تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/06/14 - 12:41
کد خبر: 480948

هدف CRM چیست ؟

هدف CRM چیست ؟

همانگونه که نرم افزار حسابداری با شفاف سازی حساب ها و کنترل مطالبات مالی، موجبات سودآوری شرکت را فراهم میسازد، نرم افزار اتوماسیون اداری با تمرکز بر روی ورود و خروج نامه ها و نحوه چرخش آن در سازمان ، سبب شفاف سازی مدیریت دبیرخانه خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ کار نرم افزار CRM کمک به تجارت در زمینه استفاده از تکنولوژی و منابع انسانی برای درک رفتار مشتریان و ارزش این مشتریان می باشد.اگر به شکل واقعی اجرا شود یک کسب و کار یا تجارت می تواند:

  • خدمات بهتری به مشتری ارائه کند
  • مراکز گویا را تاثیرپذیرتر کند
  • فروش محصولات را تا حد زیادی موثرتر کند
  • به پرسنل فروش برای زودتر معامله کردن (زودتر فروختن ) کمک کند
  • فرآیندهای فروش و بازاریابی را ساده تر کند
  • مشتریهای جدید بیافریند
  • درآمدهای مشتری را افزایش دهد

 

چرا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری؟

موضوع اصلی؛ برقراری یک تعامل موثر با مشتری است ...

به طور قطع دلیل رجوع شما به این صفحه، احساس نیاز شما درباره مهم بودن موضوع جذب و نگهداری مشتری برای کسب و کارتان است. ارتباط با مشتری، سرآغاز، کلید اصلی و جانمایه کلام این رویکرد مشتری مدار، در عصر نوین بازارهای رقابتی در دنیای تجارت امروز است.ارتباطی موثر و مدیریت شده که منجر به ایجاد تعامل بین شما و مخاطبان کسب و کارتان شود

حتما پیش خود می گویید چرا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مگر ما نمی‌دانستیم کالاها یا خدماتمان را برای مشتری ایجاد می‌کنیم؟ مگر تاکنون مشتریان را نمی‌شناختیم؟ به چه علت باید موضوع ارتباطات با مشتری مطرح باشد؟ مگر مشکلی در بازاریابی یا فروش ما به وجود آمده که باید ما هم خود را گرفتار چنین موضوعاتی کنیم؟

آنانی که به این مقوله پرداخته‌اند، در معرض رقابت و در بازار جهانی فعالیت داشته‌اند، ما که در آن شرایط نیستیم؛ چرا باید بی‌جهت هزینه کنیم و خود را به درد سر بیندازیم. در این شرایط ما موضوعات مهم‌تری نیز برای توجه داریم؛ از جمله، وضعیت مالی و نقدینگی شرکت، مسائل نیروی انسانی، تولید و مسائل اجرایی آن که اساس حیات شرکت را تشکیل می‌دهد.

با این پرسش ها می‌توان گفت اهمیت سیستم مدیریت ارتباط با مشتری crm شامل موارد زیر است:

  • افزایش رضایت مشتری و سازمان
  • افزایش منافع طرفین و ارتقای کارایی در ساختارهای بازاریابی
  • افزایش فروش
  • خدمات پشتیبانی
  • استفاده از فن‌آوری و منابع انسانی در راستای شناخت رفتار مای تجاری مشتریان
  • مشتری عامل حیات سازمان است پس به جذب و حفظ مشتریان می‌پردازیم
  • مشتری به دنبال منافع حاصل از خرید بوده و پیش از آن‌که از سازمان انتظار محصول را داشته باشد، انتظار ارزش‌افزوده را دارد. این امر، نقطه عطفی در رقابت سازمان‌ها است؛ بنابراین می‌توان گفت یکی دیگر از اهداف CRM، تأمین ارزش‌افزوده برای مشتری خواهد بود.

در قسمت انبار داری نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری - CRM ، مدیران میتوانند بر ورود و خروج، پیگیری سفارشهای جدید در زمان اتمام محصولات نظارت موثر داشته باشند.

یکپارچه سازی مدیریت انبار و نرم افزار CRM

در دنیای رقابت امروزی، تمام کسب و کارها به دنبال روش هایی برای سودآوری می باشند. هر چه کسب و کار شما رشد بیشتری داشته باشد، انبار محصولات شما نیز بزرگتر شده و در نتیجه بروز رسانی موجودی انبار، نظارت بر ورود و خروج از انبار و همچنین پیگیری سفارش های جدید در زمان اتمام محصولات نیز دشوارتر می شود.

برای مدیریت سیستم انبار کسب و کار خود و افزایش سطح سرویس دهی به مشتریان، از یکپارچه سازی سیستم های مدیریت انبار و نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) استفاده کنید. هنگامی که داشتن سیستم مدیریت انبار و CRM هر کدام به تنهایی شروع خوبی برای ارتقاء کسب و کار باشند، تصور کنید که یکپارچه سازی این دو سیستم تا چه اندازه کسب و کار شما را به سطح بسیار عالی می رساند

یکپارچه سازی و بروز رسانی دائم انبار

خدمات بهتر به مشتری برابر است با مشتریان وفادار بیشتر و فروش بهتر. با یکپارچه سازی سیستم های مدیریت انبار و CRM، کارمندان بخش فروش می توانند به تمام افرادی که تماس می گیرند خدمات بهتری ارائه دهند و در صورتی که یک سفارش تلفنی وارد سیستم CRM شود، آن ها می توانند به راحتی و بدون رفتن به بخش انبارداری یا ارسال ایمیل به سایر بخش ها، اطلاعات صحیحی در مورد محصول و موجودی آن در اختیار مشتری قرار دهند. زیرا موجودی انبار در سیستم، یکپارچه سازی شده و مرتباً بروز رسانی می شود و بخش های مختلف می توانند اطلاعات مربوط به حیطه وظائف خود – از دسترسی آنلاین به محصولات گرفته تا سایر درخواست های تماس گیرندگان- را بروز رسانی کنند.

چرا باید از اتوماسیون اداری استفاده کرد؟

نرم افزار های اتوماسیون اداری با ایجاد یک بستر شفاف، منظم و خودکار در رابطه با ثبت نامه ها و شماره شدن آن در دفاتر اندیکاتور، دبیرخانه ای بی نقص را برای سازمان شکل می دهند. این سبب می شود کارها سریعتر و دقیقتر پیش رود. نتیجه استفاده از اتوماسیون اداری بهره ور شدن دبیرخانه و مدیریت نامه ها و اندیکاتورها است.

هدف CRM چیست ؟

کاربرد نرم افزار CRM برای اتوماسیون های اداری

  • جایگزینی وظایف دستی در سیستم یک کسب و کار با قوانین جدید تعریف شده در اتوماسیون
  • تسهیل انجام فعالیت‌ها و افزایش کارایی و دقت اقدامات
  • شفافیت و قابلیت پیگیری عملکرد کاربران برای مدیران
  • استفاده از bpms برای تعریف تمام فعالیت‌ها در بدنه سازمان
  • تعیین مراحل، سمت و ایجاد فرم های لازم برای چرخه‌های کاری
  • امکان پیاده‌سازی سیستم مدیریتی OKR برای تعیین و قابل دستیابی کردن اهداف سازمانی

همانگونه که نرم افزار حسابداری با شفاف سازی حساب ها و کنترل مطالبات مالی، موجبات سودآوری شرکت را فراهم میسازد، نرم افزار اتوماسیون اداری با تمرکز بر روی ورود و خروج نامه ها و نحوه چرخش آن در سازمان ، سبب شفاف سازی مدیریت دبیرخانه خواهد شد.

و مهمترین بخش مربوط به انتخاب یک نرم افزار برای اجرای راهکارهای سیستمی مدیریت ارتباط با مشتریان، بررسی قیمت CRM است. وجود شیوه‌های پرداختی متناسب با نیاز و شرایط کاربری شما، قابلیت توسعه متوازن و رشد استفاده کسب و کارتان از مزیت های اتوماسیون کردن فرآیندهای فروش و بازاریابی را مهیا خواهد کرد.

اطلاعات کامل تر در رابطه با دیگر قسمت های نرم افزار CRM را در سام سیستم https://samsystem.me مطالعه فرمایید.نرم افزار سی آر ام از بخشهای مختلفی تشکیل شده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجمع دانشجویان دانشگاههای تبریز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
خیزش دانشجویان بحران سیاست خارجی آمریکا را فاش کرد
اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
نظر استاندار تهران برای تقسیم استان تهران؛ باید تأمل کرد
تجمع دانشجویان امیرکبیر در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی
قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top