تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/09/01 - 21:25
کد خبر: 488659

پلیس در راه مبارزه با موادمخدر ۴ هزار شهید داده است

پلیس در راه مبارزه با موادمخدر ۴ هزار شهید داده است

سردار رادان خاطرنشان کرد: یکی از مسیرهای پیشگیری که قابل لمس است، تشکیل چنین نمایشگاه‌هایی با چنین وسعتی است تا بتواند مخاطب خود را به صحنه آورد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فارس نوشت: سردار احمدرضا رادان،فرمانده کل انتظامی کشور امروز یکم آذرماه با حضور در نمایشگاه یاریگران زندگی و ضمن بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه بیان کرد: امروز توفیق شد تا از نمایشگاه بسیار ارزنده‌ای که ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری تشکیل دادند، بازدید کنم.

وی افزود: از نمایشگاه‌های زیادی، بازدید داشته‌ام اما این نمایشگاه در این سطح با این همه مخاطب، از موضوعات بسیار شگفت‌انگیز است و از این بابت که مردم و مسئولان و سازمان‌های مردم نهاد استقبال کرده‌اند، بسیار سپاسگزارم.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: به طور یقین کسانی که در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند، مواردی از پیشگیری و خطرهای مواد مخدر در ذهن‌شان نقش می‌بندد، در این نمایشگاه با کلام هنر، عروسک و همه کلام‌های موضوع مخاطب‌شناسی حضور و بروز داشته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

سردار رادان خاطرنشان کرد: یکی از مسیرهای پیشگیری که قابل لمس است، تشکیل چنین نمایشگاه‌هایی با چنین وسعتی است تا بتواند مخاطب خود را به صحنه آورد.

وی در ادامه؛ خطاب به دانش‌آموزان حاضر در نمایشگاه اظهار کرد: حقیقت امر این است که موضوع مبارزه مواد مخدر در کل دنیا، یکی از موضوعات مهم و بعضاً حیاتی و قابل توجه است و در جمهوری اسلامی ایران این موضوع نسبت به کشورهای دیگر بسیار مهمتر شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: همکاران ما در پلیس برای اینکه موادمخدر به دست جوانان ما نرسد، نزدیک به ۴۰۰۰ شهید داده است. در حقیقت مبارزه با مواد مخدر برای ما مثل موضوع دفاع مقدس است.

سردار رادان ادامه داد: نکته‌ای که شما دانش‌آموزان باید توجه کنید این است که وقتی ما برای مبارزه با مواد مخدر شهید می‌دهیم، شما هم باید توجه کنید که اگر بخواهید در دام سوداگران بیفتید در حقیقت نوعی به شهدا هم پشت کردید. در حالیکه شما باید کسانی باشید که آینده کشورمان را بسازید.

وی در ادامه از ابتکار ستاد مبارزه با موادمخدر و دبیرکل آن در برنامه‌ها و اقدامات امر مبارزه و پیشگیری از اعتیاد، به ویژه برگزاری نمایشگاه «یاریگران زندگی» تشکر کرد و گفت: نمایشگاه یاریگران زندگی از نادر نمایشگاه‌هایی است که توانسته این میزان مخاطب را به خود جلب کند.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه یاریگران زندگی از ۲۵ آبان‌ ماه تا دوم آذر ماه در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای علاقمندان است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top