تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/04/11 - 10:22
کد خبر: 474785

بسیج دانشگاه الزهرا: مدعیان آزادی بیان در غرب اگر جرات دارند از هلوکاست بگویند

 بسیج دانشگاه الزهرا: مدعیان آزادی بیان در غرب اگر جرات دارند از هلوکاست بگویند

بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت قرآن سوزی در سوئد اعلام کرد: بسیج دانشجویی و جامعه دانشگاهی خواستار برخورد قاطع و سریع وزارت امور خارجه با عوامل مشوق و حمایتگر این اقدام خبیثانه در جامعه جهانی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت قرآن سوزی در سوئد اعلام کرد: به دلدادگان غرب و به خواب رفتگان باید گفت اگر جرأت دارید در همین کشورهای به ظاهر مدافع آزادیِ بیان درباره‌ هلوکاست سوالی بپرسید، یا از اعمال خبیثانه رژیم غاصب صهیونیستی سخن بگویید؛ از جنایت‌ها، فتنه‌انگیزی‌ها و جنگ‌طلبی‌های دول آمریکایی و غربی بپرسید تا پوشالی بودن تمام شعارهای حقوق بشری آن‌ها برای شما روشن شود.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اَلَّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاءَ الشَّیْطَنِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا»

«کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار میکنند و آنها که کافرند، در راه طاغوت (بت و افراد طغیانگر)؛ پس شما با یاران شیطان پیکار کنید؛ زیرا نقشه شیطان، ضعیف است.» «سوره نساء، آیه ۷۶»

با هتاکی به ساحت شریف قرآن کریم در کشور سوئد، بار دیگر جامعه جهانی شاهد چهره خبیث دولت‌های غربی و تناقض رفتار و اعمال ایشان با شعار همیشگی آزادی بیان و اهداف ضد فطرت انسانیشان شد.

این اولین هتاکی به مقدسات اسلام و دشمنی علنی با قرآن کریم از طرف آن‌ها نبوده است و آخرین‌ هم نخواهد بود، سردمداران آزادی بیانِ دروغین، بار دیگر در مکر و محاسبات خود دچار اشتباه شدند زیرا دیگر مردم جهان به غرب به عنوان مهد آزادی نگاه نمی‌کنند.

حال که با حمایت از توهین به مقدسات الهی خود را رسوا ساخته‌اند، مسلمانانِ بصیر و متحد در جای جایِ این کره خاکی سکوت نخواهند کرد و با امید در جهت به حقیقت پیوستن وعده الهی که ذلت و خواری دشمنان اسلام است به آشکار کردن اهداف خبیثانه آنان خواهند پرداخت.

دانشجویان انقلابی در سرتاسر کشور با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، همواره در جهت نابودی استکبار جهانی و هم‌چنین رسوا نمودن چهره دروغین جبهه باطل خواهند کوشید. بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) و جامعه دانشگاهی این دانشگاه خواستار برخورد قاطع و سریع وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با عوامل مشوق و حمایتگر این اقدام خبیثانه در جامعه جهانی است.

در آخر خطاب به دلدادگان غرب و به خواب رفتگان باید گفت اگر جرأت دارید در همین کشورهای به ظاهر مدافع آزادیِ بیان درباره‌ هلوکاست سوالی بپرسید، یا از اعمال خبیثانه رژیم غاصب صهیونیستی سخن بگویید؛ از جنایت‌ها، فتنه‌انگیزی‌ها و جنگ‌طلبی‌های دول آمریکایی و غربی بپرسید تا پوشالی بودن تمام شعارهای حقوق بشری آن‌ها برای شما روشن شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال
استقلال همچنان در صدر/ کامبک لحظات پایانی استقلال مقابل ذوب آهن
سرمربی پرسپولیس: می خواهیم قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنیم
جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه
حاشیه بازی استقلال مقابل ذوب آهن
ترابی: اورنوف فوق العاده است
نامه تاج به وزیر ورزش و جوانان درمورد فصل آینده لیگ برتر
نمایشگاه مجازی کتاب آغاز به کار کرد
اولین داروی رشد مجدد دندان وارد فاز آزمایش انسانی می‌شود
لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کلمبیا به دلیل اعتراضات
حماس: آماده مقابله با هر گونه حمله اسرائیل به «رفح» هستیم
موافقت حماس با پیشنهاد مصر و قطر برای آتش‌بس در غزه
گفت‌وگوی بایدن و نتانیاهو درباره رفح
برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
رشد ۱۸ دلاری قیمت طلا در معاملات امروز
تامین ۶ میلیارد دلار ارز برای واردات در سال جاری
حاشیه بازی پرسپولیس مقابل نساجی
تساوی سپاهان مقابل استقلال خوزستان
معرفی بهترین تشک یک نفره برای حل مشکل بی‌خوابی دانشجویان
تصمیم‌های داور بازی نساجی و پرسپولیس تایید شد
ارتش ۱۰ نفره پرسپولیس با برد مقابل نساجی موقتا صدرنشین شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top