تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/05/16 - 10:45
کد خبر: 478187

راه‌اندازی آزمایشگاه فناوری‌های نوین تجارت در دانشگاه تهران

راه‌اندازی آزمایشگاه فناوری‌های نوین تجارت در دانشگاه تهران

رئیس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران از مصوبه شورای پژوهشی دانشگاه تهران برای راه‌اندازی آزمایشگاه فناوری‌های نوین تجارت و مالی خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از دانشگاه تهران، هاشم آقازاده رئیس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران با اعلام این خبر، درباره آزمایشگاه فناوری‌های نوین تجارت و مالی، گفت: هدف از راه‌اندازی این آزمایشگاه این است که با رویکرد کاربردی و حرفه‌ای، خدمات تخصصی در ارتباط با دو حوزه مسائل تجاری و مسائل مالی به صنعتگران و فعالان و بازارهای داخلی و بین‌المللی ارائه شود.

دانشیار دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران افزود: آزمایشگاه فناوری‌های نوین تجارت و مالی به کسب‌وکارها، سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در بازارهای مختلف کمک می‌کند که به صورت حساب‌شده در فعالیت‌های تجاری و مالی عمل کنند و فعالیت‌های خود را بر اساس بررسی و پژوهش سامان دهند. این آزمایشگاه فرصتی را برای ذی‌نفعان و فعالان بازارهای مختلف فراهم می‌کند تا پیشاپیش از نتایج و عواقب تصمیماتی که اتخاذ می‌کنند آگاه شوند و بدون پیش‌بینی و تحلیل‌های لازم عمل نکنند.

آقازاده افزود: تست‌های فنی و تخصصی در حوزه‌های تجاری اعم از ورود به یک بازار، خروج از بازار، ایجاد یا توسعه برند جدید، توسعه محصول، جذب گروه جدید مشتریان و یا حذف گروهی از مشتریان، تنظیم‌گری روابط با رقبا و غیره از جمله خدمات تخصصی آزمایشگاه فناوری‌های نوین تجارت و مالی در حوزه تجاری است.

وی از تحلیل بازار نظام بانکی، بازار خدمات بیمه، بازار سرمایه و بازارهای مکمل حوزه مالی و همچنین بررسی ریسک و بازدهی سرمایه‌گذاری، تعیین مکانیسم‌های تأمین مالی و سرمایه‌گذاری مناسب و غیره به عنوان خدماتی نام برد که در این آزمایشگاه در حوزه مالی ارائه می‌شود.

رئیس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران با اشاره به جلب حمایت نهادهای ذیربط حاکمیتی، عمومی و دولتی و همچنین حامیان از بخش خصوصی به منظور تجهیز سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آزمایشگاه، تاکید کرد: خدمات آزمایشگاه فناوری‌های نوین تجارت و مالی به طور جدی مورد نیاز اشخاص حقیقی و حقوق جامعه است.

دکتر هندیجانی دانشیار دانشگاه تهران و عضو هیأت علمی وابسته دانشکده تجارت و مالیه عهده‌دار مسئولیت آزمایشگاه فناوری‌های نوین تجارت و مالی شده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top