تاریخ انتشار: جمعه 1402/07/28 - 09:40
کد خبر: 485200

برگزاری آیین جشن و سرور سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم (ع) +عکس

برگزاری آیین جشن و سرور سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم (ع) +عکس

آیین جشن و سرور سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم (ع) و تعویض پرچم آستان با حضور جمعی از خدام آستان و زائران آن حضرت با حضور عاشقان و دلباختگان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) در شب میلاد آن حضرت برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، در شب ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) آیین گرامیداشت ولادت این محدث والامقام و تعویض پرچم آستان مقدس ایشان با حضور جمعی از خدام آستان و زائران آن حضرت برگزار شد.

عاشقان آل‌الله، زائران و مجاوران حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با حضور در این مراسم معنوی ضمن عرض ارادت به حضرت سیدالکریم (ع) با ارزش‌های والای دین مبین اسلام تجدید میثاق کردند.

در این آیین معنوی مداحان اهل‌بیت (ع) به قرائت زیارت‌نامه حضرت عبدالعظیم (ع) پرداخته و در ادامه با مولودی‌خوانی عطر و بوی معنوی خاصی را به این مکان مقدس دادند.

آیین جمع‌خوانی نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که همزمان با شب میلاد حضرت عبدالعظیم (ع) در قبله تهران با حضور عاشقان و دلباختگان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) اجرا شد.

 همچنین مراسم جشن و سرور سالروز ولادت باسعادت حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در محل مصلی امام علی آستان مقدس با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی عسکر تولیت معزز آستان، مهدی باب‌الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیمی امام‌جمعه موقت شهرری و با حضور زائرین و مجاورین آستان مقدس برگزار شد.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top