تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/03/17 - 15:08
کد خبر: 472554

بهترین قیمت خرید تتر در صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو

بهترین قیمت خرید تتر در صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو

برای تعیین قیمت ارز تتر عوامل مهمی نظیر میزان عرضه و تقاضا، حجم معاملات روزانه، قوانین موجود در بازار جهانی و رونق یا رکود بازارهای مالی بزرگ دیگر در جهان را در نظر می‌گیرند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ برای تعیین قیمت ارز تتر عوامل مهمی نظیر میزان عرضه و تقاضا، حجم معاملات روزانه، قوانین موجود در بازار جهانی و رونق یا رکود بازارهای مالی بزرگ دیگر در جهان را در نظر می‌گیرند. زیرا این فاکتور ها نقش بسیار چشم‌ گیر و مستقیمی روی قیمت خرید تتر دارند. در این مطلب ما قصد داریم با توجه به شرایط اقتصادی دنیا و ایران و تحلیل تکنیکال بازار، بهترین قیمت خرید تتر را در صرافی اکسکوینو مورد بررسی قرار دهیم، بنابراین با ما همراه باشید.

بهترین قیمت خرید تتر در صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو

ارز دیجیتال تتر چیست؟

رمز ارز تتر نوعی استیبل‌‌کوین‌ بوده که همواره دارای قیمت ثابتی است و با قیمت ارزهای فیات نظیر دلار و طلا ارتباط دارد. تتر همچنین یک ارز دیجیتال رمزنگاری شده است که در کیف پول مجازی شما قابل ذخیره‌سازی بوده و با استفاده از آن، امکان خرید آنلاین خدمات مختلف و انواع محصول برای شما فراهم می‌شود.

همچنین رمز ارز تتر دارای پشتوانه خزانه مالی شرکت تتر بوده که در این خزانه، دلار، طلا و سایر دارایی‌ها نگهداری می‌شود. این خزانه مالی را شرکت تتر مدیریت کرده و با افزایش یا کاهش عرضه، قیمت تتر را روی 1 دلار نگه می‌دارد. بنابراین یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید ارز دیجیتال تتر، ثبات قیمت تتر است.

مزیت دیگر جهت خرید تتر برای شما، شفافیت تتر است. زیرا حساب‌های ارزی تتر به صورت منظم بررسی شده و توانایی افزایش ارزش تتر در گردش‌های مالی‌ وجود دارد. همچنین همه معاملات رمز ارز تتر در بلاک‌چین ثبت شده و قابل مشاهده است. یکی دیگر از فاکتورها جهت خرید رمز ارز تتر، پایین بودن هزینه‌های انتقال ارز دیجیتال است.

تحلیل قیمت تتر

صرافی اکسکوینو جهت تعیین قیمت خرید تتر موارد مهمی از جمله میزان عرضه و تقاضا ارز، مسائل اقتصادی روز دنیا، تحلیل تکنیکال و غیره را بررسی می‌کند. اما در مجموع قیمت خرید تتر، سومین رمز ارز پرطرفدارتر و محبوب در بازار کریپتوکارنسی همواره ثابت بوده و معادل یک دلار آمریکا است.

بهترین قیمت خرید تتر در صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو

در میان صرافی‌های موجود در بازارهای مالی ایران، بهترین قیمت خرید ارز دیجیتال تتر را صرافی اکسکوینو(www.excoino.com) تعیین می‌کند. قیمت واحد هر تتر در اکسکوینو برابر با 545,549 ریال (1 دلار) است. بنابراین برای خرید رمز ارز تتر به بهترین سایت خرید تتر، صرافی اکسکوینو مراجعه نمایید. برای فروش تتر بدون احراز هویت نیز می‌توانید به صرافی اکسکوینو مراجعه کنید. زیرا قیمت هر واحد تتر در صرافی اکسکوینو جهت فروش برابر با 547,300 ریال (1 دلار) است.

برای خرید ارز دیجیتال تتر باید مراحل زیر را انجام دهید:

انتخاب یک صرافی

یکی از مهم‌ترین مراحل جهت خرید و فروش تتر، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال مناسب است. برای انتخاب صرافی مناسب جهت مبادله تتر باید فاکتورهایی نظیر امنیت، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع، قیمت، حجم مبادلات روزانه، دارای رابط کاربری آسان، پرداخت پایین‌ترین میزان کارمزد، پشتیبانی 24 ساعته، احراز هویت و غیره را در نظر بگیرید.

صرافی اکسکوینو، یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین صرافی‌های داخلی بوده که برای انجام مبادلات، بهترین و امن‌ترین شرایط را برای کاربران خود فراهم کرده و کمترین میزان کارمزد را از کاربران خود دریافت می‌کند.

ثبت نام و احراز هویت در صرافی

بعد از انتخاب صرافی ایمن و مناسب باید به وب‌سایت صرافی مورد نظر خود مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید. در ادامه، بعد از تکمیل مراحل ثبت نام، جهت خرید ارز دیجیتال تتر در صرافی از طریق ریال و درگاه بانکی باید فرآیند احراز هویت را انجام دهید. با طی کردن مراحل احراز هویت، از هرگونه سرقت، کلاه‌برداری، هک و غیره جلوگیری شده و آسیب جبران‌ناپذیری به دارایی و سرمایه شما وارد نمی‌شود.

خرید رمز ارز تتر با کارت بانکی

بعد از اتمام فرآیند احراز هویت در صرافی‌ مورد نظر خود و تأیید مدارک و حساب بانکی، شما از طریق درگاه بانکی می‌توانید اقدام به خرید و فروش تتر نمایید.

دریافت ارز دیجیتال تتر از صرافی

در مرحله آخر، پس از اینکه در درگاه صرافی مورد نظر خود، مبلغ را با کارت بانکی (تأیید شده) ارسال کردید، میزان تتر مورد نظر خود را می‌توانید از صرافی دریافت نمایید.

بهترین قیمت خرید تتر در صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو

کلام آخر

بنابر آنچه در مطلب فوق بیان کردیم، برای اطلاع دقیق از بهترین قیمت تتر در بازار ارزهای دیجیتال، می‌توانید به صرافی اکسکوینو مراجعه نمایید. همچنین قیمت ارز دیجیتال تتر به فاکتورهای مختلفی نظیر فاندامنتال، مسائل اقتصادی روز دنیا، تحلیل تکنیکال و مسائل سیاسی جهان و ایران بستگی دارد.

در مجموع مهم‌ترین و تأثیرگذارترین عامل در قیمت خرید تتر، میزان عرضه و تقاضاست. زیرا با افزایش عرضه رمز ارز تتر، قیمت آن کاهش پیدا و با کاهش عرضه، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
از ییل تا هاروارد یک‌صدا برعلیه اسرائیل
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top