تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/08/14 - 15:07
کد خبر: 486895

دستگیری ۳ سارق به عنف خودروهای اسنپ

دستگیری ۳ سارق به عنف خودروهای اسنپ

فرمانده انتظامی خرم آباد اظهار داشت: در پی مراجعه چند نفر راننده تاکسی اسنپ مبنی بر زورگیری و سرقت اموال آنان توسط سه سارق با سلاح سرد، موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: ۳ سارق به عنف خودروهای اسنپ در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ خرم آباد با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی سه سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی عملیات هایی ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد سارقان با شگردهای مختلف اقدام به درخواست تاکسی اینترنتی اسنپ می کنند و با هدایت آنها به مناطق خلوت و خارج از شهر با استفاده از سلاح سرد اموال آنان را به سرقت می بردند.

سرهنگ قاسمی با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد از متهمان و همچنین تحویل اموال مسروقه به مالباختگان به رانندگان توصیه کرد: هنگام مسافرکشی در نرم افزارهای اینترنتی یا بصورت عبوری با توجه به عدم شناسایی مسافران بسیار احتیاط کنند و به راحتی در دام افراد سودجو و تبهکار گرفتار نشوند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری عاملان ضرب و جرح در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: سه عامل ضرب و جرح در این شهرستاندستگیر شدند.

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی اعلام خبر مبنی بر ضرب و جرح و درگیری توسط افرادی در یکی از محلات خرم آباد، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۵ خرم آباد با اقدامات پلیسی سه نفر عامل درگیری را شناسایی و دستگیر و در تحقیقات پلیس علت و انگیزه درگیری را اختلاف قبلی عنوان کردند.

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و چنانچه افرادی بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند پلیس با جدیت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در پلدختر

فرمانده انتظامی پلدختر از دستگیری چهار عامل نزاع دسته جمعی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شاپور گراوند اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از مناطق پلدختر، بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشاهده شد که چندین نفر به علت اختلافات قبلی با هم درگیر که موجب ایجاد تنش و برهم زدن آسایش اهالی آن منطقه شده اند.

سرهنگ گراوند بیان کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس چهار نفر از عوامل اصلی نزاع و درگیری دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پلدختر با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشته است، بیان کرد: پلیس با حضور به موقع در صحنه و انجام پیگیری های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد می کند.

منبع: ایرنا

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تأثیر قوانین جدید بر صرافی ‌های ارز دیجیتال
مه بافت بهترین تولید کننده کش و نوار
محبوب ترین بازی‌های Esports در سال ۲۰۲۴
نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ / راهنمای خرید آنلاین کتاب
بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (برنامه‌های رایگان را بشناسید)
دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
گشت مرزی آمریکا هم وارد دانشگاه‌ها شد +فیلم
جزئیات توافق مهم ایران و آژانس
ابلاغ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
ژست های تتلو در آخرین جلسه دادگاه +عکس
تتلو: اشتباه کردم و هیچ دفاعی ندارم
اسیدپاشی به بازیکن ملی پوش +عکس
سازمان مالیاتی به ابهامات طلا فروشان پاسخ داد
دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند
ضربه ناک‌اوت نوشاد عالمیان در جده
افتتاح کتابخانه مرکزی دانشگاه جهرم با حضور معاون توسعه منابع وزیر علوم
فیلم/ سیل آخرالزمانی در کنیا +فیلم
تشدید تنش میان اسرائیل و آمریکا
دبیر: یک طلا در المپیک بگیریم هنر کرده‌ایم
درس اخلاق/ ذکر خدا با انسان چه می‌کند؟ +فیلم
ارتش اسرائیل مدعی تسلط بر گذرگاه رفح شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top