تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/08/29 - 20:54
کد خبر: 488390

باید کاری کنیم مردم و مسئولان برای پیشگیری از اعتیاد به میدان بیایند

باید کاری کنیم مردم و مسئولان برای پیشگیری از اعتیاد به میدان بیایند

اینکه بتوانیم آسیب‌هایی که در جامعه وجود دارد را منعکس و راه‌های پیشگیری از آن را به مردم و قشر جوان ارائه دهیم کار لازم و ارزشمندی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فارس نوشت: مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی امروز ۲۹ آبان ماه در نمایشگاه یاری گران زندگی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه نمایشگاه یاریگران زندگی می‌تواند تاثیر بسزایی در پیشگیری از جرائم مرتبط با اعتیاد داشته باشد، گفت: باید کاری کنیم همه مردم و مسئولان و آحاد مختلف جامعه برای پیشگیری از اعتیاد به میدان بیایند.

 سردار حسین اشتری ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه به ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر، بیان کرد: اینکه بتوانیم آسیب‌هایی که در جامعه وجود دارد را منعکس و راه‌های پیشگیری از آن را به مردم و قشر جوان ارائه دهیم کار لازم و ارزشمندی است.

وی با اشاره به نمایشگاه یاریگران زندگی بیان کرد: این نمایشگاه می‌گوید «باید به کسانی که از ما خواسته به ناحقی دارند، نه بگوییم.» می خواهند مسیری را جلوی پای ما بگذارند که به ضرر ما و جامعه ما خواهد بود.

سردار اشتری یادآور شد: یاریگران زندگی که در اقشار مختلف، بین مردم و در سازمان‌های دولتی، مدارس و مراکز آموزشی هستند و اکنون ستاد مبارزه با مواد مخدر را در این امر مهم یاری می‌دهند و نقش ارزشمندی دارند.

وی تصریح کرد: در جامعه‌ای هستیم که باید برای خنثی کردن آسیب‌های اجتماعی به صورت جدی برنامه‌ریزی کنیم و لازمه پیشگیری از این آسیب‌ها افزایش آگاهی مردم به ویژه قشر جوان است.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی با اشاره به اینکه نمایشگاه یاریگران زندگی این آگاهی را منتقل می‌کند و آموزش‌ها را انعکاس می‌دهد و می‌تواند تاثیر بسزایی در پیشگیری از جرائم مرتبط با اعتیاد داشته باشد، گفت: امروزه یکی از نگرانی خانواده‌ها و مردم اعتیاد است که بخشی از جامعه ما را گرفته؛ هرچند کم است، اما همین مقدار برای ما نگران‌کننده است. باید کاری کنیم همه مردم و مسئولان و آحاد مختلف جامعه برای پیشگیری از اعتیاد به میدان بیایند.

وی در ادامه از اینکه روز به روز بیشتر بتوان پیشگیری کرد و آمار معتادان کاهش یابد ابراز امیدواری کرد و گفت: نوجوانان و جوانان ما متوجه شوند که اگر به این سمت بروند، ممکن است خود را توجیه کنند که اگر یک گام رفتند می‌توانند برگردند. اینگونه نیست. اگر کسی این مسیر را رفت به این راحتی نمی‌تواند برگردد. البته امید است با همت افرادی که اعتیاد دارند و کمک مسئولان مربوطه، آنها هم پاک شوند و به جامعه برگردند.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه یاریگران زندگی از ۲۵ آبان‌ تا ۲ آذر ماه در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای علاقمندان است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top