تاریخ انتشار: شنبه 1402/03/27 - 13:33
کد خبر: 473343

سخنرانی برای دسیسه علیه رهبری!

سخنرانی برای دسیسه علیه رهبری!

جالب آنکه مقتدای اینان در دهه ۶۰ (منتظری) مخالف اصلی امام خمینی(ره) بود و خانه‌اش هم به محل عبور و مرور منافقین و جریانات متحجر و ضد ولایت فقیه تبدیل شده بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمد سروش‌محلاتی، از شاگردان منتظری و فردی که رسانه‌های اصلاح‌طلب او را با الفاظ مختلفی از جمله آیت‌ا... یاد می‌کنند، به تازگی در یک میتینگ سیاسی سخنرانی کرده است.

به گزارش جماران، او در بخشی از اظهارات خود گفته است:

"متحجرین در دهه اول انقلاب هم بودند اما نمی توانستند منشاء اثر باشند، یعنی امام چنین اجازه ای به آنها نمی داد؛ اما بعد از رحلت امام،‌ جریان متحجر آرام آرام به نظام نزدیک شد و توانست افکار خود را به میان مسئولان تزریق کند و آژیری که امام در خصوص خطر متحجران به صدا درآورده بود، خاموش شد. نتیجه این نفوذ در بخش های مختلف به تدریج خود را به شکل رسمی و غیررسمی نشان می دهد.

*کنایه این فرد اظهر من‌الشمس است.

جالب آنکه مقتدای اینان در دهه 60 (منتظری) مخالف اصلی امام خمینی(ره) بود و خانه‌اش هم به محل عبور و مرور منافقین و جریانات متحجر و ضد ولایت فقیه تبدیل شده بود.

اما امروز می‌بینیم که در ادامه همان خط نفاق؛‌ برخی شاگردان منتظری به ظاهر، عداوت با امام(ره) را کنار می‌گذارند تا علیه نظام و رهبری توطئه کنند!

تناقض محرز در سخنان سروش‌محلاتی برای هر معقب عقل و خردی جای تأمل دارد.

سروش محلاتی پیش از این نیز اظهاراتی از جمله "جمهوری اسلامی مشکل عقل دارد" و "عده زیادی در حوزه علمیه طرفدار حکومت شریعت‌مدار بدون ولایت‌فقیه هستند" را ابراز کرده بود.

منبع: مشرق

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top