تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/08/15 - 09:17
کد خبر: 486974

آقای عبدالحمید! عیب ندارد، شما از غزه دفاع کنید

آقای عبدالحمید! عیب ندارد، شما از غزه دفاع کنید

گروه‌ها و ملیت‌های مختلف محور مقاومت، خودشان با خودشان روابط خوب و حسنه دارند، این میان یک نفر خارج از جریان مذکور می‌خواهد آتش بیار معرکه باشد، مضحک نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از روزنامه جوان، عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جماعت مسجد مکی زاهدان که مواضعش در یک سال گردشی عجیب داشته و بسیار در تناقض با مواضع قبلی اوست، روز شنبه با اشاره به سخنرانی اخیر سیدحسن نصرالله در صفحه مجازی خود نوشته است: «سخنان دیروز چهرۀ شاخص "محور مقاومت" نشان داد که مردم فلسطین در سخت‌ترین شرایط تنها مانده‌اند و شعار دفاع از فلسطین با عمل فاصله دارد. مردم غزه و فلسطین به خداوند اعتماد و توجه کنند که بهترین فریادرس است.»

گروه‌ها و ملیت‌های مختلف محور مقاومت، خودشان با خودشان روابط خوب و حسنه دارند، این میان یک نفر خارج از جریان مذکور می‌خواهد آتش بیار معرکه باشد، مضحک نیست؟ آن هم عبدالحمیدی می‌خواهد دلسوز و نگران مردم غزه جلوه داده شود که دو دولتی را هم در سرزمین‌های اشغالی پذیرفته و در واقع وجود کشور و دولت اسرائیل را به رسمیت شناخته است!

اما اظهارات او با پاسخ عطاءالله مهاجرانی فعال سیاسی مقیم لندن مواجه شد که نوشت: «جناب شیخ‌الاسلام! احسنت بر شما که دلسوز حماس و فلسطین و دشمن اسرائیل هستید و منتقد سیدحسن نصرالله! حزب‌الله لبنان تا به حال بیش از ۵۰ شهید در مواجهه با ارتش اسرائیل داده‌اند. جنابعالى در زاهدان در دفاع از فلسطین مظلوم و علیه اسرائیل راهـپیمایى کنید. همین حد انتظار مى‌رود!»

حرف مهاجرانی بیراه هم نیست؛ حزب اللهی که از نظر عبدالحمید غزه را تنها گذاشته، طی یک ماه ۵۰ شهید برای غزه داده است، عبدالحمید چه کرده است؟ جز آنکه به جای دفاع از فلسطین، به انتقاد از فلسطینی‌ها پرداخت و با متهم شمردن تلویحی حماس، گفت «چشم‌بسته از گروه‌های اسلامی حمایت نمی‌کنم»؟! جز آنکه در هفتمین روز نبرد اخیر غزه و در حالی که زن و بچه اهل غزه زیر بمباران شدید صهیونیست‌ها بودند، گفت که «چاره بحران خاورمیانه، تشکیل دو دولت مستقل است، نه نابودی اسرائیل»، و با انتقاد از حماس گفت: «زیاده‌روی از هر طرفی که باشد- انسان‌ها را بزنند، کودکان را بزنند- مورد تأیید ما نیست.» جز آنکه با نادیده گرفتن اشغالگری صهیونیست‌ها خواستار تشکیل دو دولت شد و با تخطئه شعار «اسرائیل باید نابود شود»، گفت: «واقعیت این است که نه مسلمانان می‌توانند اسرائیل را نابود بکنند و نه آن طرف می‌تواند. این شدنی نیست. وقتی که چیزی شدنی نیست چرا زور می‌زنند؟» حالا چنین فردی نگران شده که سید حسن نصرالله غزه را تنها گذاشته است؟!

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top