تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/05/12 - 17:50
کد خبر: 477838

زلفی‌گل: دانشگاه‌ها باید محلی برای پرورش انسان‌هایی اندیشمند در پرتو ولایت باشند

زلفی‌گل: دانشگاه‌ها باید محلی برای پرورش انسان‌هایی اندیشمند در پرتو ولایت باشند

وزیر علوم‌، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه‌ها باید محلی برای پرورش انسان‌هایی اندیشمند در پرتو ولایت باشند دانشگاه ها محلی برای پرورش انسان‌هایی اندیشمند، مومن، بصیر و مدافع اسلام و نظام اسلامی در پرتو ولایت هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، پنجشنبه ۱۲ مردادماه در آیین رونمایی یادمان المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: خدا را شاکریم که در فضایی نفس می‌کشیم که به عطر حضور شهیدان معطر است.

وی با اشاره به اینکه همواره حرمت شهدا و خانواده معزز شهدا را پاس می‌داریم، اظهار داشت: شهدا متعلق به هیچ گروه سیاسی، قومیت و نژادی نیستند و متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام هستند.

زلفی‌گل ادامه داد: شهدا بزرگترین سرمایه زندگی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از کیان و ناموس ما دفاع کردند بنابراین ادب حکم می‌کند همیشه مدیون شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان باشیم.

وی تصریح کرد: این یادمان که در دانشگاه بوعلی سینا رونمایی می‌شود، نشان‌گر این است که دانشگاه‌ها محلی برای پرورش انسان‌هایی اندیشمند، مومن، بصیر و مدافع اسلام و نظام اسلامی در پرتو ولایت هستند.

وزیر علوم،‌تحقیقات و فناوری در ادامه بیان کرد: نصب یادمان «سرو» به فرزندان ما نشان می‌دهد این مملکت راحت بدست نیامده و تا به امروز حفظ نشده و برای یکپارچگی و امنیت و رسد و توسعه آن ایثارگری‌های زیادی در عرصه‌های مختلف در طول این چند دهه صورت گرفته است.

وی افزود: اینگونه نمادها و استفاده از هنر برای عمق بخشیدن به ارزش‌های میهنی و دینی ستودنی است. وی ضمن تقدیر و تشکر از دانشگاه بوعلی‌سینا برای برگزاری المپیاد به نحو مطلوب، گفت: این دانشگاه در پرورش سرآمدان علمی صاحب‌نام است و چهارمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور به واسطه تلاش‌های آنها برگزار می‌شود.

زلفی‌گل تصریح کرد: اینگونه برنامه‌ها الگویی برای سایر دانشگاه‌ها محسوب می‌شود و تا وقتی زنده‌ایم مسیر شهدا را در پیش خواهیم گرفت و اهداف ما نیز باید همان اهداف شهدا باشد که تمام هم و غم خود را برای دوام و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی گذاشتند. گفتنی است؛ چهارمین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با شعار رفاقت در میدان، رقابت در ایثار از دهم تا ۲۶ مردادماه در ۹ رشته ورزشی در دانشگاه بوعلی سینا در حال برگزاری است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تأثیر قوانین جدید بر صرافی ‌های ارز دیجیتال
مه بافت بهترین تولید کننده کش و نوار
محبوب ترین بازی‌های Esports در سال ۲۰۲۴
نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ / راهنمای خرید آنلاین کتاب
بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (برنامه‌های رایگان را بشناسید)
دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
گشت مرزی آمریکا هم وارد دانشگاه‌ها شد +فیلم
جزئیات توافق مهم ایران و آژانس
ابلاغ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
ژست های تتلو در آخرین جلسه دادگاه +عکس
تتلو: اشتباه کردم و هیچ دفاعی ندارم
اسیدپاشی به بازیکن ملی پوش +عکس
سازمان مالیاتی به ابهامات طلا فروشان پاسخ داد
دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند
ضربه ناک‌اوت نوشاد عالمیان در جده
افتتاح کتابخانه مرکزی دانشگاه جهرم با حضور معاون توسعه منابع وزیر علوم
فیلم/ سیل آخرالزمانی در کنیا +فیلم
تشدید تنش میان اسرائیل و آمریکا
دبیر: یک طلا در المپیک بگیریم هنر کرده‌ایم
درس اخلاق/ ذکر خدا با انسان چه می‌کند؟ +فیلم
ارتش اسرائیل مدعی تسلط بر گذرگاه رفح شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top