تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/05/02 - 11:59
کد خبر: 476941

عصبانیت نکونام از حضور قایدی در تیم مجیدی

عصبانیت نکونام از حضور قایدی در تیم مجیدی

با اینکه فرهاد مجیدی مدعی شده بود که از تیم استقلال بازیکن نمی‌گیرد اما شاه ماهی استقلالی‌ها را به تیم خود برد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با اینکه فرهاد مجیدی مدعی شده بود که از تیم استقلال بازیکن نمی‌گیرد اما شاه ماهی استقلالی‌ها را به تیم خود برد.

مهدی قایدی که رابطه خیلی خوبی با مجیدی دارد روز گذشته با حضور در تیم فرهاد استقلالی‌ها را شوکه کرد و نشان از آن داشت که مجیدی روی قول خود نماند و در مورد قایدی قرار قبلی خود با استقلال را به هم زد. هنوز چند ساعتی از نامه رسمی باشگاه شباب‌الاهلی امارات به استقلال نگذشته بود که باشگاه اتحاد کلباء در صفحه رسمی خود تصویری مبهم را منتشر و اعلام کرد که بزودی از بازیکن جدید خود که شماره 10 برتن می‌کند، ‌رونمایی خواهد کرد. تصویر مبهمی که تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرده، خیلی‌ها را یاد مهدی قایدی و شادی گل‌های معروف او با پیراهن استقلال می‌اندازد و همین مسأله سبب شده تا خیلی‌ها تصور کنند قایدی بزودی با پیراهن اتحاد کلباء معرفی خواهد شد. اگرچه تصویر منتشر شده در صفحه رسمی باشگاه اتحاد کلباء واضح نبود، اما شکل و شمایل این تصویر مبهم برای استقلالی‌ها یادآور یک صحنه آشنا است؛ شادی گل‌های مهدی قایدی. ستاره ملی‌پوش سابق استقلال که امروز صبح به طور رسمی جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان اعلام شد، همواره با بوسیدن حلقه خود شادی گل انجام می‌دهد و این دقیقاً همان تصویری است که اتحادکلباء روی صفحه اینستاگرامی‌اش قرارداده بود. انتقال مهدی قایدی از شباب‌الاهلی امارات به اتحاد کلباء مراحل نهایی را طی کرد و بزودی این ستاره ایرانی را در جمع شاگردان فرهاد مجیدی خواهیم دید. اتفاقی که همان قدر که برای مجیدی خوش یمن است اما نکونام را عصبی وناامید به آینده کرده است.

استوری جنجالی نکو بعد از لو رفتن عکس قایدی

جدایی رسمی مهدی قایدی از استقلال و پیوستن او به تیم فرهاد به یکی از خبرهای مهم روز گذشته تبدیل شد. با اینکه پیش‌بینی می‌شد که قایدی دراستقلال نماند(به دلیل نداشتن پول رضایتنامه و مخالفت باشگاه الاهلی با حضور این بازیکن دراستقلال) اما همچنان استقلالی‌ها منتظر روزنه‌ای بودند تا قایدی در استقلال ماندنی شود که در نهایت این اتفاق نیفتاد و این بازیکن از استقلال جدا شد و درست به تیمی رفت که فرهاد مجیدی مربی آن بود. به همین دلیل جنجال این انتقال پر سرو صدا باعث شد تا جوادنکونام دیگر ساکت ننشیند و با گذاشتن استوری به جدایی ستاره تیم استقلال واکنش نشان دهد. هواداران استقلال مرداد ماه خوبی را آغاز نکردند. درابتدای روز گذشته بود که باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای به صورت رسمی از شکست در مذاکرات با باشگاه شباب‌الاهلی جهت به خدمت گرفتن مهدی قایدی خبر داد.

آبی پوشان در این اطلاعیه اعلام کردند که تیم اماراتی جهت حضور وینگر استقلال در این تیم مخالفت کرده است. تنها دقایقی پس از آن بود که خود قایدی پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر و با هواداران استقلال خداحافظی کرد. اما این پایان روز بد آبی‌ها نبود چرا که امیرحسین حسین‌زاده که از او به عنوان جانشین قایدی در استقلال یاد می‌شود، یک استوری را در صفحه شخصی خود منتشر و اعلام کرد که مذاکرات استقلال و شارلوا بی‌نتیجه بوده و او فصل بعد را در تیم بلژیکی توپ خواهد زد. این موضوع نگرانی هواداران استقلال بابت فصل جدید را افزایش داد چرا که آبی‌ها تاکنون در بازار نقل وانتقالات عملکرد چندان درخشانی نداشته‌اند و این موضوع را می‌توان در استوری سرمربی این تیم مشاهده کرد. جواد نکونام که به نظر می‌رسد بابت جدایی قایدی و عدم جذب حسین‌زاده بشدت عصبانی و نگران است، تصویری از هوادار ناراحت استقلال را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت: «هواداران عزیز استقلال من نمی‌توانم تنها با همه چیز بجنگم بیچاره استقلال و هوادارانش، بیچاره این باشگاهی که شده بازیچه.» این استوری نشان می‌دهد که نکونام بشدت نسبت به آینده تیمش و عملکرد آبی‌ها در فصل جدید نگران است. او بارها در مصاحبه‌هایش اعلام کرده که بازیکنان مورد نظرش جذب نشده‌اند و او حالا باید بدون دو ستاره اصلی استقلال در فصل قبل یعنی قایدی و محبی به مصاف حریفان قدرتمندش برود. با اینکه پیشکسوتانی مثل ادموند اختر معتقد هستند قایدی ستاره نبوده است، اما نکونام و هواداران استقلال این حس را نسبت به بازیکن ریزنقش ندارند. نکته‌ای که جدایی قایدی را بیش از پیش پررنگ می‌کند این است که هم پست او از بلژیک نتوانست به استقلال بیاید و استوری‌های حسین‌زاده و قایدی هوادار را بیش از گذشته عصبی و هیجانی کرد تا جایی که نکونام هم از کوره دررفت و با گذاشتن پیام سعی کرد نشان دهد چقدر عصبانی و دلخور است. استقلال با این پیش فصل قرار است لیگ را شروع کند.

منبع: ایران ورزشی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
اعلام جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور
آغاز عرضه خودروهای برقی از هفته آینده
هیأت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی‌ مجلس دوازدهم انتخاب شد
۸۵ میلیون ریال به حساب حجاج سال ۱۴۰۲ برگردانده می‌شود
برگزاری نشست همدلی و همفکری نیروهای انقلاب با حضور ۱۴۰ نماینده منتخب
جمعی از معلمان سراسر کشور فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
لایحه امنیت شغل کارگران امروز در دولت تصویب شد
تامین ۴.۸ میلیارد دلار ارز در مرکز مبادلات برای واردات از ابتدای سال
شاخص بورس تهران ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد افت کرد
واردات خودروهای کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
شرایط پرداخت ارز حجاج اعلام شد
دیدگاه مالکان جدید می‌تواند استقلال را متحول کند
چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
نسخه پیچیده فروش اینترنتی دارو
فیلم/ ورود نیروهای پلیس برای سرکوب دانشجویان در دانشگاه یوتا
رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)
رشد ۲.۴ درصدی موالید مادران زیر ۲۴ سال
آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
اعلام جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مخبر خواستار اجرای سریع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد
تصویب راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها
جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آزمون‌های استخدامی
فراهم شدن امکان تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور
مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
جذب نیروی امریه در پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top