تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/06/22 - 22:22
کد خبر: 481685

خلخال: مردم اراده‌ای برای انتخاب‌های تکراری ندارند/ اراده‌ای برای برون رفت از محرومیت منطقه مشاهده نمی‌شود

خلخال: مردم اراده‌ای برای انتخاب‌های تکراری ندارند/ اراده‌ای برای برون رفت از محرومیت منطقه مشاهده نمی‌شود

خلخال بیان داشت: مردم منطقه دیگر از حضور همان افراد تکراری و دعواهای سیاسی عده ای خسته شدند. مردم دیگر از افراد آب گوشتی خسته شدند، مردم دیگر از افراد لیستی و سفارشی خسته شدند، مردم دیگر از چهره‌های تکراری با همان دعواهای زرگری و سیاسی خسته شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مختار خلخال، فعال سیاسی اجتماعی کهگیلویه بزرگ با اشاره به حضور جوانان استان در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌شک در روزگاری که جوانان در منطقه ما تنها یار و یاوری جز خودشان ندارند هدف هرجوانی برای ورود به انتخابات مجلس کمک و یاری به مردمشان است. اینکه جوانان خودشان را در معرض قضاوت و آرای مردم قرار می‌دهند نشان از آن دارد که دیگر به این نتیجه رسیدند راه حل برورن رفت از منطقه از محرومیت فکری نو و اقدامی جدید است.

خلخال در ادامه با اشاره به مشکلات مناطق و مطالبات همیشگی مردم در حوزه های محتلف کهگیلویه بزرگ افزود: اینکه سال هاست مشاهده می شود مشکلات و مطالبات همیشگی در حوزه های مختلف تکرار می شود نشان از آن دارد که حتی با وجود وعده‌های تکراری برخی افراد سنتی اراده ای برای حل مشکلات مردم وجود ندارد از طرفی بنظرم این دور از انتخابات مجلس باید بر این باور بود که مردم نیز اراده ای برای انتخاب‌های تکراری و قبلی خود ندارند.

وی بیان داشت: مردم منطقه دیگر از حضور همان افراد تکراری و دعواهای سیاسی عده ای خسته شدند. مردم دیگر از افراد آب گوشتی خسته شدند، مردم دیگر از افراد لیستی و سفارشی خسته شدند، مردم دیگر از چهره‌های تکراری با همان دعواهای زرگری و سیاسی خسته شدند.

فعال سیاسی اجتماعی کهگیلویه بزرگ افزود: عده‌ای با رای همین مردم اعتبار می گیرند اما بیش از آنکه به فکر برطرف کردن مشکلات مردم باشند به فکر دخالت در انتصابات استان و منطقه هستند. دخالت در انتصابات نه تنها کمکی به منطقه نمی‌کند بلکه لیست‌های سفارشی به وجود می‌آورد و باعث عقب ماندگی جوانان و افراد شایسته پشت دیوار بلند بند پ برخی آقایان می شود.

مختار خلخال گفت: برون رفت منطقه از مشکلات و محرومیت با شفارش عده‌ای ممکن نخواهد بود. اینکه اوج‌محرومیت در منطقه اشک برخی از مسئولین را جلوی دوربین‌ها دربیاورد اما با گذشت زمانی طولانی از آن، بازهم نه تغییری در وضعیت مردم به وجود بیاید و نه در وضعیت مسئولین مربوطه، نشان از آن دارد عده‌ای که وظیفه نظارت و هشدار را به مسئولین دارند ساکت نشستند و چرا ساکت اند جای علامت سوال بزرگی دارد.

این فعال سیاسی اجتماعی گفت: اینکه تغییری در برون رفت از محرومیت منطقه احساس نمی شود حاکی از آن است سال‌هاست که به جای لیست مشکلات و مطالبات مردم، در دستگاه های مختلف لیست شفارشی برخی نورچشمی‌ها از این میز به آن میز می‌شود.

خلخال افزود: امروز رقبای سنتی با وعده‌های تکراری و دعواهای سیاسی خود قادر نخواهند بود کهگیلویه بزرگ را از محرومیت نجات دهند چرا که اگر اراده‌ای برای برون رفت منطقه از مشکلات همیشگی بود در همان دوره های گذشته انجام می دادند نه اکنون که نه اراده‌ای دارند و نه توانی!.

مختار خلخال، فعال سیاسی اجتماعی کهگیلویه بزرگ در پایان گفت: امروز حضور جوانان در کارزار انتخابات یک فرصت است تا باری دیگر با اراده‌ای قوی تحولی در منطقه ایجاد کنند که باید آن را به فال نیک گرفت و حمایت کرد تا مردم طعم شیرین تحول را در منطقه احساس کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
ناشناس
1402/06/22 - 23:28

درود بر مهندس جان بزرگ
رضایی
1402/06/26 - 15:57

مهندس خلخال از جوانان خوش فکر استان هستش که حتما میتونه برای مجلس هم گزینه مناسبی باشه
تورهای مسافرتی آفری
بلیط هواپیما برای کودکان زیر ۱۲ سال
تصاویر مراسم افتتاحیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ +عکس
هانیه رستمیان از صعود به فینال باز ماند
فردا مترو ساعت ۵:۳۰ صبح کار خود را آغاز می‌کند
قیمت بلیت اتوبوس اربعین اعلام شد
عیادت وزیر ورزش و جوانان از پیشکسوت استقلال
محمد رهبری، دومین حذف شده شمشیربازی ایران در المپیک
آزمون؛ امروز در تست‌های پزشکی شباب الاهلی
صالحی: انتقال دانشجویان آزاد به پردیس پولی دانشگاه دولتی به زانو در آوردن عدالت آموزشی را عملی می‌کند
تمدید مهلت ارسال آثارسوگواره بین المللی سفینه النجاه +فیلم
برنامه مسابقات هفته‌های اول تا سوم لیگ برتر اعلام شد
رویداد ملی مجازی آرمان ما تمدید شد + جزئیات
ایران پرچمدار تحریم اسرائیل در المپیک
قرارداد مهاجم استقلال ۲ سال تمدید شد
جزئیات مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد
همکاری وزارت نیرو با وزارت صمت‌ برای عبور از پیک مصرف برق
بازار آرام خودرو چطور با واکنش خودروسازان متلاطم شد
رشد بهای دلار و کاهش قیمت سکه در معاملات امروز
ایران‌خودرو دوباره گران کرد‌
عضو شورای راهبری: فهرست وزرا تا ۳ روز آینده تقدیم رئیس‌جمهور می‌شود
مخبر: برای پشتیبانی از دولت جدید آمادگی داریم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top