تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/05/31 - 12:59
کد خبر: 479882

کارت شرکت در آزمون کاردانی فنی و حرفه ای سال ۱۴۰۲ منتشر شد

کارت شرکت در آزمون کاردانی فنی و حرفه ای سال ۱۴۰۲ منتشر شد

آزمون مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۱۴۰۲ جمعه سوم شهریور برگزار می شود و داوطلبان می توانند از امروز ۳۱ مرداد کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  آزمون مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۱۴۰۲ برای متقاضیان کدرشته های امتحانی با آزمون در صبح روز جمعه سوم شهریور ۱۴۰۲ در ۷۸ شهرستان برگزار می شود.

آزمون مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۱۴۰۲ در رشته های اﻟﻜﺘﺮوتکنیک، کامپیوتر، ﺧﻮدرو ﻣﻜﺎنیک، ﺣﺴﺎﺑﺪاری و ﺗﺮﺑﻴﺖ بدنی جمعه سوم شهریور ۱۴۰۲ برگزار می شود.

برگ راهنما برای متقاضیان رشته های امتحانی با آزمون و کارت شرکت در آزمون منحصراً برای متقاضیان رشته های با آزمون از امروز سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

متقاضیان شرکت در آزمون می توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، کد رهگیری و یا نام و نامخانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. لذا متقاضیان باید شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

برای پذیرش در کدرشته های امتحانی: (الکترونیک، ساخت و تولید، صنایع فلزی، تاسیسات مکانیکی، صنایع چوب و مبلمان، چاپ، عمران ساختمان، معماری، صنایع شیمیایی، صنایع نساجی، متالورژی، سرامیک، معدن، علوم دریایی، امور اداری، تربیت کودک و مدیریت خانواده، طراحی و دوخت، هنر، امور دامی، امور زراعی و باغی، ماشین های کشاورزی، صنایع غذایی، هتلداری و گردشگری، حمل و نقل، مکاترونیک و انرژی تجدیدپذیر خورشیدی) آزمون برگزار نخواهد شد.

پذیرش دانشجو در این رشته ها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت می گیرد. لذا برای متقاضیانی که در این رشته های تحصیلی ثبت نام و انتخاب رشته کرده اند، کارت شرکت در آزمون صادر نخواهد شد و متقاضیان نیاز نیست به سایت سازمان سنجش جهت پرینت کارت مراجعه کنند.

متقاضیان گزینش در این رشته های بدون آزمون می توانند جهت مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی و کد رشته محل های انتخابی خود از تاریخ ۳۱ مرداد تا ۳ شهریور با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org (قسمت ویرایش اطلاعات) نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

متقاضیانی که در زمان مقرر (۱۸ تا ۲۵ تیر ۱۴۰۲) موفق به ثبت نام نشده اند، در صورت تمایل می توانند با توجه به اطلاعیه ثبت نام ۳ مرداد، نسبت به ثبت نام در رشته های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) از تاریخ ۳۱ مرداد تا ۳ شهریور اقدام کنند.

منبع: مهر

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top