تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/08/08 - 13:12
کد خبر: 486293

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی دستیار تکمیلی تخصصی می‌پذیرد

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی دستیار تکمیلی تخصصی می‌پذیرد

فرصت ثبت نام دستیار مقطع تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) مرحله تکمیل ظرفیت سال ۱۴۰۲ در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ۸ آبان ماه ۱۴۰۲ پایان می یابد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، شرایط دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برای پذیرش دستیار مقطع فلوشیپ پزشکی مرحله تکمیل ظرفیت سال ۱۴۰۲ اعلام شد. متقاضیان تا امروز ۸ آبان می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیان برای اطلاع از زمان و مکان برگزاری آزمون می توانند از نهم آبان ماه ۱۴۰۲ به سایت دانشکده پزشکی به آدرس https:/msp.sbmu.ac.ir مراجعه کنند.

مدارک و شرایط متقاضیان پس از بررسی در دانشگاه طبق مقررات با تایید نهایی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.

مدارک مورد نیاز:

۱. گواهی معافیت یا انجام تعهدات قانونی (ضریب کا) تا تاریخ ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۲ صادرشده از معاونت درمان یا مرکز امور هیات‌ علمی وزارت بهداشت برای کسانی که به‌صورت مشروط ثبت‌ نام کرده‌اند.

۲. تصویر شناسنامه (از تمام صفحات) کارت ملی و عکس ۴*۳

۳. نامه از محل استخدام مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل (برای شاغلان در وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادها)

۴. تصویر کارت پایان یا معافیت از خدمت نظام‌وظیفه برای آقایان به‌ صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مراکز پلیس + ۱۰

تبصره ۱: مشمولان ماده یک قانون نحوه تامین اعضای هیات ‌علمی باید از نظر سازمان وظیفه عمومی ناجا منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

تبصره ۲: پذیرفته شدگان مشمولی که خدمت نظام وظیفه خود را به صورت انجام طرح تحقیقاتی در بنیاد نخبگان انجام می‌دهند برای ادامه تحصیل ملزم به توقف طرح و اخذ معافیت تحصیلی از سازمان نظام وظیفه هستند.

۵. تصویر حکم استخدامی

۶. تصویر مدرکی دال بر قبولی دانشنامه تخصصی

فراخوان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی صرفا برای رشته های مقطع فلوشیپ بر اساس جدول اعلامی و ظرفیت وزارت بهداشت است.

هر داوطلب صرفا می تواند در یک رشته- محل شرکت کند.

تکمیل ظرفیت برای رشته های مندرج در لیست رشته های مورد نیاز، صرفا از بین شرکت کنندگان در آزمون فلوشیپ ۱۴۰۲ که در همان رشته فلوشیپ در سایر دانشگاه ها شرکت کرده و در مرحله کتبی برای ورود به فرایند پذیرش موفق به کسب حداقل ۶۰ درصد از نمره کتبی و پس از شرکت در آزمون شفاهی (اعم از مصاحبه ساختارمند و ...) نیز موفق به کسب حداقل ۶۰ درصد نمره ی کل نهایی آزمون شده اند، صورت پذیرد.

تکمیل ظرفیت برای رشته های مندرج در لیست رشته های بدون متقاضی، با مجوز نهایی دبیر خانه شورای تخصصی وزارت بهداشت و انجام مصاحبه ساختارمند توسط گروه های آموزشی مربوطه از بین افراد متقاضی (اعم از شرکت کننده در آزمون و یا....) با رعایت کلیه مقررات انجام می‌شود.

داشتن مدرک دانشنامه تخصصی رشته پیش نیاز و یا قبولی آن از دانشگاه ها یا مراکز مورد تایید وزارت بهداشت برای تمامی رشته الزامی است.

دارندگان مدرک دانشنامه تخصصی که خدمات مورد تعهد خود را انجام داده و گواهی پایان تعهدات دریافت کرده اند، بدون صدور مجوز معاونت درمان وزارت بهداشت، صرفا با ارائه گواهی پایان تعهدات صادره از سوی معاونت درمان/ مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت می تواند در مصاحبه مذکور شرکت کند.

دارندگان مدرک دانشنامه تخصصی که متعهد خدمت به وزارت متبوع نیستند با در دست داشتن گواهی عدم تعهد که از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت صادر شده است، می تواند در مصاحبه مذکور شرکت کنند.

کلیه متقاضیان شرکت در آزمون پذیرش دستیار دوره های فلوشیپ اعم از رتبه های برتر دانشنامه تخصصی و یا ....که در مقطع تخصصی خود با استفاده از سهمیه مناطق محروم قانون برقراری عدالت آموزشی مورد پذیرش قرار گرفته اند، برای شرکت در مصاحبه این دوره ملزم به گذراندن نیمی از مدت تعهدات خود، با مجوز معاونت درمان وزارت متبوع مجاز به شرکت هستند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجمع دانشجویان دانشگاههای تبریز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
خیزش دانشجویان بحران سیاست خارجی آمریکا را فاش کرد
اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
نظر استاندار تهران برای تقسیم استان تهران؛ باید تأمل کرد
تجمع دانشجویان امیرکبیر در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی
قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top