تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/05/11 - 09:34
کد خبر: 477717

تقویت دانشگاه فرهنگیان برای جذب نیرو و هیات علمی

تقویت دانشگاه فرهنگیان برای جذب نیرو و هیات علمی

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین مسیرجذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش؛ دانشگاه‌های تربیت معلم و در صدر آن دانشگاه فرهنگیان است‌، خاطرنشان کرد: تقویت همه جانبه این دانشگاه در موضوع تامین فضا و زیرساخت مناسب، جذب دانشجو و اعضای هیئت علمی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین مسیرجذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش؛ دانشگاه‌های تربیت معلم و در صدر آن دانشگاه فرهنگیان است‌، خاطرنشان کرد: تقویت همه جانبه این دانشگاه در موضوع تامین فضا و زیرساخت مناسب، جذب دانشجو و اعضای هیئت علمی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

رضا مراد صحرایی در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها که در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر برگزار شد، مأموریت مهم آموزش و پرورش را آینده سازی بر شمرد و گفت: مشاهده اثرات تحول در آموزش و پرورش نیازمند گذر زمان است چرا که اثرات عملکرد امروز ما سال‌ها بعد در جامعه پدیدار خواهد شد و به همین خاطر است که‌ گفته می‌شود آینده و فردای ایران را در امروزِ آموزش و پرورش جستجو کنید.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، افزود: امروز ایران عزیز ما به یک قدرت منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده است و این امر باعث شده تا دشمنان تهدید نظامی را از دستور کار خارج کنند و میدان نبرد را به حوزه تعلیم و تربیت بکشانند و به همین دلیل است که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) معلمان را افسران سپاه پیشرفت کشور می‌خوانند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صحرایی با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین مسیرجذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش؛ دانشگاه‌های تربیت معلم و در صدر آن دانشگاه فرهنگیان است‌، خاطرنشان کرد: تقویت همه جانبه این دانشگاه در موضوع تامین فضا و زیرساخت مناسب، جذب دانشجو و اعضای هیئت علمی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کاهش ۴۸ درصدی تورم غذایی در ایران طی سال ۱۴۰۲
سهم آموزش و پرورش از افزایش بودجه ۱۴۰۳
محل جدید آرامستان تهران
هدیه بهترین دروازه‌بان فوتسال آسیا به مادر شهید
یک پرسپولیسی در استقلال؟
نزاع ۱۰۰ هزار نفر را در تهران به پزشکی قانون کشاند
رسانه عبری: حزب‌الله معادله «چشم در برابر چشم» را در پیش گرفته است
آمریکا یا عربستان ؟
ادامه درخشش آقای لژیونر
پارلمان کویت منحل شد
فرصت دانشجویان و اساتید برای ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب
بازدید رئیس جمهور از نمایشگاه کتاب
تصویب افزایش ۴۵ درصدی حقوق دستیاران پزشکی در سال ۱۴۰۳
شاخص کل بورس، امروز ۲۲ اردیبهشت به کدام سمت می رود؟
اغفال دختران و اخاذی از آنها در فضای مجازی
تصاویر۷ خدمه دیگر کشتی توقیفی MSC ARIES پس از آزادی
اعلام اسامی نهایی منتخبان تهران در دور دوم انتخابات مجلس +فیلم
انفجار شدید یک خانه در مرکز شهر تهران
تماس نکونام با یک بازیکن برای بازگشت به استقلال
سامانه بارشی جدید امشب وارد کشور می‌شود
دومین منتخب مردم ملایر مشخص شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top