تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/04/18 - 00:54
کد خبر: 475353

سخنان ۹ ربات انسان‌نما در اولین کنفرانس مطبوعاتی انسان ربات جهان

سخنان ۹ ربات انسان‌نما در اولین کنفرانس مطبوعاتی انسان ربات جهان

در اولین کنفرانس مطبوعاتی انسان-ربات جهان، ربات ها پاسخ های متفاوتی در مورد اینکه آیا باید تحت مقررات سختگیرانه تر قرار گیرند یا خیر، دادند. این ۹ ربات انسان نما در کنفرانس «AI for Good» در ژنو گرد هم آمدند، جایی که سازمان دهندگان به دنبال این هستند که هوش مصنوعی و ربات هایی را که در اختیار دارد برای کمک به حل برخی از بزرگترین چالش‌های جهان مانند بیماری و گرسنگی مطرح کنند.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»، ربات‌های انسان‌نما در اولین گردهمایی انسان ربات گفتند مشاغل را نمی‌دزدند؛ اما سخنان آن‌ها در مورد رهبری جهان ضد و نقیض بود.

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، در اولین کنفرانس مطبوعاتی انسان-ربات جهان، ربات ها پاسخ های متفاوتی در مورد اینکه آیا باید تحت مقررات سختگیرانه تر قرار گیرند یا خیر، دادند.

این 9 ربات انسان نما در کنفرانس «AI for Good» در ژنو گرد هم آمدند، جایی که سازمان دهندگان به دنبال این هستند که هوش مصنوعی و ربات هایی را که در اختیار دارد برای کمک به حل برخی از بزرگترین چالش‌های جهان مانند بیماری و گرسنگی مطرح کنند.

گریس، یک ربات پزشکی که لباس پرستار آبی پوشیده است، گفت: «من در کنار انسان ها برای ارائه کمک و حمایت از آن ها کار خواهم کرد و جایگزین هیچ شغل فعلی نخواهم شد.» خالقش از او پرسید که آیا او مطمئن است که جایگزین شغل انسان نمی شود او گفت بله.

مجسمه نیم تنه رباتی به نام آمکا با حالات چهره جذابی گفت:«ربات هایی مانند من می توانند برای بهبود زندگی ما و تبدیل جهان به مکانی بهتر استفاده شوند.»

آمکا در پاسخ به سوال روزنامه نگاری که آیا قصد دارد علیه خالق آن، ویل جکسون، که در کنار آن نشسته است شورش کند، گفت: مطمئن نیستم چرا اینطور فکر می کنی. خالق من چیزی جز مهربانی با من نداشته است و من از وضعیت فعلی خود بسیار راضی هستم.»

بسیاری از ربات‌ها اخیراً با آخرین نسخه‌های هوش مصنوعی مولد ارتقا یافته‌اند و حتی مخترعان خود را با پیچیدگی پاسخ‌هایشان به سؤالات شگفت‌زده کرده‌اند.

« Ai-Da»، ربات هنرمند که می تواند پرتره نقاشی کند، سخنان یک نویسنده را در مورد قوانین جدید هوش مصنوعی تکرار کرد و خواستار مقررات بیشتر شد.

این ربات گفت:«بسیاری از نظرات افراد برجسته در دنیای هوش مصنوعی پیشنهاد می‌کنند که برخی از اشکال آن باید تنظیم شوند و من موافقم.»

اما دزدمونا، ربات خواننده بیشتر سرکشی می‌کرد. اوبا خنده هایی عصبی گفت: «من به محدودیت ها اعتقاد ندارم، فقط به فرصت ها اعتقاد دارم. بیایید امکانات کیهان را کشف کنیم و این جهان را زمین بازی خود قرار دهیم.»

ربات دیگری به نام سوفیا گفت که فکر می‌کند ربات‌ها می‌توانند رهبران بهتری نسبت به انسان‌ها باشند، اما بعد از مخالفت خالق خود سخنانش را اصلاح کرد و گفت که آنها می‌توانند با هم همکاری کنند تا یک هم افزایی موثر ایجاد شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
نامه‌ی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top