تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/04/28 - 11:50
کد خبر: 476487

بیانیه مشترک هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان مازندران و بسیج جامعه زنان؛

غرب سال‌هاست زنان را برای سیاست و پول مصرف میکند!

غرب سال‌هاست زنان را برای سیاست و پول مصرف میکند!

بیانیه مشترک هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان مازندران و بسیج جامعه زنان به مناسبت هفته عفاف و حجاب.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان مازندران و بسیج جامعه زنان به مناسبت هفته عفاف و حجاب بیانیه ای مشترک صادر کردند.

متن کامل این بیانیه به شح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام باقر علیه السلام :... اِنَّ الاَْمْرَ بِالْمَعْروفِ وَ النَّهْىَ عَنِ الْمُنـکَرِ سَبیلُ الاَْنْبیاءِ وَ مِنْهاجُالصُّلَحاءِ ، فَریضَةٌ عَظیمَةٌ بِها تُقامُ الْفَرائِضُ ، وَ تَاْمَنُ الْمَذاهِبُ وَ تَحِلُّ الْمَکاسِبُ ، وَ تُرَدُّالْمَظالِمُ وَ تَعْمُرُ الاَْرْضُ ، وَ ینْتَصِفُ مِنَ الاَْعداءِ وَ یَسْتَقیمُ الاَْمْرُ... ؛

امر به معروف و نهى از منکر راه و روش پیامبران و شیوه صالحان است و واجب بزرگیست که واجبات دیگر با آن بر پا مى شوند، راه ها امن مى گردد و درآمدها حلال مى شود وحقوق پایمال شده، به صاحبانش برمى گردد، زمین آباد مى شود و (بدون ظلم) حق ازدشمنان گرفته مى شود و کارها سامان مى پذیرد.
[کافى، ج ۵ ، ص ۵۶، ح ۱]

سال‌ها در تمامی دنیا شاهد آن بودیم که نظام های استکباری با ارائه عرفان‌های دست‌ساز خود ، مکاتبی همچون نهیلیسم و جنبش‌هایی همچون فمینیسم سعی در دستمایه کردن نوع بشر برای رسیدن به اهداف منحوس خود را داشتند اما هرچه پیش می‌رویم انسان مدرن بیش‌از‌گذشته به فقدان وجود بعد معنوی در زندگی خود پی میبرد و به جستجوی حقیقت هستی خود میپردازد.

آمارها نشان می‌دهند گرایش افراد به دین مبین اسلام در تمامی دنیا بالاخص مغرب‌زمین بیشترین رشد را دارد و تا سال ۲۰۵۰ پرجمعیت ترین دین دنیا خواهد بود که این گفته خود تایید کننده این انگاره است و جالب اینجاست که بانوان بیشتر به سمت اسلام گرایش پیدا میکنند که میتوان دلیل آن را در از بین بردن بنای خانواده با عادی‌سازی روابط آزاد و همجنسگرایی و حتی در مصرف‌کردن بانوان در تجارت هایی مانند پورن و فشن و مد پیدا کرد؛ بله حاکمیت غرب سال‌هاست زنان را برای سیاست و پول مصرف میکند !

و در این بین زن غربی بدنبال تفکری است که او را فراتر از یک جسم و کالبد ببیند و پای اندیشه و سخن او بنشیند ، نیاز نباشد خود را با استانداردهای ضدبشری و ضد زن غربی ها هماهنگ کند تا شنیده شود و این است که به اسلام روی می‌آورد که تعریف تازه‌ای از آزادی و برتری فراتر از جنسیت و مادیات ارائه میدهد.

این روزها اما می‌بینیم که نظام امپریالیستی غرب پای خود را فراتر نهاده و با ارائه این مکاتب و جریان‌سازی برای نهادینه کردن آن ،مکاتبی که توسط زنان غربی پس زده شده‌اند، سعی در از بین بردن فرهنگ و شرافت زن اصیل ایرانی دارند و باید با اعلام تأسف اذعان داشت که تسامح و اهمال‌کاری نهادهای مربوط به زنان و خانواده در این سال‌ها بیشتر باعث پیشروی نحله‌های فکری باطل غرب شده‌‌اند.

با توجه به این نکات علاوه بر اینکه میبایست با مروجین سازمان‌یافته این جریان‌های شنیع توسط دستگاه قضا به روشی مدبرانه برخورد کرد ، باید تمامی نهادهای مرتبط با زن ، خانواده و عفاف و حجاب در صف اول مبارزه با این جریان‌ها عملکرد قابل‌ملاحظه‌ای را ارائه دهند و از انجام کارهای آنی و برنامه‌های کوتاه‌مدت به سوی طراحی فرآیندهای فرهنگ‌سازی مناسب روی بیاورند ، تمامی دستگاه های مربوطه به عنوان متولیان امر نسبت به امت اسلامی وظیفه دارند که از شاکله فکری جامعه در برابر این هجمه‌ها حفاظت کنند همانطور که امیر مومنان در بیان حقوق مردم بر حاکمیت به این مسئله میپردازند و این فعل تنها با رجوع به دستورات راهبردی اسلام و الگو برداری از آن امکان‌پذیر است .

همانطور که امام علی (ع) فرموده‌اند :
اِجْعَلِ الدِّینَ کَهْفَکَ وَالْعَدْلَ سَیْفَکَ تَنْجُ مِنْ کُلِّ سوءٍ وَتَظْفَرْ عَلى کُلِّ عَدُوٍّ؛
دین را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پیدا کنى و بر هردشمنى پیروز گردى.
[غررالحکم، ج۲، ص ۲۲۱، ح ۲۴۳۳]

روز عفاف و حجاب هر سال برای ما یادآور قرن‌ها تلاش انسان‌ها برای بنا نهادن جامعه ایمانی و پرداختن به حقوق انسان‌ها و بالاخص زنان است تنها با توجه به جسمشان در طول تاریخ مورد ظلم دنیاپرستان واقع شده‌اند و این وظیفه ماست که با اشاعه درست حقایق اسلام در مسیر تحقق این هدف قدم برداریم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top