تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/03/18 - 09:42
کد خبر: 472632

چرا باید ساعت هوشمند لمفو lemfo را فقط از نمایندگی خرید کرد؟

چرا باید ساعت هوشمند لمفو lemfo را فقط از نمایندگی خرید کرد؟

چرا باید ساعت هوشمند لمفو lemfo را فقط از نمایندگی خرید کرد؟ جواب این سوال و سوالات دیگه شما رو ما در مقاله خبری زیر به طور کامل به شما توضیح خواهیم داد تا دچار خسارت مادی و معنوی نشوید. کمپانی لمفو، یکی از بزرگترین تولید کنندگان ساعت‌های هوشمند در جهان است. این کمپانی اخیرا با ارائه پرچمدار قدرتمند خود، جای خود را در این بازار پر رقیب به خوبی باز کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ چرا باید ساعت هوشمند لمفو lemfo را فقط از نمایندگی خرید کرد؟ جواب این سوال و سوالات دیگه شما رو ما در مقاله خبری زیر به طور کامل به شما توضیح خواهیم داد تا دچار خسارت مادی و معنوی نشوید. کمپانی لمفو، یکی از بزرگترین تولید کنندگان ساعت‌های هوشمند در جهان است. این کمپانی اخیرا با ارائه پرچمدار قدرتمند خود، جای خود را در این بازار پر رقیب به خوبی باز کرده است.

چرا باید ساعت هوشمند لمفو lemfo را فقط از نمایندگی خرید کرد؟

چرا باید ساعت هوشمند لمفو lemfo را فقط از نمایندگی خرید کرد؟ جواب این سوال و سوالات دیگه شما رو ما در مقاله خبری زیر به طور کامل به شما توضیح خواهیم داد تا دچار خسارت مادی و معنوی نشوید. کمپانی لمفو، یکی از بزرگترین تولید کنندگان ساعت‌های هوشمند در جهان است. این کمپانی اخیرا با ارائه پرچمدار قدرتمند خود، جای خود را در این بازار پر رقیب به خوبی باز کرده است. ساعت هوشمند سیم کارت خور لمفو، توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. اما همانطور که می‌دانید دیوایس‌های هوشمند سیم کارت خور در کشور ما برای دریافت خدمات ارتباطی باید رجیستر شده باشند. به همین دلیل در خرید اینگونه دیوایس‌ها باید دقت کنید تا از مراکز مورد اطمینان و معتبری خرید کنید؛ در غیر اینصورت ساعت هوشمند شما پس از مدتی خاموش خواهد شد و امکان دریافت خدمات ارتباطی مثل خط تلفن و اینترنت دیتا از آن سلب خواهد شد.

کمپانی ساعت‌ هوشمند لمفو lemfo در اغلب کشورهای بزرگ دنیا انبار نگهداری و نمایندگی‌های فروش تاسیس کرده است. از این کشورها می‌توان به ایالات متحده، انگلیس، روسیه، اسپانیا، هنگ کنگ،ایران و... میتوان اشاره کرد. این کمپانی در کشور ما نمایندگی‌های فروش معتبر دارد. کاربران می‌توانند با خیال راحت از این نمایندگی‌ها ساعت‌های هوشمند رجیستر شده با ورود قانونی به کشور خریداری کنند.

اما باید توجه کرد که خرید ساعت هوشمند لمفو lemfo از منابع غیر معتبر می‌تواند عواقبی برای کاربران داشته باشد. برای مثال در صورتی که ساعت هوشمند شما از نمایندگی معتبر خریداری نشده باشد ممکن است به صورت غیرقانونی وارد کشور شده باشد. در این موارد دیوایس شما رجیستر نخواهد شد. در این مقاله سعی داریم خطرات خرید از منابع غیر معتبر و همین طور مراکز خرید معتبر محصولات لمفو را به شما معرفی کنیم.

خطرات خرید ساعت‌های هوشمند لمفو lemfo از مراکز غیر نمایندگی

عدم رجیستر ساعت هوشمند لمفو و بلاک شدن ارتباطی

تمامی ساعت‌های هوشمند سیم کارت خور، در کشور ما شامل قانون ثبت در سامانه همتا و رجیستری می‌شوند. در صورتی که کالای خریداری شده از راه قانونی وارد نشده باشد، قادر نخواهد بود رجیستر شود و خدمات ارتباطی دریافت نخواهد کرد.

همچنین خرید از فروشگاه‌های متفرقه ممکن است شما را با مشکل عدم قابلیت انتقال مالکیت در سامانه همتا مواجه کنند. در حالی که ساعت هوشمندی که از نمایندگی‌های معتبر شرکت لمفو lemfo در ایران خریداری می‌کنید رجیستر شده و با قابلیت انتقال مالکیت در سامانه همتا ارائه می‌شوند.

لازم به ذکر است که نمایندگی‌های لمفو هیچ مسئولیتی در قبال کالاهای خریداری شده از فروشگاه‌های متفرقه ندارند. در هشدار کمپانی لمفو به کاربران آمده است که نمایندگی‌ها مسئولیتی در قبال دیوایس‌های خریداری شده از فروشگاه‌های غیر معتبر و غیر مجاز، اعم از رجیستری، تامین قطعات و... ندارند.

عدم پشتیبانی و خدمات پس از فروش ساعت هوشمند lemfo در صورت خرید از فروشگاه‌های متفرقه

تضمین اصالت و سلامت کالا یکی از مهمترین معیارهای خرید هر محصولی، مخصوصا دیوایس‌های هوشمند به شمار می‌آید. فروشگاه‌های غیر معتبر و متفرقه به دلیل عدم ارتباط مستقیم با کارخانه کمپانی lemfo نمی‌توانند محصولات خود را از لحاظ سلامت و اصالت گارانتی کنند. این محصولات ممکن است استوک و یا باز شده باشند و به دلیل عدم گارانتی، مشتری قادر به پیگیری نخواهد بود.

اما نمایندگی‌های معتبر کمپانی لمفو lemfo محصولات خود را از نظر سلامت فیزیکی کالا و اصالت کالا تضمین می‌کنند و این خیال شما را از بابت خرید کاملا راحت خواهد کرد. در صورتی که ساعت هوشمند شما از نمایندگی معتبر خریداری شده باشد، نمایندگی مسئولیت رجیستر و تامین قطعات را بر عهده خواهد گرفت. این بدان معنی است که محصول شما از خمات پس از فروش بهره خواهد برد.

خطر خاموش شدن ساعت هوشمند لمفو lemfo برای همیشه

فروشگاه‌های اینترنتی و بازارهای غیرمعتبر ممکن است دستگاهی به شما بفروشند که پس از مدتی با ریست کردن ساعت لمفو و یا خاموش و روشن شدن آن از کار بیفتد. وارد کردن اطلاعات رجیستر فیک و تقلبی باعث خواهد شد در هنگام خرید مشتری متوجه عدم رجیستری دیوایس نشوند. پس از مدتی ممکن است به دلایل مختلف این اطلاعات فیک شناسایی شوند و دستگاه شما برای همیشه از کار بیفتد و از دریافت خدمات منع شوند.

همچنین در پنل‌های فروشگاه‌های اینترینتی ممکن است حرفی از قابلیت نصب سیم کارت ساعت هوشمند لمفو lemfo نزنند و هنگام دریافت متوجه شوید دستگاه شما قابلیت بهره از امکانات سیم کارت را نداشته باشد. پس این مورد نیز ممکن است برای خریدار ساعت هوشمند لمفو lemfo از فروشنده غیر معتبر پیش بیاید.

خرید ساعت هوشمند لمفو lemfo قدیمی که باطری فاسد دارد

همان طور که می‌دانید باطری‌های لیتیومی اگر مدت زمان زیادی بدون استفاده باشند فاسد می‌شوند و ظرفیت اولیه خود را ندارد. این باطری‌ها در مدت زمان طولانی بدون استفاده حتی می‌توانند به طور کامل از کار بیفتند. نمایندگی‌های معتبر ساعت‌های هوشمند لمفو با تاریخ تولید معتبر به شما تحویل می‌دهند که تضمین سلامت دارد. اما فروشگاه‌های متفرقه ممکن است ساعتی با تاریخ تولید قدیمی تحویل شما بدهند که باطری آن ظرفیت کامل را نداشته باشد.

این مورد یکی از جدی ترین خطرات خرید ساعت هوشمند لمفو lemfo از فروشگاه‌های غیر معتبر است. باطری لیتیومی ساعت‌های هوشمند معمولا غیر قابل تعویض هستند و یا تصویض آن‌ها هزینه و زحمت زیادی میطلبد. بر همین اساس خرید از نمایندگی‌های معتبر می‌تواند این موضوع را برای شما حل و خیالتان را آسوده کند.

فعال نبودن اینترنت دیتای ساعت هوشمند

در ایران فعال نمودن اینترنت دیتای ساعت‌های هوشمند لمفو، تنها توسط نمایندگی‌های معتبر صورت می‌پذیرد. از این رو خرید از فروشگاه‌های متفرقه تضمین نمی‌کند که دستگاه شما بتواند به شبکه اینترنت جهانی متصل شود. API ساعت‌های هوشمند لمفو باید کانفیگ درستی داشته باشند تا این ساعت هوشمند قادر به ارائه خدمات اینترنت باشد.

چرا باید ساعت هوشمند لمفو lemfo را فقط از نمایندگی خرید کرد؟

در صورتی که ساعت خود را از فروشگاه متفرقه‌ای تهیه کردید و API آن فعال نبود، زیاد تعجب نکنید ساعت شما خراب نیست. لازم به توضیح است که خیلی از تنظیمات و برنامه های ساعت سیم کارت خور لمفو توسط تنها نمایندگی اصلی در ایران از طریق برنامه های لایسنسی که لمفو در اختیار می گذارد فعال می شود. این تنطیمات قطعاً برای استفاده کاربران برای هر کشوری متفاوت می باشد که نمایندگی‌های کمپانی لمفو مسئولیت آن‌ را برعهده نخواهند گرفت.

معرفی نمایندگی‌های معتبر ساعت هوشمند لمفو در ایران

باید گفت کمپانی لمفو در ایران یک نمایندگی معتبر دارد که شامل دفتر اصلی و شعب مختلف در شهر تهران می‌باشد. این شعب در آینده در شهرهای دیگر نیزگسترش خواهند یافت اما در حال حاضر نمایندگی‌های اصلی در شهر تهران فعال هستند. همچنین در صورت تمایل می‌توانید ساعت هوشمند خود را از فروشگاه اینترنتی دفتر اصلی نمایندگی کمپانی لمفو، به آدرس www.lemfo.co تهیه کنید. با خرید از این دفتر اصلی و شعب معتبر آن نه تنها از خطرات گفته شده در امان خواهید بود بلکه از شتیبانی و خدمات پس از فروش نیز بهره مند می‌شوید.

دفتر اصلی نمایندگی معتبر کمپانی لمفو lemfo

پشتیبانی تلفنی: 02122508189

تلفن : 02122508189 – 02122504595

آدرس وبسایت: www.lemfo.co

آدرس: تهران _ میدان هروی _ خیابان ساقدوش _ خیابان شقاقی پلاک 2

شعب فروش:

نام شرکت: گلدن اسمارت واچ (شعبه فروش نمایندگی ساعت هوشمند لمفو)

نام نماینده: مصطفی جعفری

شماره تلفن: 0212063479

تلفن همراه: 09129483439

وبسایت: goldensmartwatch.co

آدرس: تهران، سعادت آباد، خیابان یکم، پلاک 4

نام شرکت: اسمارت واچ ایران (شعبه فروش نمایندگی ساعت هوشمند لمفو)

نام نماینده: علی سعیدی

شماره تلفن: 02166762965

تلفن همراه: 09126496268

وبسایت: smartwatchiran.com

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، خیابان شیخ هادی، بین هما و ذوقی نژاد، پلاک 183

نام شرکت: بازرگانی صدرا (شعبه فروش نمایندگی ساعت هوشمند لمفو)

نام نماینده: مسعود صادقی

شماره تلفن: 02122530888

تلفن همراه: 09127427373

وبسایت: watchfone.co

آدرس: تهران، پاسداران، نگارستان 6، پلاک 64

نام شرکت: اسمارت شاپ (شعبه فروش نمایندگی ساعت هوشمند لمفو)

نام نماینده: زهرا امیری

شماره تلفن: 02186023114

تلفن همراه: 09125727643

وبسایت: smartshopp.ir

آدرس: تهران، سهروردی شمالی، کوچه تقوی، پلاک 24

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
کمک ۲۶میلیارد دلاری آمریکا به اسراییل در ۲۰۰مین روز جنگ
اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
جنگ در غزه، تحصن در کلمبیا
تلویزیون اسرائیل تایید کرد؛ حمله جدید ارتش صهیونیستی در راه است
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
آگهی های عجیب و غریب در بازار تبلیغات
واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام
جمعی از کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
تمرین پرسپولیس با حضور بیرانوند برگزار شد
مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
چند درصد مردم ایران تلویزیون می‌بینند؟
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
دستگیری بیش از ۱۳۳ نفر در تظاهرات دانشگاه نیویورک در حمایت از غزه
افزایش ۴۰۰ درصدی روان‌پریشی اسرائیلی‌ها پس از حمله ایران
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
اهدای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
نخستین هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه برگزار شد
هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top