تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/08/30 - 20:57
کد خبر: 488532

زلفی‌گل: مطمئن‌ترین افراد جامعه برای افزایش اقتدار ملی دانشگاهیان هستند

زلفی‌گل: مطمئن‌ترین افراد جامعه برای افزایش اقتدار ملی دانشگاهیان هستند

وزیر علوم اظهار داشت: بنده اعتقاد دارم کسی که موفقیتی از جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف را شنید و خوشحال شد خودی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فارس نوشت: محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم در همایش 30 هزار نفری بسیج اساتید کشور در رابطه با تعریف بسیجی گفت: بسیجی کسی است که همه رفتار و گفتارش برای دوام و قوام نظام مقدس حمهوری اسلامی ایران مفید باشد با این تعریف همه هم‌میهنان ما در هر جایی از این کره خاکی که با رفتار و گفتارشان بر دوام و قوام نظام مقدس حمهوری اسلامی ایران بیافزایند بسیجی هستند. ان‌شاالله خدا به ما این توفیق را بدهد که گفتار و رفتار و کردارمان در مسیر و خواست شهدای عزیزمان باشد.

وزیر علوم اظهار داشت: بنده اعتقاد دارم کسی که موفقیتی از جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف را شنید و خوشحال شد خودی است. تمام هم‌میهنان ما در هر جای این کره خاکی اگر از شنیدن چنین خبرهایی خوشحال شوند خودی هستند و اگر با شنیدن موفقیتی از جمهوری اسلامی ایران خوشحال نشوند غیر خودی و دشمن هستند.

وی افزود: نکته دیگری که می‌خواهم بگویم این است که یکی از سیاستمداران آمریکایی، پایگاه‌هایی در اطراف نقشه کشور عزیزمان ایران کشیده بود و بیان کرده بود که چرا کشورتان را نزدیک پایگاه‌های ما ساختید من می‌خواهم به آن فرد بگویم که شما خبر ندارید پایگاه‌های شما در اسارت ماست.

زلفی‌گل با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با دانشگاهیان گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تاکیداتی که داشتند و همیشه از دانشگاه و دانشگاهیان حمایت کرده‌اند، ما باید قدردان باشیم. دشمنان ما همه تلاششان را می‌کنند که دانشگاهیان را مقابل نظام قرار دهند ولی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی ایران همیشه تاکید می‌کنند تمام توان نظام اسلامی ایران مرهون دانش‌آموختگان، استادان و دانشگاه‌های ماست. مگر کسانی که در عرصه‌های مختلف علم و فناوری افتخاری می‌آ‌فرینند و بعضی از افتخاراتشان را اخیراً نیز دیدیم، دانش‌آموخته دانشگاه‌های ما نیستند؟ مگر اینها علم و فناوری را در دانشگاه‌های ما نیاموختند؟ پس دانشگاهیان و دانشگاه‌های ما تمام قد در خدمت نظام مقدس اسلامی بوده و خواهند بود.

وزیر علوم ادامه داد: بایستی حواسمان به کید دشمنان باشد و اجازه ندهیم که بخواهند از عوامل غیر دانشگاه و غیر دانشگاهیان بر علیه حاکمیت ما سوء استفاده کنند. در اینجاست که شما اساتید بسیجی با حضور خود در کلاس‌های درس، تحقیقات و فناوری، بایستی پررنگ‌‌تر از گذشته باشید.

وی  گفت: مسئولین کشور ما باید بدانند بهترین عرصه برای سرمایه‌گذاری، دانشگاه است. دانشگاهیان مطمئن‌ترین افراد جامعه هستند که می‌توانند با علم و دانش خود اقتدار ملی را افزایش دهند، چرا که علم و فناوری اقتدارآفرین است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد: آن مسئولانی که وزارت خانه‌های متولی آموزش و پژوهش را مصرفی می‌دانند و فکر می‌کنند که هزینه‌هایی که در آنجا می‌شود دال بر مصرفی بودن آن وزارت خانه‌هاست سخت در اشتباهند. یک مسئول عاقل باید بداند که بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری حال و آینده کشور دانشگاه است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top