تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/05/03 - 12:57
کد خبر: 477046

پرسپولیس: نسبت به استقلال بی‌تفاوتیم

پرسپولیس: نسبت به استقلال بی‌تفاوتیم

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال و پرسپولیس بر سر دو راهی در مورد حامی قرار گرفته‌اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» حسین شهریاری رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت متفاوت این باشگاه در نقل و انتقالات نسبت به استقلال تهران گفت: ما به رقیب نگاه نمی‌کنیم. کار خودمان را انجام می‌دهیم. آنها که لازم بود جذب شوند را گرفتیم.

او درباره انتقاد هواداران از صحبت‌های رضا درویش مدیرعامل باشگاه مبنی بر عدم جذب بازیکن جدید تاکید کرد: صحبت‌های او را نخواندم. ایشان بر اساس بودجه مصوب صحبت می‌کند. این بودجه را هم اعلام کرده ایم. اگر درآمد داشته و سقف بودجه اجازه دهد این کار را دنبال می‌کنیم.

او در خصوص مخالفت باشگاه با اسپانسر پیشنهادی درویش مدیرعامل سرخپوشان تصریح کرد: هیچ وقت این اتفاق نمی‌افتد. هیأت مدیره همیشه مدیرعامل را حمایت کرده است.

شهریاری راجع به انتقادات هواداران از وضعیت نامتوازن بین این باشگاه با استقلال گفت: پرسپولیس و استقلال همچنان مشکل مالی دارند. الان تکلیف این دو باشگاه هنوز مشخص نیست. اینکه برای خصوصی سازی است یا وزارت ورزش؟! باشگاه دیگری صاحب خاص خودش را دارد و سقف بودجه اش را تعیین می‌کند اما استقلال اینطور نیست.

او ادامه دا د: پرسپولیس و استقلال درآمد اسپانسری دارند. به غیر از این اگر خصوصی سازی همراهش است باید هزینه‌های باقیمانده اش را تأمین کند و اگر هم حامی اش وزارت ورزش است باید آنها حمایت کنند. الان در این دوراهی مانده ایم.

شهریاری با انتقاد از تصمیمات سازمان خصوصی سازی تاکید کرد: سازمان خصوصی سازی می‌گوید در هیأت مدیره باید نظر داشته باشم پس باید تکلیفش را هم مشخص کند. بودجه ما متصور شده است بودجه ما ۳۶۰ میلیارد تومان است. امسال هم که در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و قطعا هزینه‌ها بالا می‌رود. بخشی از تأمین هزینه با اسپانسر است و مابقی باید از حق پخش یا وزارت ورزش یا وزارت اقتصاد باشد. جای دیگری نداریم که بخواهیم تأمین منابع کنیم. مهاجم خارجی را از مدیرعامل بپرسید.

او درباره صحبت استقلالی‌ها مبنی بر نگاه نابرابر به این دوباشگاه اظهار نظر نکرد تا همچنان در خصوص اختلاف سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش صحبت‌هایش را ادامه دهد.

شهریاری درباره اختلاف نظر ورزشی‌ها با مدیران خصوصی سازی کشور گفت: بحث اختلاف نیست. بحث قانونمندی است. خصوصی سازی می‌گوید شرکتی که وارد بورس می‌شود باید فرآیند لازم را طی کند. از سوی دیگر وزارت ورزش هم می‌گوید باید پاسخگوی هواداران باشد. بنابراین وزارت ورزش پاسخگوی هواداران است باید تصمیمات قانونی نیز از این سمت گرفته شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top