تاریخ انتشار: شنبه 1402/08/20 - 22:55
کد خبر: 487312

تحول در دنیای تبلیغات با ابزار جدید هوش مصنوعی گوگل

تحول در دنیای تبلیغات با ابزار جدید هوش مصنوعی گوگل

گوگل ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی را معرفی کرده تا کاربران بتوانند با استفاده از آن تبلیغات خود را شخصی‌سازی کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورج، گوگل ابزارهای هوش مصنوعی مولد جدیدی را برای ایجاد تبلیغات، از نوشتن سرفصل ها و توضیحاتی که همراه با جستجوها ظاهر می شوند تا ایجاد و ویرایش تصاویر، ارائه می کند.

گوگل این ابزار را برای استفاده توسط شرکت های تبلیغاتی و همچنین مشاغل بدون کارکنان خلاق داخلی ارائه می دهد. تبلیغ‌کنندگان با استفاده از پیام‌های متنی، می‌توانند متن و تصاویر تولیدی خود را بازتکرار کنند تا زمانی که به مورد تایید شده خود برسند.

گوگل همچنین تضمین کرده که هرگز 2 تصویر مشابه تولید نخواهد کرد. مشتریان می توانند از ویرایشگر برای به روز رسانی تبلیغات بصری موجود استفاده کنند. در یکی از نمونه‌های ارائه شده توسط گوگل، یک کاربر از محصول مراقبت از پوست استفاده کرد اما پس‌زمینه آن را با درخت کریسمس جایگزین کرد تا برای تعطیلات آماده شود. علاوه بر این، می توانید انواع تبلیغات را برای استفاده در موقعیت های مختلف ایجاد کنید.

به گفته گوگل، تمام محتوای تبلیغاتی تولید شده توسط هوش مصنوعی مشمول SynthID، علامت فراداده برای کمک به شناسایی محتوای ساخته شده با هوش مصنوعی، خواهد بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top