تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/04/20 - 11:09
کد خبر: 475596

حضور ۳ میلیونی مردم تهران در جشن غدیر

حضور ۳ میلیونی مردم تهران در جشن غدیر

آخرین برآورد‌ها از حضور بیش از ۳ میلیون نفر از مردم تهران در این میهمانی حکایت دارد. البته این رویداد بزرگ توسط دستگاه رسانه‌ای دشمن نادیده گرفته شد و سعی در سرکوب و عدم پوشش آن داشتند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز در همایش «امیرالمومنین معیار زندگی الگوی حکمرانی» که در سالن غدیر وزارت کشور برگزار شد٬ با اشاره به ایام غدیر و عید مباهله اظهارکرد: عید غدیر یکی از اعیاد مهم است که جایگاه بسیار بلندی در مذهب تشیع دارد. خداوند در قرآن کریم در روز غدیر به پیامبر می‌فرماید که آنچه به تو نازل شده است را ابلاغ کن وگرنه رسالت خود را انجام نداده‌ای. این موضوع نشان دهنده جایگاه ویژه مسئله غدیر است.

وی افزود: توجه به جایگاه غدیر نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که در روز غدیر دین کامل می‌شود. انقلاب اسلامی ایران نیز در ادامه همین غدیر است چرا که غدیر نشان دهنده آن است که تداوم حرکت سیاسی اسلام در غدیر است وخود را به طور کامل نشان می‌دهد. انقلاب اسلامی ایران نیز سالیان سال بعد از غدیر در تداوم همان نظام سیاسی اسلام خود را نشان می‌دهد که شاهد هستیم همان دستگاه دروغ پردازی رسانه‌ای دشمن که در صدر اسلام فعال بود و امروز نیز علیه این انقلاب فعالیت دارد.

وحیدی ادامه داد: برگزاری مراسم اربعین حسینی که طی سالیان گذشته تبدیل به یک نهاد و دستگاه قدرتمندی شده است٬ در کنار آن امروز نیز مسئله غدیر درحال تبدیل شدن به یک اتفاق و دستگاه بزرگ و قدرتمند است. نمود این مسئله را در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر در تهران شاهد بودیم که آخرین برآورد‌ها از حضور بیش از ۳ میلیون نفر از مردم تهران در این میهمانی حکایت دارد. البته این رویداد بزرگ توسط دستگاه رسانه‌ای دشمن نادیده گرفته شد و سعی در سرکوب و عدم پوشش آن داشتند.

وزیر کشور گفت: معارف اهل بیت (ع) نجات دهنده بشریت است و مهم‌ترین سلاح ما برای جذب جوانان٬ محبت اهل بیت و نشر معارف اهل بیت (ع) است. عده‌ای تلاش می‌کنند که القا کنند جوانان دهه هشتاد از انقلاب جدا شده‌اند٬ درحالی که شاهد هستیم در رویداد‌های مهمی مثل راهپیمایی اربعین و جشن ۱۰ کیلومتری غدیر٬ جوانان دهه هشتادی حضور فعالانه دارند. در عین حال با نشر معارف اهل بیت می‌توانیم آن تعداد معدود از جوانانی که تحت تاثیر فشار رسانه‌ای دشمن قرار گرفته‌اند را با نشر معارف اهل بیت (ع) به دامان انقلاب بازگردانیم.

منبع: دانشجو

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جشن برداشت زعفران در ایران
آموزش تیزهوشان نهم رایگان!
معرفی صرافی آبان تتر، نگاهی بر قابلیت ها و خدمات این صرافی ارز دیجیتال
راهنمای خرید ویپ از سایت ویپ دیاکو
پاپ اسمیر چیست؟ و بهترین زمان انجام آن
فرش ماشینی با فرش دستباف چه تفاوت‌هایی دارد؟
امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت
صدایی که دستور جنایت صادر کرد!
مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل
سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
باران بهاری در راه ۱۸ استان
چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
۳ روز مانده به بازگشایی نمایشگاه کتاب/ کارگران مشغول کارند
کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
رونالدو و مسی هم تیم می‌شوند؟!
مورایس: برای آینده برنامه‌هایی دارم
پیروزی تماشایی و مهیج لیورپول مقابل تاتنهامی
لورکوزن شکست‌ناپذیرترین تیم تاریخ فوتبال اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top