تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/06/20 - 10:51
کد خبر: 481376

بیانیه جبهه پایداری شرق تهران پیرامون برخی مشکلات محلات شرق تهران

 بیانیه جبهه پایداری شرق تهران پیرامون برخی مشکلات محلات شرق تهران

جبهه پایداری شرق تهران پیرامون برخی مشکلات محلات شرق تهران بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جبهه پایداری شرق تهران پیرامون برخی مشکلات محلات شرق تهران بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران حاکمیت مردم در نظام جمهوری اسلامی است. لذا همه نیروهای انقلاب ضمن باور بر اینکه مردمی بودن در نظام جمهوری اسلامی، یک شاخه‌ی اصلی است و هویت مردم، کرامت مردم، خواست مردم، از جمله‌ی عناصر اصلی در نظام جمهوری اسلامی و این بنای مستحکم می‌باشد، لذا رفع نیازهای مردم، هدف اساسی همه دستگاه‌ها و وظیفه کارگزاران نظام جمهوری اسلامی است.
جبهه پایداری انقلاب اسلامی شرق تهران بر مبنای همین نگاه و به دنبال نشست و جلسات مکرر با مردم شریف ساکن در مناطق شرق تهران، خود را موظف به پیگیری اهمّ مشکلات مردم دانسته و به اطلاع می‌رساند شرق تهران با مشکلات اجتماعی متعددی از جمله کمبود سرانه کلانتری و نیروهای انتظامی، ظرفیت پایین و تعداد نامناسب مراکز درمانی و بیمارستان دولتی، کمبود فضای فعالیت ورزشی و فرهنگی محلات مواجه می‌باشد.

لذا انتظار از مسئولان دولتی در استانداری و فرمانداری تهران و همچنین شهرداری‌های مناطق این است که با ارایه برنامه‌های روشن از اقدامات در دست انجام در خصوص موضوعات مطروحه که ان‌شاءالله منجر به رفع مشکلات مردم می‌گردد، زمینه نظارت اجتماعی بر عملکرد خود را در یک برنامه زمان‌بندی شده فراهم کنند.

شورای جبهه پایداری شرق تهران نیز خود را مکلف می‌داند این موضوع را تا حصول نتیجه از دستگاه‌های اجرایی و شهرداری تهران پیگیری نماید.

همچنین با توجه به بحث ضرورت حفظ امنیت حداکثری شهروندان، کمبود نیروی انتظامی در محلات نظام آباد از ناحیه ۳ منطقه ۸ شهرداری تهران بزرگ مشهود است. و از آنجایی که بخشی از محله نظام آباد در منطقه هشت شهرداری قرار گرفته و تحت نظر کلانتری ۱۲۷ نارمک می‌باشد؛ به دلیل بعد مسافت و کمبود نیروی گشت، کلانتری مذکور متأسفانه فاقد توان پاسخگویی به موقع مشکلات اهالی این محل می باشد؛ لذا بعد از پیگیری‌های مستمر با شهرداری و نیروی انتظامی و طی مدت زمانی طولانی حدود سال ۱۳۹۵ با موافقت شورای اسلامی شهر تهران مصوب شد که کلانتری ۱۸۶ نظام آباد در محله احداث و خدمت‌رسانی به مردم شریف منطقه را آغاز نماید. ولی این امر مهم تاکنون به دلایل نامشخص اجرایی نشده است.

در ارتباط با این موضوع مورد مطالبه مردم، موارد ذیل مورد توجه است:
۱. با توجه به ناهنجاری‌های اجتماعی (اعتیاد، پخش مواد مخدر، دعواهای خیابانی و دعاوی گروهی و قبیله‌ای، سرقت، کیف‌قاپی، بی‌حجابی، سگ‌گردانی، آلودگی صوتی و…) کمبود نیروی انتظامی، باعث رنجش خاطر آحاد مردم مؤمن و انقلابی و شهیدپرور محله نظام آباد شده است و احداث کلانتری جدید یکی از خواسته‌های به حق مردم می‌باشد.

۲. درحال حاضر وسعت خدمت‌رسانی کلانتری ۱۲۷ نارمک؛ از شمال، به بزرگراه رسالت؛ از جنوب، به خیابان دماوند و مسیل باختر؛ از شرق، به خیابان شهید آیت و جانبازان؛ از غرب، به خیابان استاد حسن بنا و خیابان سبلان و اتوبان صیاد شیرازی؛ و از جنوب غربی تا منطقه ۷؛ زیر نظر کلانتری ۱۲۷ نارمک بوده و قطعاً جوابگوی مشکلات مردم نبوده و نخواهد بود؛ با احداث پایگاه انتظامی مستقر در محله نظام آباد بخشی از این بار در منطقه تقسیم شده و خدمت‌رسانی به مردم شریف، بهتر صورت خواهد پذیرفت.

۳. احداث کلانتری ۱۸۶ نظام آباد، محلات: مجیدیه، کرمان، لشکر، سبلان، تسلیحات، وحیدیه و زرکش را زیر پوشش خود قرار داده و فشار مضاعف فعالیت را از دوش کلانتری ۱۲۷ نارمک برداشته و با اضافه شدن گشت پلیس و افزایش سرعت عمل نیروهای انتظامی در دیگر نواحی و محلات منطقه، موجب افزایش ضریب امنیت برای مردم خواهد بود.

۴. با احداث کلانتری جدید، ترددها و ترافیک به سمت خیابان جانبازان و میدان نبوت کم شده و قطعاً نیروهای گشتی پلیس، سریع‌تر به محل مأموریت خود خواهند رسید.

در پایان جبهه پایداری انقلاب اسلامی شرق تهران، ضمن پیگیری مطالبه مذکور تا به سرانجام رساندن آن، از تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه نیروهای انتظامی و امنیتی و مجاهدت و همکاری بسیج مردمی به جهت حفظ و ارتقای امنیت و آرامش مردم تقدیر و تشکر می نماید.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته
جبهه پایداری انقلاب اسلامی
شورای شرق تهران

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top