تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/08/16 - 17:30
کد خبر: 487161

آنچلوتی:

در مورد بلینگام فردا تصمیم‌ می‌گیرم

 در مورد بلینگام فردا تصمیم‌ می‌گیرم

سرمربی رئال مادرید در آستانه بازی با براگا در لیگ قهرمانان اروپا وضعیت تیمش را تشریح کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،  کارلو آنچلوتی که شاگردانش فردا شب (چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای براگای پرتغال خواهند بود؛ با حضور در کنفرانفس خبری پیش از این دیدار گفت: کسب پیروزی در بازی فردا مهم است. ما می‌دانیم که براگا تیم فوق‌العاده‌ای است و ما نیاز داریم تمام توان خود را در مصاف با آنها به نمایش بگذاریم. مهمترین چیز برای ما کسب پیروزی است و اگر برنده نشوید یعنی بد هستید.

وی همچنین درباره وضعیت بلینگام که در تساوی بدون گل مقابل رایو وایکانو در رقابت‌های لالیگا از ناحیه کتف دچار آسیب‌دیدگی شد، اظهار داشت: نمی‌دانم که بلینگام فردا بازی خواهد کرد یا خیر! در این باره فردا تصمیم‌گیری خواهم کرد. جود در تمرینات امروز به طور کامل حضور نداشت تا از هر گونه ضرب خوردگی جلوگیری کرده باشیم اما حس بهتری دارد.

سرمربی ایتالیای رئال مادرید همچنین درباره انتقاداتی که گاهی اوقات به او وارد می‌شود، اظهار داشت: من انتقادات را حس نمی‌کنم. احساس می‌کنم که هواداران من را دوست دارند و باشگاه هم هر روز از من حمایت می‌کند. من انتقادات را حس نمی‌کنم و در رئال مادرید احساس راحتی دارم.

کارلتو در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره احتمال اضافه شدن بازیکن جدیدی به ترکیب تیمش در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی خاطرنشان کرد: ما در ماه ژانویه بازیکنی را جذب نخواهیم کرد. میلیتائو و کورتوا پیش از پایان فصل به ترکیب تیم بازخواهند گشت. ما فعالیتی در بازار ژانویه نخواهیم داشت.

وی همچنین در مواجهه با این پرسش که «کدام تیم می‌تواند این فصل فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود؟»، گفت: سورپرایز بزرگی نیست و وضعیت مثل سابق است. سطح کیفی تیم‌های بزرگ مشخص است و پاری‌سن‌ژرمن، بایرن مونیخ و منچسترسیتی تیم‌های مدعی قهرمانی هستند و تیم‌های اسپانیایی هم همگی برای کسب قهرمانی می‌جنگند.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها در پایان درباه مشکل گلزنی مهاجمانش خاطرنشان کرد: باید صبور باشیم، مهاجمان ما این دوره را پشت‌سر خواهند گذاشت. رودریگو بازیکنی است که بیشترین شوت را در لالیگا زده است. ما باید صبور باشیم، این دوره هم می‌گذرد.

تیم‌های رئال مادرید و براگا از ساعت 23:30 فردا (چهارشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می‌روند.

رئال مادرید در حال حاضر با 9 امتیاز صدرنشین گروه C است و تیم‌های ناپولی و براگا به ترتیب با 6 و 3 امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند و یونیون برلین هم بدون امتیاز در قعر جدول ایستاده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بیانیه حزب الله لبنان درباره هدف‌گیری محل استقرار نظامیان صهیونیست
آتش سوزی مراتع شهرستان گچساران مهار شد
حذف گوشت از وعده غذایی بیماران سیروز کبدی مفید است
واکسن MRNA با تومور مرگبار مغز مبارزه می کند
ورود اطلاعات سپاه و دستگاه قضا به پرونده فساد در فوتبال
اعتراف بزرگ فولادی‌ها ؛ گل استقلال سالم بود
دیدار و گفتگوی امیرعبداللهیان با نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور افغانستان
حاشیه بازی استقلال و فولاد/ اعتراض سرخ‌ها به گل آبی‌ها
استقلال با برد مقابل فولاد به صدر برگشت
فروش ۴۳۰ هزار کتاب در بخش مجازی نمایشگاه
۹۰ درصد دانشجویان بین‌الملل در ایران عراقی و افغانستانی هستند
هوش مصنوعی، فریب انسان را یاد گرفته‌ است
انتشار اسامی منتخبان راه‌یافته به مجلس دوازدهم از دو لیست انتخاباتی
هدیۀ رهبر انقلاب به یک خانم نویسنده
تاکنون بیش از ۱۵ هزار کودک در غزه به شهادت رسیده است
نصرالله: فلسطین و غزه، به مسئله نخست جهان تبدیل شده‌اند
هندوستان تایمز: دهلی‌نو علاقه‌مند به ارتباط بیشتر با ایران است
صادرات ۲.۵ میلیارد دلاری شرکتهای دانش بنیان در سال قبل
بانک آمریکا: دلار نشانه‌هایی از خستگی را نشان می‌دهد
پاسخ به چند سؤال پرتکرار درباره امتحانات نهایی
تعطیلی شنبه‌ها، کور کردن چشم است بجای سرمه زدن!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top