تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/08/21 - 12:14
کد خبر: 487362

معرفی برند LS به همراه آشنایی با انواع محصولات آن

معرفی برند LS به همراه آشنایی با انواع محصولات آن

کمپانی LG در سال ۲۰۰۵ با توجه به گستردگی فعالیت در شاخه‌های مختلف صنعتی و الکترونیکی، برند تجهیزات اتوماسیون صنعتی و الکتریکال خود را به LS تغییر داد و از آن پس اینورترها و دیگر تجهیزات برق صنعتی خود را با نام LS روانه بازار کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ برند LS در واقع یکی از زیرشاخه‌های برند LG در کشور کره جنوبی است. مجموعه ال جی اولین بار در سال 1974 در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی صنعتی تاسیس شد. این شرکت در سال 1978 به گلدستار تغییر نام داد و در سال 1995 رسما با نام LG به فعالیت خود ادامه داد.

کمپانی LG در سال 2005 با توجه به گستردگی فعالیت در شاخه‌های مختلف صنعتی و الکترونیکی، برند تجهیزات اتوماسیون صنعتی و الکتریکال خود را به LS تغییر داد و از آن پس اینورترها و دیگر تجهیزات برق صنعتی خود را با نام LS روانه بازار کرد.   

در حال حاضر شرکت LS با بیش از 100 نمایندگی رسمی در 25 کشور جهان فعالیت می‌کند.

تجهیزات اتوماسیون صنعتی LS

معرفی برند LS به همراه آشنایی با انواع محصولات آن

اینورتر یا درایو فرکانس متغیر

کمپانی ال اس یکی از اولین شرکت‌هایی است که درایو فرکانس متغیر و یا همان اینورتر را در کره جنوبی تولید و عرضه کرده است. این شرکت همچنین مدل‌های مختلفی از اینورتر را برای کاربری‌های متنوع طراحی کرده است. شاید بتوان گفت که این برند به دلیل داشتن طراحی بروز، عملکرد فنی مناسب، گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین قیمت اینورتر مناسب، بهترین مارک اینورتر از بین برندهای معروف اینورتر در کره جنوبی است.

انواع مدل‌هایی که برند ال اس عرضه می‌دارد شامل موارد زیر هستند:

  • IE5 مدل میکرو با کاربری‌های ساده و آزمایشگاهی
  • IG5A مدل جنرال مناسب کاربری افقی
  • IC5 مدل تکفاز با کاربری عمومی
  • M100 مدل تکفاز جایگزین IC5
  • H100 مدل مخصوص پمپ و فن
  • G100 مدل جنرال جایگزین IG5A
  • S100 مدل نیمه سنگین
  • IS7 مدل سنگین کار

شما می‌توانید برای خرید اینورتر ال اس وارد فروشگاه اینترنتی ال اس کالا شوید.

پی ال سی (PLC)

پی ال سی LS یکی از پرکاربردترین تجهیزات اتوماسیون صنعتی است که شرکت ال اس برای هوشمند سازی و مکانیزاسیون ماشین آلات صنعتی و خطوط تولید، تولید کرده ‌است. این کمپانی در تولید این قبیل تجهیزات پیشرو است و همواره در تلاش است تا محصولات خود را بروز رسانی کند.

PLC های تولیدی شرکت LS در دو مدل کامپک و ماژولار تولید شده است که برای اتوماسیون ماشین آلات کوچک تا خطوط تولید گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اچ ام آی (HMI)

HMI یک مانیتور رابط، بین اپراتور و دستگاه است که قابلیت نمایش گرافیکی وضعیت دستگاه و ارسال فرمان را دارا است. کمپانی LS در کنار PLC، مانیتورهای صنعتی با نام HMI را در دو نوع کلید‌ دار و تاچ پنل طراحی و تولید کرده است. اچ ام آی های LS در سایزهای مختلف از 4 اینچ تا 15 اینچ بصورت رنگی و لمسی عرضه شده است.

سروو موتور

سروو موتورها نوع خاصی از موتورهای الکتریکی دارای فیدبک هستند. به زبانی ساده‌تر این نوع دستگاه‌ها می‌توانند موقعیت، سرعت و گشتاور خود را با استفاده از فیدبک انکودر و درایو، در لحظه کنترل کنند. سرو موتورهای LS از باکیفیت‌ترین و بهترین نوع سروو موتورها هستند که شما می‌توانید در بازار ایران پیدا کنید. تنوع سرو موتور ال اس از نظر توان، سرعت و نوع انکودر بسیار زیاد است. همچنین سرو درایوهای ال اس در 4 مدل استاندار با قابلیت دریافت پالس، مدل کنترلر دار با قابلیت ذخیره پوزیشن داخلی و مدل اترکت با قابلیت کنترل از طریق شبکه اترکت تولید شده است.

تجهیزات برق صنعتی LS

شرکت LS کره جنوبی یکی از تولیدکنندگان مطرح و معتبر در زمینه تجهیزات برق فشار ضعیف است که کلیه تولیدات آن دارای استاندارد و گواهی‌های معتبر جهانی از جمله CE اروپا و UL آمریکا است.

معرفی برند LS به همراه آشنایی با انواع محصولات آن

کمپانی LS محصولات فشار ضعیف خود را در کارخانه واقع در کره جنوبی تولید و عرضه می‌کند. محصولات فشار ضعیف شرکت ال اس کره جنوبی شامل کلید مینیاتوری، کلید محافظ جان، کلید کامپکت و یا کلید اتوماتیک، کلید هوایی، کنتاکتور، بیمتال، کلید حرارتی و رله حفاظت موتور هستند.

کلید مینیاتوری

کلید مینیاتوری و یا MCB که با نام فیوز مینیاتوری نیز شناخته میشود، وظیفه قطع و وصل جریان الکتریکی در تابلو برق‌ها و حفاظت از جریان‌کشی مازاد را بر عهده دارد.

فیوز مینیاتوری شرکت LS کره جنوبی دارای 4 مدل مینیاتوری تک پل، مینیاتوری 2 پل، مینیاتوری 3 پل و مینیاتوری 4 پل در رنج 1 تا 63 آمپر هستند.

کلید اتوماتیک :

کلید اتومات و یا MCCB شرکت LS کره جنوبی در تیپ‌های کلید اتوماتیک فیکس در رنج 40 تا 800 آمپر، کلید اتوماتیک قابل تنظیم حرارتی در رنج 16 تا 800 آمپر و کلید اتوماتیک الکترونیکی قابل تنظیم در رنج 16 تا 1600 آمپر تولید می‌شود. از کلید کامپکت در صنعت به عنوان کلید قطع و وصل جریان برق و جلوگیری از جریان کشی مازاد جهت حفاظت از تجهیزات داخل تابلو برق مورد استفاده قرار میگیرد.

کنتاکتور

کنتاکتورهای برند ال اس دارای رنج جریانی 6 تا 800 آمپر و رنج توانی 3 تا 440 کیلووات هستند. شرکت LS  کنتاکتورهای خود را در 2 نوع بوبین AC و DC با سطوح ولتاژ متفاوت به تولید رسانده است. این نوع کنتاکتورها تکنولوژی خاص و پیشرفته‌ای دارند و جزو کالاهای پرمصرف بازار هستند.

بی متال

بیمتال یک تجهیز حفاظتی در برابر جریان عبوری است که همراه کنتاکتور کوپل میشود و به تنهایی قابل استفاده نیست. بی متال LS نیز در رنج جریانی 4 تا 800 آمپر تولید می‌شود و دارای پیچ تنظیم جریان است.

کلید حرارتی

زمانی‌که قصد حفاظت موتور در برابر جریان عبوری از آن را داشته باشید، میتوانید از کلید حرارتی شرکت LS کره جنوبی استفاده کنید. در حقیقت تفاوت اصلی کلید حرارتی با بیمتال در آن است که کلید حرارتی را میتوان به صورت مجزا در مسیر برق موتور قرار داد. کلید حرارتی ال اس در رنج جریانی 1 تا 100 آمپر تولید می‌شود.

رله حفاظت موتور

رله حفاظت موتور به تجهیزی گفته میشود که علاوه بر حفاظت موتور در برابر جریان الکتریکی مازاد، در مقابل دو فاز شدن برق ورودی به موتور و ایجاد خطاهای احتمالی دیگر عکس العمل نشان داده و علاوه بر گزارش لحظه‌ای از اتفاقات روی پنل نمایشگر خود، امکان ارسال اطلاعات از طریق سیگنال شبکه و یا آنالوگ را برای اپراتور فراهم میکند.

 نمایندگی LS در ایران

برندهای مختلفی در زمینه تجهیزات اتوماسیون صنعتی در ایران عرضه می‌شوند. با این حال به جرات می‌توان گفت که محصولات LS بسیار با کیفیت هستند و می‌توانند با برندهای معتبر اروپایی و آمریکایی رقابت کنند. از ویژگی‌های این برند می‌توان به تنوع محصولات تولیدی، به روز بودن طراحی، کیفیت بالای قطعات، برخورداری از استانداردهای روز دنیا و خدمات پس از فروش اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی ال اس کالا یکی از معتبرترین نمایندگی‌های فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی LS در ایران است. این مجموعه با ارائه مشاوره فنی در هنگام خرید و پشتیبانی فنی پس از خرید همواره همراه صنعتگران خواهد بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top