تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/08/03 - 16:46
کد خبر: 485839

جزئیات برگزاری تجمع «عاشقان آرمان» شهید علی وردی

جزئیات برگزاری تجمع «عاشقان آرمان» شهید علی وردی

جزئیات برگزاری مراسم سالگرد شهید آرمان علیوردی و برگزاری تجمع عاشقان آرمان در نشست خبری تشریح شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، نشست خبری تجمع "عاشقان آرمان" بزرگداشت اولین سالگرد شهادت شهید آرمان علی وردی صبح امروز با حضور اصحاب رسانه در مسجد علی ابن ابیطالب بلوار آیت الله کاشانی در منطقه 5 برگزار شد.

مرتضی متشرعی، دبیر ستاد مردمی برگزاری نخستین سالگرد شهید آرمان علی وردی در این نشست با بیان اینکه به فرموده رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست تاکید کرد: شهید یکی می شود مثل آرمان که ذهن ها و عقل ها را از خواب بیدار می کند. ما می توانیم مثل شهید آرمان به گونه ای زندگی کنیم که هم زندگی مان الگو باشد هم شهادت مان. مطمئن باشید اگر آرمان بود امروز یکی از آرمان هایش آزادی قدس و دشمنی با صهیونیست بود.

وی درباره جزئیات برنامه های این مراسم گفت: جمعه 5 آبان از ساعت 14:30 دقیقه در شهرک اکباتان تهران، در خیابان ورزش ، مقتل شهید مراسم با قرائت قرآن توسط نفر نخست مسابقات بین المللی قرآن امسال آقای حبیب صداقت آغاز سپس با قرائت زیارت عاشورا ادامه می‌یابد .سپس گروه‌های سرود نجم الثاقب، بشری و انصارالمهدی (عج) اجرای برنامه خواهند داشت .

متشرعی افزود: سخنران حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا حسینی و مداحان این مراسم حاج سعید حدادیان، حاج امیر عباسی و کربلایی محمدحسین حدادیان هستند. همچنین آقای ابوذر روحی سازنده کار ارزشمند " سلام فرمانده " هم اجرای برنامه خواهد داشت.

وی همچنین تصریح کرد: جمعه 5 آبان بعد از نماز مغرب و عشا جلسه گرامیداشت دیگری در مسجد امام علی (ع) شهران، محل زندگی این شهید بزرگوار با سخنرانی علی اکبر رائفی پور و مداحی امیر عباسی و  علی پور کاوه و با حضور پر شورساکنان شهرک اکباتان و اهالی منطقه 5 و همچنین نوجوانان و جوانان عزیز و همشهریان تهرانی و شهرهای حومه برگزار می شود.

دبیر ستاد مردمی برگزاری نخستین سالگرد شهید آرمان علی وردی افزود: در حواشی این مراسم چایخانه حضرت رضا (ع ) توسط خادمیاران رضوی منطقه 5 و همچنین موکب های پذیرایی، فرهنگی و کودک و نوجوان و غرفه مادر و کودک هم برپا خواهد شد.

متشرعی با بیان اینکه میدانی در اکباتان ،خیابانی نزدیک به خانه شهید و ایستگاه مترو کوهسار به نام شهید آرمان علی وردی نامگذاری شده تاکید کرد: همه مساجد، کانون‌های فرهنگی، هیات مذهبی و گروه های جهادی دست به دست هم دادند تا یاد و نام این شهید به خوبی زنده شود. ضمن اینکه در روز مراسم صحنه آرایی و فضاسازی خوبی در مقتل شهید خواهیم داشت.

وی در مورد محدودیت های ترافیکی روز برگزاری مراسم اذعان داشت: مقرر شد دو خیابان بالا و پایین خیابان ورزش توسط پلیس راهور مسدود شده ولی ماشین های اهالی اجازه تردد خواهند داشت و برای پارک وسایل نقلیه نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.

در این نشست همچنین عباس افراسیابی  رئیس بنیاد شهید مناطق 5 و 22 گفت: از تمام کسانی که این ستاد را تشکیل دادند تشکر می کنم. ما میزبان 2 هزار شهید در منطقه 5 هستیم و  این منطقه در زمره مناطقی است که بیشترین شهدا را دارد. 23 شهید مدافع حرم در منطقه 5 و 22 و 5 شهید مدافع سلامت در این منطقه داریم و شهید آرمان علی وردی نیز در خانواده‌ای ایثارگر و بسیجی به دنیا آمد و رشد یافت و در نهایت به درجه رفیع شهادت رسید تا به افتخار این منطقه تبدیل شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top