تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/04/13 - 22:49
کد خبر: 475056

فرصت ثبت علاقه‌مندی به شرکت در آزمون‌های عملی کنکور ۱۴۰۲ آغاز شد

فرصت ثبت علاقه‌مندی به شرکت در آزمون‌های عملی کنکور ۱۴۰۲ آغاز شد

داوطلبان گروه آزمایشی هنر و داوطلبان هر یک از گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی در صورت علاقه مندی به رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی می توانند از امروز ۱۳ تیرماه تا ۱۹ تیرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش همزمان با دریافت کارت‌ شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری‌ سال ۱۴۰۲ (نوبت دوم) علاقه مندی به شرکت در آزمون عملی را اعلام کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، داوطلبان گروه آزمایشی هنر و داوطلبان هر یک از گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی در صورت علاقه مندی به رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی می توانند از امروز ۱۳ تیرماه تا ۱۹ تیرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش همزمان با دریافت کارت‌ شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری‌ سال ۱۴۰۲ (نوبت دوم) علاقه مندی به شرکت در آزمون عملی را اعلام کنند.

لذا داوطلبان لازم است طبق توضیحات زیر اقدام کنند:

داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صورت علاقه‌مندی به رشته های پذیرش با آزمون مندرج در جدول زیر به منظور شرکت در آزمون عملی، باید نسبت به انتخاب حداکثر دو مجموعه از رشته‌های تحصیلی جدول زیر (موارد ۲ تا ۱۴) در تاریخ ۱۳ تا ۱۹ تیر ۱۴۰۲ از طریق سامانه آزمون سراسری اقدام کنند.

داوطلبانی که به انتخاب ۱ مجموعه از مجموعه رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی هنر برای شرکت در آزمون عملی اقدام می‌کنند، باید مبلغ ۴ میلیون و ۵۰ هزار ریال (معادل ۴۰۵ هزار تومان) بابت هزینه آزمون عملی به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، پرداخت کنند.

داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در آزمون عملی ۲ مجموعه از مجموعه های گروه آزمایشی هنر هستند، باید مبلغ ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال (معادل ۸۱۰ هزار تومان) به صورت اینترنتی پرداخت کنند.

عدم پرداخت هزینه آزمون عملی در تاریخ تعیین شده، به منزله عدم امکان پذیرش آنان در این رشته‌ها خواهد بود. تاکید می شود داوطلبان بعد از خرید کارت اعتباری باید نسبت به اعلام علاقه مندی در سامانه این آزمون نیز اقدام کنند.

در ضمن متقاضیان رشته های (نوازندگی موسیقی ایرانی) و (نوازندگی موسیقی جهانی) باید از سازهای اشاره شده در جدول زیر فقط یک ساز را انتخاب کنند.

لازم است برای اطلاع از جزئیات برگزاری آزمون عملی، زمان پرینت کارت ورود به جلسه و آدرس محل برگزاری آزمون رشته‌های مندرج در جدول زیر به اطلاعیه‌ای که در روز دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اعلام می شود، مراجعه کنند.

نکته مهم: داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که اولاً نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازه زمانی اعلام شده و اعلام علاقه مندی به یک رشته یا رشته ها اقدام کرده و ثانیاً در جلسه آزمون گروه آزمایشی هنر نوبت اول (دیماه سال ۱۴۰۱) حاضر بوده یا نوبت دوم (تیرماه ۱۴۰۲)، حاضر باشند.

جزئیات ثبت علاقمندی به شرکت در آزمون‌های عملی کنکور ۱۴۰۲ از اینجا قابل مشاهده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top