تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/06/27 - 13:17
کد خبر: 482048

نحوه ساخت کانال جذاب در یوتیوب برای مانیتایز

نحوه ساخت کانال جذاب در یوتیوب برای مانیتایز

یوتیوب بزرگ‌ ترین پلتفرم رسانه ‌های اجتماعی است که فقط حاوی محتوا های ویدیویی می باشد و ماهیانه ۲ میلیارد بیننده دارد. این یک پایگاه کاربری عظیم است که می‌ توانید با ایجاد یک کانال جذاب YouTube و اشتراک ‌گذاری ویدیو ها، از آن جهت مانیتایز و کسب درآمد استفاده کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یوتیوب بزرگ‌ ترین پلتفرم رسانه ‌های اجتماعی است که فقط حاوی محتوا های ویدیویی می باشد و ماهیانه 2 میلیارد بیننده دارد. این یک پایگاه کاربری عظیم است که می‌ توانید با ایجاد یک کانال جذاب YouTube و اشتراک ‌گذاری ویدیو ها، از آن جهت مانیتایز و کسب درآمد استفاده کنید.

روش ساخت کانال جذاب در یوتیوب

اگرچه این یک پلتفرم فقط ویدیویی است، کار های زیادی وجود دارد که می توانید فقط با ایجاد ویدیو انجام دهید. ویدیو ها یکی از جذاب ترین انواع محتوا و همچنین بسیار متنوع هستند. با این حال، ایجاد یک کانال جذاب یوتیوب و موفقیت یک شبه آسان نیست. برای راه اندازی یک کانال جذاب و موفق، زمان و تلاش زیادی لازم است. اما با تاکتیک های کاربردی و مناسب تیم ایرانی لایک، شروع درستی خواهید داشت.

اگر به دنبال مانیتایز کردن و کسب درآمد از کانال یوتیوب خود هستید باید بدانید که جهت مانیتایز کردن کانال، باید در مدت زمان دوازده ماهه از تعداد سابسکرایب یوتبوب و واچ تایم یوتیوب مشخصی برخوردار شوید. بنابراین باید تمام تلاش خود را بکنید که در این مدت زمان محدود تعداد سابسکرایب و میزان واچ تایم کانال خود را به حد نصاب برسانید.

 وب سایت معتبر ایرانی لایک که بزرگ ترین مرجع ارائه دهنده خدمات شبکه های اجتماعی است در این مقاله نکات تخصصی که در ایجاد و اجرای یک کانال جذاب در یوتیوب برای مانیتایز کمک می کند را گنجانده است.

کانال YouTube خود را ایجاد کنید

اگر یک حساب Google دارید، می توانید به سادگی با استفاده از آن وارد یوتیوب شوید و نیازی به ایجاد یک حساب YouTube جدید ندارید. اگر این کار را نکردید، به سادگی روی ثبت نام کلیک کنید و یک حساب تجاری YouTube ایجاد کنید. یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که اطلاعات خود را پر کنید، یک نام انتخاب کنید، یک عکس روی جلد اضافه کنید و غیره.

نام پروفایل یوتیوب

انتخاب یک نام نمایه مناسب بسیار مهم است زیرا چیزی است که برای همیشه با شما خواهد ماند. تغییر نام حساب کاربری توصیه نمی شود. بنابراین، باید نامی را انتخاب کنید که با کانال شما مرتبط بماند، حتی در صورت رشد کانال شما.

نامی بسازید که توصیف کننده شما یا محتوای کانال شما باشد. زیاد طولانی نباشد و سعی کنید آن را جذاب کنید، چیزی که مردم را وادار به کاوش بیشتر کند.

بنر بالای کانال یوتیوب

بنر قسمت بالای کانال شما است، به این معنی که فورا توجه بینندگان شما را به خود جلب می کند. مانند بیو اینستاگرام شما است که فوراً تصویری از شخصیت شما و محتوای کانال شما نمایش می دهد.

تصویر جلد

کار بعدی انتخاب یک عکس روی جلد سرگرم کننده و جذاب است که مرتبط و جذاب باشد. هدف استفاده از تصویری است که توجه مخاطبان شما را در نگاه اول جلب کند. یوتیوب یکی از معدود کانال هایی است که احتمالاً با استفاده از دستگاه های مختلف مانند موبایل، تبلت، دسکتاپ و حتی تلویزیون مشاهده می کنید.

این باعث می‌ شود که اندازه تصویر واقعاً مهم باشد، زیرا می ‌خواهید کانال شما در هر کجا که مشاهده می‌ شود خوب به نظر برسد. یوتیوب توصیه می‌ کند برای بهترین نتیجه در همه دستگاه‌ ها، یک تصویر 2560 در  1440پیکسل آپلود کنید.

نحوه ساخت کانال جذاب در یوتیوب برای مانیتایز

بخش درباره کانال یوتیوب

این قسمتی است که می ‌توانید درباره کانال خود توضیح دهید و اطلاعات مفید دیگری را ارائه دهید. این یک مکان درخشان برای بیان داستان برند شما و ایجاد تأثیر خوب بر روی مخاطبان است. همچنین می توانید از این فضا برای ارائه اطلاعات تماس خود و سایر اطلاعات تجاری مرتبط استفاده کنید.

تحقیق خود را انجام دهید

قبل از شروع به تولید محتوا برای کانال YouTube خود، مهم است که بدانید چه کسی را هدف قرار خواهید داد. به همین دلیل است که انجام تحقیقات کامل و درک مخاطبان هدف بسیار مهم است.

در حالی که در حال ایجاد یک کانال YouTube جدید هستید، همچنان می توانید این اطلاعات آماری را از پلتفرم های دیگر دریافت کنید. به عنوان مثال، وب سایت شما می تواند اطلاعات زیادی در مورد مشتریان فعلی شما و ترجیحات آنها ارائه دهد. سایر حساب‌ های رسانه ‌های اجتماعی نیز می‌ توانند بینش ‌های ارزشمندی از مخاطبان را در اختیار شما قرار دهند که می‌ توانید برای کانال YouTube خود نیز استفاده کنید.

برنامه ریزی و آپلود محتوا

برنامه ریزی های زیادی برای ایجاد محتوا برای یوتیوب انجام شده است و این به سادگی پست کردن ویدیو های تصادفی نیست. شما باید نوع ویدیویی را که می خواهید برای مخاطبان خود بسازید انتخاب کنید.

همچنین باید از قبل برنامه ریزی کنید و یک تقویم محتوا آماده داشته باشید. این به شما کمک می کند که به طور منظم پست کنید و ایده هایتان تمام نشود. داشتن یک برنامه روشن همچنین کار ها را آسان‌ تر می‌ کند و به شما کمک می ‌کند از هر گونه چالش لحظه آخری جلوگیری کنید.

در مورد نوع محتوا، این بستگی به نوع کسب و کار و مخاطبان شما دارد. به عنوان مثال، یک شرکت مبتنی بر محصول ممکن است متوجه شود که ویدیوهای آموزشی برای کسب و کارشان به خوبی کار می کنند. با این حال، ممکن است همین امر در مورد شرکت های خدماتی صادق نباشد و آنها ممکن است علاقه بیشتری به بیان داستان برند خود یا ایجاد آگاهی داشته باشند.

اینفلوئنسر ها ویدیو هایی را از جایگاه خود ارسال می کنند و ممکن است متوجه شوند که وبلاگ ها همان چیزی است که می خواهند روی آن تمرکز کنند. به طور کلی، قبل از ایجاد ویدیو، کسب و کار و مخاطبان خود را در نظر داشته باشید و همیشه چند موضوع و ویدیو را از قبل برنامه ریزی کنید، به طوری که فقط به این دلیل که ایده خوبی نداشتید، پست را از دست ندهید. جهت اطلاع از به روز ترین اطلاعات شبکه اجتماعی یوتیوب می توانید به وب سایت ایرانی لایک مراجعه نمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
نامه‌ی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top