تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/05/02 - 11:24
کد خبر: 476933

سفیر حساب، سفیر امین شما در امور مالی و مالیاتی

سفیر حساب، سفیر امین شما در امور مالی و مالیاتی

اگر بگوییم که یکی از چالش های بزرگ برای هر کسب و کاری، رسیدگی به امور مالی و مالیاتی است، بیراه نگفته ایم. اگر از صاحبان مشاغل سوال کنید که در مسیر کسب و کارشان، بیشترین عاملی که فکر آن ها را درگیر می کند چیست، بدون شک امور مالی و مالیاتی را جزو چالش های پیش روی خود ذکر می کنند

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر بگوییم که یکی از چالش های بزرگ برای هر کسب و کاری، رسیدگی به امور مالی و مالیاتی است، بیراه نگفته ایم. اگر از صاحبان مشاغل سوال کنید که در مسیر کسب و کارشان، بیشترین عاملی که فکر آن ها را درگیر می کند چیست، بدون شک امور مالی و مالیاتی را جزو چالش های پیش روی خود ذکر می کنند که همانند یک دست انداز بزرگ مانع سرعت گرفتن در بزرگراه کاری شان هست اما آیا راهی وجود دارد که بتوان بدون دردسر این موانع را پشت سر گذاشت؟ یک بله محکم می تواند پاسخ به این سوال باشد و برون سپاری امور مالی و مالیاتی به شرکت قابل اعتمادی و با تجربه ای مانند سفیر حساب، سبب می شود تا در این مسیر پر پیچ و خم خیالتان از بابت امور مالی و مالیاتی راحت باشد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به طور کامل درباره سفیر حساب و خدمات آن آشنا شوید.

سفیر حساب، سفیر امین شما در امور مالی و مالیاتی

سفیر حساب و خدمات آن

پیش از آن که بخواهید امور مالی و مالیاتی خود را برون سپاری کنید، ابتدا باید از خدمات ارائه شده توسط شرکت مورد نظر آگاهی و اطلاعات کاملی داشته باشید. سفیر حساب یکی از شرکت های فعال در این زمینه است که می تواند با تکیه بر تجارب 32 ساله مدیران خبره خود، خیال شما را از بابت امور مالی و مالیاتی آسوده کند. این مجموعه با پیگیری پرونده های مالیاتی به کمک متخصصان مجرب و با تجربه خود بهترین خدمات را با مطلوب ترین نتیجه در اختیار صاحبان مشاغل و کسب و کارها قرار می دهد. از جمله خدماتی که سفیر حساب در اختیار مودیان قرار می دهد شامل موارد زیر است:

· خدمات مالیاتی

آیا از اهمیت زمان در امور مالیاتی آگاه هستید؟ آیا می دانید دیرکرد و تاخیر در انجام این تکالیف چه عواقبی برای کسب و کار شما به دنبال دارد؟ بدون شک زمان یک فاکتور مهم در مسائل مالیاتی است که شرکت سفیر حساب انجام خدمات مالیاتی خود در کوتاه ترین زمان ممکن به 4 بخش کوچک تر تقسیم می کند تا مراحل مربوط به امور مالیاتی کسب و کار شما در مدت زمان کم پیش برود.

یکی از ویژگی های مهم که شرکت سفیر حساب را نسبت به دیگر رقبای خود برتر می سازد، این است که شما را در جریان تمامی امور مربوط به پرونده مالیاتی قرار می دهد و شما آگاهی کامل از روند کار خود دارید.

خدمات مالیاتی و انجام تکالیف مربوط آن یکی از مهم ترین اقدامات است که چشم پوشی از آن می تواند جرائم سنگین و غیر قابل بخشودگی را به شما تحمیل کند. علاوه بر این تفاوتی ندارد که شما یک فرد حقیقی بوده یا یک شرکت ثبت شده دارید و به عنوان اشخاص حقوقی در حال فعالیت می باشید، در هر صورت مالیات و انجام امور مربوط آن بر دوش شما سنگینی خواهد کرد و مانند یک قطعه جدا نشدنی از پازل کسب و کارتان می باشد؛ بنابراین بدون کوچک ترین نگرانی، می توانید از خدمات مالیاتی سفیر حساب بهره ببرید.

عدم داشتن اطلاعات صحیح و به روز، دستورالعمل ها و بخش نامه هایی که هرروزه از سمت سازمان امور مالیاتی ابلاغ می گردد، باعث می شود گاها حتی حسابدارانی با سالیان سال تجربه هم دچار اشتباهات جبران ناپذیری در امور مالیاتی شما شوند و استفاده از متخصصان خبره و با تجربه در این زمینه که سابقه اجرایی و مشاوره در صدها پرونده مالیاتی را دارند به عنوان یک همراه در این مسیر به شما کمک خواهد کرد.

اما باید به یاد داشته باشید که همیشه یک راه حل وجود دارد!! شما در هر مرحله از پروسه ی مالیاتی خود از تشکیل پرونده تا اعتراض به مالیات و شرکت در هیئت های حل اختلاف مالیاتی باشید، می توانید روی همراهی تیم خبره سفیر حساب تکیه کنید.

· خدمات حسابداری و مالی

آیا تا به حال به ضرورت وجود حسابدار در کسب و کارتان فکر کرده اید؟ آیا می دانید حسابدار کیست و چه خدماتی برای شما انجام می دهد؟ بسیاری از افراد خدمات مربوط به حسابداری را تنها در حساب و کتاب ساده می بینند از این رو خود را از داشتن یک حسابدار با تجربه و خبره بی نیاز می دانند اما پس از مدتی محکوم به مشاهده بی نظمی در امور مالی مربوط به کسب و کار خود می باشند.

حسابداری باعث نظم دهی به امور مالی می شود و به دلیل ارتباط نزدیک و تنگاتنگی که با تکالیف مالیاتی دارد، می تواند تاثیر به سزایی در امور مالیاتی شما داشته باشد؛ بنابراین هیچ تفاوتی ندارد که شما یک مجموعه بزرگ و سازمان یافته هستید یا تنها یک فروشگاه کوچک در سطح شهر، در هر صورت همواره در پی گزارشات مربوط به تخصیص منابع مالی و میزان سود و هزینه در کسب و کار خود هستید. از جمله مهم ترین دلایلی که شما نیازمند به استفاده از خدمات حسابداری هستید، نیاز به داشتن اطلاعات مالی صحیح و دقیق برای تصمیم گیری در هر لحظه از کسب و کارتان هستید.

سفیر حساب می تواند خدمات اجرا، نظارت و مشاوره مالی و حسابداری خود را بسته به حوزه فعالیت شما اعم از بازرگانی، تولیدی، پیمانکاری، خدماتی و... از صفر تا صد به طور کامل در اختیار شما قرار دهد حتی در صورت نیاز یک نیروی خبره به صورت تمام وقت در مجموعه شما قرار گیرد.

· خدمات و مشاوره مدیریتی

مشاوره مدیریت (Management Consultant) از جمله حوزه هایی است که به تازگی در ایران رشد چشمگیری داشته و  وظیفه کوچینگ یا منتور مدیران ارشد در مسیر کسب و کارشان در زمینه های مختلف از جمله استراتژی کاری، فروش، منابع انسانی، بهبود عملکرد و مدیریت منابع را دارد.

سفیر حساب، سفیر امین شما در امور مالی و مالیاتی

در خدمات و مشاوره های مدیریتی روند کسب درآمد به سازمان شما نشان داده می شود و راه ها و روش هایی برای بهبود مشتریان ارائه می شود. از جمله کارهایی که بر دوش مشاوره مدیریتی است شامل:

  1. حل مشکلات خاص مشتری
  2. ارائه برخی راهکارها جهت بهبود عملکرد سازمان
  3. آموزش لازم به کارمندان برای بهره وری بالاتر
  4. آماده سازی سازمان برای رو در رو شدن با مشکلات آینده

نتیجه گیری

امروزه با وجود قوانین متعدد مربوط به امور مالی و همچنین سخت گیری های سازمان امور مالیاتی کشور، بهره گیری از خدمات حسابداری و مالیاتی شرکت های فعال در این زمینه یک امر مهم و اجتناب ناپذیر است که عدم توجه به آن، گاهی می تواند خسارات جبران ناپذیری را به کسب و کارتان تحمیل کند. شرکت سفیر حساب، یکی از پیشگامان و فعالان این حوزه است که هدف آن حل تمامی مشکلات مالی و مالیاتی می باشد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از فعالیت های این مجموعه به سایت سفیر حساب به آدرس اینترنتی https://www.safirhesab.com/ مراجعه کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
مهسا
1402/05/02 - 17:53

توضیحاتتون درباره خدمات کامل و جامع بود. مچکرم
تورهای مسافرتی آفری
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
نامه‌ی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور «کارت هوشمند بیمه سلامت»
یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top