تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/06/13 - 10:58
کد خبر: 480887

ظهور نسل جدیدی از آموزش زبان آلمانی همراه با ایرانی نو

ظهور نسل جدیدی از آموزش زبان آلمانی همراه با ایرانی نو

ممکن است به دلایل مختلفی، نیاز به یادگیری زبان آلمانی داشته باشیم، این دلیل می تواند تحصیل، ارتقای شغلی، مهاجرت، مسافرت و ... باشد اما چیزی که از اهمیت بالایی برخوردار است آموزش اصولی در کمترین زمان ممکن است. ما در این محتوا یکی از بهترین متد ها و روش های آموزش زبان آلمانی را بررسی می کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مرکز آموزش زبان ایرانی نو همواره توانسته است در بخش آموزش زبان آلمانی موفق ظاهر شود. این مرکز آموزشی در سال 2023 با یک ایده جدید و کاربردی توانست در یادگیری زبان آلمانی تحولی ایجاد کند. ایده یا متد جدید ایرانی نو به کمک دپارتمان تحقیق و توسعه با همراهی دپارتمان زبان آلمانی محقق شد و پس از تلاش های مکرر نهایتا به ایده انحصاری خود یعنی آموزش زبان آلمانی بدون وقفه همراه با 2 استاد رسید. این ایده خلاقانه باعث شد یادگیری زبان آلمانی راحت و شیرین شود، به طوری که بسیاری از زبان آموزان حضوری و آنلاین این مرکز رضایتمندی خود را از حضور در کلاس ها ابراز کردند.

متد جدید آموزش بدون وقفه همراه با 2 استاد با این منطق شکل گرفت که بسیاری از زبان آموزان آلمانی به دلیل مشغله های روزمره و کمبود زمان فرصت کافی برای مطالعه زبان آلمانی را نداشتند و همچنین افراد معمولا برای مهاجرت باید به سرعت زبان آلمانی را یاد بگیرند تا بتوانند مهاجرت راحت تری داشته باشند. لذا با حضور در کلاس های گروهی و حتی خصوصی نتیجه دلخواه خود را نمی گرفتند. بنابراین متد انحصاری مرکز ایرانی نو بسیاری از این دغدغه ها را حل کرد و باعث دلگرمی بسیاری از دانشجویان آلمانی شد.

 

نحوه یادگیری کامل زبان آلمانی به چه صورت امکان پذیر است

در این سیستم آموزشی همواره از 2 استاد برای هرکلاس آلمانی استفاده می شود: استاد اصلی + استاد همراه (TA) هرکدام از اساتید وظایف خاص خود را دارند و در انجام شرح وظایف خود مکمل یکدیگر هستند، استاد اصلی در کلاس های حضوری و آنلاین بر اساس کتاب هر ترم تدریس می کند و استاد همراه یا TA مطالب تدریس شده را مرور می کند و تمرین بیشتر از مباحث تدریس شده را با شما کار می کند. در واقع در طول روز با شما زبان آلمانی کار می کنیم و تمرین های مختلف برای شما ارسال می کنیم و به زبان آلمانی با شما تماس تلفنی برقرار می کنیم ، به عبارتی هدف مرکز آموزش زبان آلمانی ایرانی نو قرار دادن شما در محیط زبان آلمانی است تا بتوانید راحت تر زبان آلمانی را فرا بگیرید. همچنین برای هرکدام از مهارت های اصلی مانند گفتاری و نوشتاری شما در طول دوره آموزشی محتوای ویژه ای در نظر گرفته ایم و تمرین های متنوعی برای هر کدام از مهارت های زبان آلمانی در نظر داریم تا بتوانیم روی تک تک مهارت ها متمرکز شویم تا خروجی کار یادگیری کامل زبان آلمانی در کمترین زمان باشد. همچنین باید عرض کنم که محال است با این سیستم آموزشی همراه مرکز ما باشید و زبان آلمانی را فرا نگیرید. مرکز آموزش زبان ایرانی نو، برای آموزش زبان آلمانی در کرج، کلاس های متنوعی را در طول هفته و آخر هفته ترتیب داده تا افراد با دغدغه های مختلف توانایی شرکت در کلاس های مورد نظر خود را داشته باشند.

 

اهمیت یادگیری زبان آلمانی

از طرفی همان طور که می دانید زبان آلمانی تقریبا دومین زبان بین المللی دنیاست که هر ساله افراد زیادی به کشور آلمان مهاجرت می کنند و به دلایل زیر از اهمیت زیادی برخوردار است:

  • تحصیل در آلمان مقرون به صرفه تر است.
  • زبان آلمانی بومی ترین زبان در اروپاست.
  • به منابع نامحدود اینترنت دسترسی دارید.
  • فرهنگ آلمان بخش از میراث دنیاست.
  • موفقیت های شغلی فراوانی در آلمان وجود دارد.

با توجه به دلایل فوق و بسیاری از دلایل دیگر باید خدمتتان عرض کنم که یادگیری زبان آلمانی برای بسیاری از مردم دنیا در اولویت هست و اشتیاق یادگیری زبان آلمانی روز به روز بیشتر می شود. جالب هست که بدانید بیش از 96 میلیون نفر در دنیا به زبان آلمانی صحبت می کنند که تقریبا شش کشور در دنیا و به طور خاص در قاره اروپا وجود دارد که زبان رسمی آن ها زبان آلمانی ست که این شش کشور عبارتند از : اتریش، بلژیک، آلمان، لیختن اشتاین، لوکزامبورگ و سوئیس

  • اتریش با حدود ۸ میلیون گویشور
  • سوئیس با حدود ۴٫۶ میلیون گویشور
  • بلژیک با حدود ۷۵۰۰۰ نفر گویشور
  • لوکزامبورگ در حدود ۳۹۰۰۰۰ نفر گویشور
  • لیختن‌اشتاین در حدود ۳۵۰۰۰ نفر گویشور

البته لازم به ذکر هست که عرض کنم زبان آلمانی در بسیاری از مناطق دیگر در دنیا صحبت می شود مانند:

جمهوری چک، دانمارک، مجارستان، ایتالیا، قزاقستان، نامیبیا و لهستان

زبان آلمانی از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا که کشور آلمان رو به پیشرفت هست و برای کار یا تحصیل و هر گونه تعاملی با کشور آلمان و دیگر کشور های آلمانی زبان، یکی از نیازهای ضروری است که با زبان آلمانی بیشتر آشنا شویم. در انتها باید عرض کنم که امیدواریم با این ایده انحصاری و خلاقانه بتوانیم کمک شایانی در زمینه بادگیری زبان آلمانی به شما زبان آموزان عزیز بکنیم و با حضور در کلاس های حضوری و آنلاین آموزشگاه زبان ایرانی نو از خدمات ویژه برای یادگیری زبان آلمانی بهره مند شوید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
بن کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
افتتاح اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس
کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
آغاز معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز
برآورد شرکت ۵ میلیون نفر در پیاده‌روی اربعین امسال
دستور خزاعی برای فیلم‌های خارجی عرضه شده در پلتفرم‌ها
بیرانوند به بازی پرسپولیس رسید
کاریکاتور| خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه +عکس
کاریکاتور| گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی
مستمری والدین شهدا افزایش یافت
آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب
محرومیت معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس از عیدی روز معلم
یادی از اسکوییِ فقید؛ صدای ماندگار ورزش
پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
تقلب ناشیانه BBC از CNN در ماجرای فوت نیکا شاکرمی
علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top