امنیتی و نظارتی، خدمات مختلف و امکانات گوناگون نیز برای سالن آمفی تئاتر در نظر گرفته شوند که در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. با توجه به اینکه یک سالن آمفی تئاتر از یک یا چند بخش ورودی، محل انتظار یا لابی، سال اجرا، خدمات پشت صحنه، نورپردازی و اتاق فرمان، محل نشستن حضار، اتاق های استراحت، اتاق گریم و غیره تشکیل شده ضوابط و استانداردهای طراحی سالن آمفی تئاتر پیچیده است. به همین دلیل یکی از چالش برانگیزترین پروژه های معماری محسوب می شود. قبل از اینکه ضوابط، استانداردها و اصول طراحی آمفی تئاتر را توضیح دهیم بد نیست بدانید که سالن های آمفی تئاتر مخصوص ساختمان های تجاری و اداری نیستند. امروزه در ایده های طراحی ویلا نیز بخش هایی برای سالن آمفی تئاتر، همایش یا کنفرانس نیز در نظر گرفته شده است.

با کارشناسان آوا تدبیر در ارتباط باشید

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر تجهیز سالن آمفی تئاتر و تجهیز سالن همایش با کارشناسان آوا تدبیر از طریق شماره تماس ۰۲۱۲۸۴۲۰۴۲۶ در ارتباط باشید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top