تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/06/05 - 12:14
کد خبر: 480278

نشانی موکب‌های ویژه زنان زائر اربعین اعلام شد

نشانی موکب‌های ویژه زنان زائر اربعین اعلام شد

دبیر کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین حسینی(ع) اطلاعات مربوط به ۱۰۰ موکب خدمت‌رسانی ویژه بانوان را در اربعین حسینی در شهرهای در مسیر زائران، شهرها و پایانه‌های مرزی ایران و عتبات عالیات اعلام کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مجید نامجو دبیر کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین حسینی(ع) با اعلام نشانی موکب‌های ویژه بانوان اظهار کرد: در این موکب‌ها خدمات مختلفی از اختصاص اتاق «کودک و مادر»، مهد و اتاق بازی کودکان، توزیع بسته‌های بهداشتی ویژه خانم‌ها، خدمات درمانی و پزشکی، توزیع بسته‌های فرهنگی، خدمات طب ایرانی ـ اسلامی و ترجمه و... به بانوان ارائه می‌شود.

وی درخصوص وضعیت خدمت‌رسانی به زوار اربعین افزود: سال گذشته و برای نخستین بار اقدام به تجمیع اطلاعات مواکب که به‌طور ویژه مشغول به خدمت‌رسانی به بانوان بودند شد که بیش از ۱۵۰ موکب تخصصی بانوان از سراسر کشور مورد شناسایی قرار گرفت که در راهپیمایی عظیم اربعین در شهرهای مختلف ایران و عراق و در مسیرهای مواصلاتی شهرهای زیارتی عراق و به‌طور خاص نجف و کربلا و طریق مشایة الحسین(ع) حضور و مشارکت فعال دارند و مدیر اجرایی در صدور پروانه موکب بانوان بزرگوار کشورمان هستند.

جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در خصوص نحوه خدمت‌رسانی این مواکب در سال جاری گفت: در سال جاری از اقدامات بسیاری برای به‌روزرسانی اطلاعات مرتبط با مکان و نحوه خدمت‌رسانی مواکب خدمت‌رسانی به بانوان در دستور کار قرار گرفت که تا امروز موفق به به‌روزرسانی اطلاعات قریب به ۱۰۰ مورد از این مواکب شده‌ایم که این تلاش برای تکمیل اطلاعات ادامه دارد و سعی می‌کنیم اطلاعات جدید را از طریق رسانه‌های جمعی در اختیار مردم قرار دهیم.

زهرا سعیدی مبارکه از خادمان امور بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات نیز دراین‌باره گفت: برای توزیع عادلانه خدمات موکب‌های بانوان و امکان ارائه خدمات به بیشترین جمعیت اعزامی، برنامه‌ریزی شده است این موکب‌ها حداکثر ۴۸ ساعت پذیرای یک زائر باشند؛ بنابراین به همه زائران به‌ویژه بانوان توصیه می‌کنیم زیارت اربعین را به‌عنوان یک زیارت عبوری ببینند و از اقامت طولانی پرهیز کنند.

برای دریافت فایل حاوی اطلاعات مرتبط با نام، محل استقرار و نوع خدماتی که مواکب حسینی ویژه بانوان در مراسم اربعین حسینی ارائه می‌دهند، اینجا کلیک کنید.

 منبع: تسنیم

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تمدید مهلت ارسال آثارسوگواره بین المللی سفینه النجاه +فیلم
برنامه مسابقات هفته‌های اول تا سوم لیگ برتر اعلام شد
رویداد ملی مجازی آرمان ما تمدید شد + جزئیات
ایران پرچمدار تحریم اسرائیل در المپیک
قرارداد مهاجم استقلال ۲ سال تمدید شد
جزئیات مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد
همکاری وزارت نیرو با وزارت صمت‌ برای عبور از پیک مصرف برق
بازار آرام خودرو چطور با واکنش خودروسازان متلاطم شد
رشد بهای دلار و کاهش قیمت سکه در معاملات امروز
ایران‌خودرو دوباره گران کرد‌
عضو شورای راهبری: فهرست وزرا تا ۳ روز آینده تقدیم رئیس‌جمهور می‌شود
مخبر: برای پشتیبانی از دولت جدید آمادگی داریم
جبهه انقلاب و دولت پزشکیان
ترکیب هیئت‌ رئیسه سه کمیسیون مجلس خبرگان مشخص شد
آغاز به کار رسمی دولت چهاردهم از فردا +جزئیات مراسم تنفیذ
زاکانی: وظیفه همه ما کمک و همکاری با دولت است
راز ممنوعه خربزه و عسل: افسانه یا واقعیت؟
پیشنهادات مجمع دانشگاهیان به پزشکیان برای انتخاب کابینه
معرفی برترین و بهترین برند های تولید کننده سالت نیکوتین
چطور یک صفحه html بدون کدنویسی بسازم؟
معرفی شرکت نهاد سیویل (سازنده قطعات پیش ساخته بتنی)
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top