تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/06/29 - 18:54
کد خبر: 482332

رونمایی از ۱۲ محصول فناورانه جدید پارک پردیس

رونمایی از ۱۲ محصول فناورانه جدید پارک پردیس

۱۲ محصول فناورانه ساخت داخل که توسط متخصصان و فناوران پارک فناوری پردیس ساخته شده اند، با حضور معاون علمی رییس جمهور رونمایی شد.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»، احمد عسگری مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی سازی پارک فناوری پردیس در بیست و یکمین‌اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس که عصر امروز در محل پارک برگزار شد، درباره جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس گفت: در ابتدای فراخوان، ۵۹ شرکت ۱۰۹ محصول خود را ارسال کردند.

وی با اشاره به اینکه برای انتخاب شرکتها شاخص‌هایی را مد نظر قرار دادیم، گفت: تجاری‌سازی، فناوری نوآوری، محصول جدید و آماده ورود به بازار، دارای تاییدیه و استانداردها از جمله شاخص‌های ارزیابی شرکت‌ها برای جشنواره بود.

وی با بیان اینکه در نهایت ١٢محصول دارای ویژگی‌های مد نظر بودند، گفت: حوزه‌های سلامت، مکاترونیک و الکترونیک از جمله حوزه‌هایی بودند که شرکت‌ها ذیل آن محصولات خود را به دبیرخانه جشنواره معرفی کردند.

عسگری گفت: میکرو پیپدهای مورد نیاز درمان ناباروری، قرص ایبروتینیب، نانوذرات لیپیوزومال، دستگاه پیشرفته تله کاردیوگراف ۱۲ لید برای تشخیص بیماری قلبی، کرم گیاهی برای درمان لیشمانیوز، فناوری ساخت گرانول از گیاهان دارویی، فرستنده مایع خنک‌تلویزیون دیجیتالی، رپیتیر برنامه رادیویی اف ام، سروو موتور BLC کاربردی در صنایع لوازم خانگی، فیلر جوشکاری از جمله محصولات شرکت‌های دانش بنیان عضو پارک فناوری پردیس بوده اند که امروز رونمایی شد.

همچنین در این مراسم، برترین‌های پارک فناوری پردیس معرفی شدند.

از میان ۹ شرکت منتخب، ۵ شرکت از میان شرکت های مستقر در پارک، ۱ شرکت از میان شرکت‌های عضو مرکز رشد فناوری نخبگان، ۱ شرکت از میان شرکت های عضو شعب، ۱ شرکت از کریدور خدمات تخصصی کسب و کار  و ۱ شرکت به عنوان برترین برترین ها به عنوان شرکت‌های برتر معرفی شدند.

شرکت برتر در «توسعه فناوری و خلق نوآوری»

یک شرکت فعال در حوزه تولید مواد نانو و از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس با تولید ۵ محصول فناورانه و تولید ۳ عنوان محصول جدید، به عنوان شرکت برتر پارک در «توسعه فناوری و خلق نوآوری» معرفی شد. این شرکت ۳ مورد نوآوری منجر به بهبود کارایی، ۳ مورد نوآوری بازار، ۲ مورد نوآوری در سطح بین المللی در سال گذشته داشته است. کسب دانش فنی به واسطه تحقیق و توسعه درون زا از دیگر دلایل انتخاب این شرکت بوده است.

شرکت برتر در «توسعه اقتصادی»

یک شرکت فعال در حوزه مکانیک و اتوماسیون و از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس با درآمد ۹۷۶ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ و سود ۳۷ میلیارد ریالی به عنوان شرکت برتر پارک در «توسعه اقتصادی» معرفی شد. این شرکت در سال گذشته افزایش ۴.۳۹ برابری درآمد را داشته است.

صادرکننده برتر پارک فناوری پردیس

شرکت فعال در حوزه تولید تجهیزات پزشکی و از شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس با درآمد ارزی بیش از ۲ میلیون یورو توانست به عنوان «صادرکننده برتر» پارک معرفی شود. از مقاصد صادراتی این شرکت می توان به ترکیه، سوئد، اندونزی، بلاروس و عراق اشاره کرد.

شرکت برتر در «توسعه سازمانی»

یک شرکت فعال در حوزه مکانیک و اتوماسیون و از شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس با برخورداری از تیم و فرایند مدیریت تحقیق و توسعه تخصصی توانست به عنوان شرکت برتر در «توسعه سازمانی» معرفی شود.  

تعریف همکاری های فناورانه با مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی یا شرکت‌های فناور داخلی و خارجی، برخورداری از فرآیند جذب نیروی انسانی متخصص و کارآمد و فرآیند آموزش و ارتقاء نیروی انسانی از دیگر ویژگی های این شرکت است.

شرکت برتر در «همکاری با دانشگاه»

یک شرکت فعال در حوزه تولید تجهیزات پزشکی و از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس با ۱ پروژه تعریف شده در طرح دستیار فناوری، ۲ کارآموز و کارورز جذب شده، ۵ نفر فارغ التحصیل جذب شده به عنوان شرکت برتر پارک در «همکاری با دانشگاه» معرفی شد.

مشارکت فعال در میزبانی از بازدیدها و رویدادهای دانشجویی از دیگر دلایل این انتخاب بوده است.

شرکت برتر مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس

شرکت فعال در حوزه تحقیق، طراحی و تولید بازی‌های ویدئویی و از شرکت های عضو مرکز فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس با رشد ۲۵ برابری فروش در سال دوم معادل ۱۶.۷ میلیارد ریال، به عنوان شرکت برتر مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس معرفی شد.

پیاده سازی ساختار سازمانی و برخورداری از مهارت شرکت داری و افزایش بیش ا ۱۰۰ درصدی کارکنان تمام وقت از دیگر دستاوردهای این شرکت در سال ۱۴۰۱ بوده است.

شرکت برتر شعب پارک فناوری پردیس

شرکت فعال در حوزه فناوری زیستی و از شرکت های مستقر در کارخانه نوآوری آزادی با درآمد ۳۱.۶ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ و رشد ۶ برابری فروش و سودآوری ۱.۲۱۷ میلیون ریالی به عنوان «برترین شرکت عضو شعب» پارک فناوری پردیس معرفی شد.

کارگزار برتر ارائه خدمات تخصصی کسب و کار

شرکت «مبنا پژوهان فناوری های نوین آتیه» از شرکت های عضو کریدور خدمات تخصصی کسب و کار پارک فناوری پردیس و فعال در زمینه توسعه بازار محصولات شرکت های فناور، به عنوان شرکت برتر ارائه خدمات تخصصی کسب و کار معرفی شد.

ارائه خدمت به صنایع به خصوص رفع نیاز از صنایع پتروشیمی و پالایشی از طریق بومی سازی فناوری از فعالیت های این مجموعه بوده است.

فناور برتر و برترین برترین های پارک فناوری پردیس

شرکت فعال در حوزه مکانیک و اتوماسیون و از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس با عملکرد شاخص در سرفصل های توسعه اقتصادی و توسعه سازمانی و درآمد  ۹۷۶ میلیارد ریال و افزایش ۴،۳۹ برابری درآمد در سال ۱۴۰۱، به عنوان «فناور برتر و برترین برترین‌های پارک فناوری پردیس» در سال ۱۴۰۱ معرفی شد.

برخورداری از فرآیند و تیم تخصصی تحقیق و توسعه، اجرای پروژه های تحقیق و توسعه محصولات، تعریف همکاری های فناورانه با مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی و شرکت های فناور داخلی و خارجی، برخورداری از فرآیند جذب نیروی انسانی متخصص و کارآمد، برخورداری از فرآیند آموزش و ارتقاء نیروی انسانی، برخورداری از فرآیند نگهداشت نیروی انسانی، از تیم تخصصی بازاریابی و فروشو از فرآیند ارتباط با مشتری وخدمات پس از فروش و برخورداری از ابزارها و فرآیندهای مطالعات بازار داخلی و خارجی از دیگر ویژگی های این شرکت بوده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top