تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/05/30 - 09:10
کد خبر: 479736

بازیکنی که برای استقلال دردسر می‌شود

بازیکنی که برای استقلال دردسر می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به سرمربی این تیم توصیه کرد برای دیدار حساس برابر سپاهان تدابیری در نظر بگیرد که یکی از آماده‌ترین بازیکنان فعلی فوتبال ایران را ناکام بگذارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال روز چهارشنبه آبی پوشان تهرانی در دیداری سخت و حساس به مصاف تیم پرمهره سپاهان خواهند رفت تا یکی از مهمترین دیدارهای نیم فصل خود را برگزار کنند. این در حالی است که استقلال در دو دیدار ابتدایی خود برابر صنعت نفت و ملوان به برتری رسیده‌ است.

اکبر کارگر جم نقش دو پیروزی ابتدای فصل در روحیه استقلالی ها را بالا دانست و گفت: هر چند ملوان تیم خوب و جنگنده ای بود و استقلال را اذیت کرد اما در نهایت آبی پوشان توانستند به پیروزی برسند تا در هفته های ابتدایی امتیازی از دست ندهند و از نظر روحی شرایط مطلوبی داشته باشند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص دیدار برابر سپاهان گفت: این دیدار تفاوتهای بسیاری دارد ، سپاهان بهترین مهره های لیگ را جذب کرده و یک تیم پر ستاره است اما در آنسوی میدان استقلال بدلیل مشکلات مالی و مدیریتی نتوانست نفرات مورد نظر کادر فنی را جذب کند و تنها شاکله فصل گذشته خود را آنهم با از دست دادن دو مهره کلیدی حفظ کرده و باید با شرایطی متفاوت با سپاهان دیدار کند. دیداری که تساوی آن به سود پرسپولیس خواهد بود بنابراین دو تیم بدنبال کسب سه امتیاز هستند تا از بالای جدول فاصله نگیرند.

کارگر جم در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال دو پیروزی بدست آورده و حالا به یک بازی سخت رسیده ، نکونام باید از تجربه اش کمک بگیرد ، آنالیز دقیقی از حریف داشته باشد و اجازه ندهد بازیکنانش با دو بردی که بدست آورده اند دچار غرور شوند.

بازیکن سابق استقلال ادامه داد: سپاهان با تمام قوا به مصاف استقلال خواهد رفت تا در اصفهان و مقابل هوادارانش برنده از زمین خارج شود ، آبی ها هم برای رسیدن به امتیاز باید روزنه ها را بسته و اجازه نفوذ به مهاجمانی چون شهریار مغانلو را ندهند که یکی از آماده ترین بازیکنان است و می تواند برای استقلال دردسر ساز شود. بازیکنان استقلال باید به دور از جو ورزشگاه یک بازی منطقی را به نمایش بگذارند تا بتوانند با امتیاز به تهران باز گردند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص اختیارات مسولان استقلال اظهار کرد: هر باشگاهی برای تمام عواملش شرح وظایفی دارد که آنها فقط می‌توانند در چار چوب وظایف خود عمل کنند ، وظیفه کادر فنی انتخاب بازیکن ، نتیجه برابر حریف است و در پایان هم این سرمربی است که پاسخگوی نتایج خواهد بود ، مدیران استقلال هم وظیفه دارند مشکلات مالی را حل کنند.

کارشناس فوتبال ادامه داد: بازیکنان مد نظر کادر فنی را جذب کنند و حاشیه ها را از تیم دور کنند تا تیم با آرامش و داشتن تمرکز برابر حریفان نتیجه بگیرد ، اگر وحدت و همدلی نباشد تیم دستخوش حاشیه های گوناگون خواهد شد و تیم از مسیر و هدفش دور می شود بنابراین انتظار می رود مدیریت باشگاه بجای آوردن بازیکن بدون هماهنگی با سرمربی مشکلات باشگاه را حل کند.

کارگر جم در پایان خاطر نشان کرد: استقلال بازی سختی برابر سپاهان خواهد داشت بنابراین به هوادارانش در اصفهان نیاز دارد ، حضور آنها برای بازیکنان استقلال مایه دلگرمی خواهد بود و حمایت آنها از ابتدا تا سوت پایان بازی میتواند استقلال را برای رسیدن به پیروزی کمک کند

منبع: مهر

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top