تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/09/02 - 10:13
کد خبر: 488707

فارکس برای همه و به زبان ساده؛ چگونه به‌عنوان یک معامله گر موفق شروع کنید

فارکس برای همه و به زبان ساده؛ چگونه به‌عنوان یک معامله گر موفق شروع کنید

در این مقاله ما می خواهیم بررسی کنیم که چگونه به یک فرد موفق در فارکس تبدیل شویم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها همراه ما باشید تا در این خصوص نکاتی را خدمت شما عزیزان مطرح سازیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فارکس یک علم برای سرمایه گذاری است. در واقع ما باید در ابتدا بدانیم که فارکس به ما کمک می کند تا استراتژی های مختلفی را بدانیم و این استراتژی ها را در بخش های مختلف نیز پیاده سازی کنیم. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که یک فرد معامله گر در فارکس باید جزییات آن را با دقت بالا بداند تا بتواند به یک فرد موفق نیز تبدیل شود. در این مقاله ما می خواهیم بررسی کنیم که چگونه به یک فرد موفق در فارکس تبدیل شویم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها همراه ما باشید تا در این خصوص نکاتی را خدمت شما عزیزان مطرح سازیم.

بررسی نکات اصلی موفقیت در معامله گری فارکس

نکته اول و مهمی که در معامله گری فارکس باید بدانید این است که با توجه به جفت ارزهایی که دارید، تخصص کافی در آن ها را نیز داشته باشید. معمولا باید استراتژی هایی را بدانید که نیازی نباشد به صورت شبانه روزی نسبت به آن ها نظارت داشته باشیم. استفاده از پلتفرم های معاملاتی می تواند به صورت خودکار این کار را برای شما انجام دهد، درواقع افرادی که تجربه کمی دارند می توانند از این نوع پلتفرم نیز استفاده کنند. نکته مهمی که وجود دارد و به آن کم توجهی می‌شود انتخاب یک بروکر ایمن است که بروکر محبوب ایرانیان بروکر فارکس آلپاری و بروکر ویندزور است.

بررسی راه های تقویت مهارت فرد معامله گر

راه های زیادی وجود دارند که باید برای موفقیت در فارکس به عنوان یک فرد معامله گر آن ها را بدانیم و در ادامه به آن ها اشاره خواهیم داشت:

مورد اول این است که در ابتدا باید جفت های مناسب برای معامله را به طور کامل پیدا کنیم. معمولا باید در نظر داشته باشید که فارکس به صورت 24 ساعته است و افراد در آن به صورت 24 ساعته معاملات خودشان را به انجام می رسانند. یکی از راه های مهم برای تضمین نقدینگی در این بخش بهتر است که در ساعات اوج حجم نقدینگی معاملات مربوطه را به انجام برسانید. درواقع در خصوص نقدینگی باید در نظر داشته باشید که این مورد یک توانایی خاص برای معامله گر در فروش است و می تواند موقعیت های زیادی برای شما ایجاد نماید.  وقتی بازار بسیار فعال باشد، حجم نقدینگی نیز بسیار زیاد خواهد شد و انجام عمل استفاده از جفت های مناسب برای معامله نیز آسان خواهند بود.

فارکس برای همه و به زبان ساده؛ چگونه به‌عنوان یک معامله گر موفق شروع کنید

معمولا شما برای اوایل روز و یا آخر روز نیز به زمان برای ترید کردن با توجه به شرایط و زمان کاری نیز خواهید داشت. در این حالت باید به سراغ جفت ارزهایی بروید که می خواهید نسبت به آن ها معاملات خودتان را به انجام برسانید. درواقع ممکن است جفت ارزهای شما در زمان های مختلف معاملات مختلفی را نیز به انجام برسانند. معمولا اگر ارزهایی که در معاملات مورد استفاده قرار می گیرند به صورت های دلار و یورو و ارزهای دیگر کشورها هستند که بیشتر معروف ترین آن ها را نیز می توانیم به عنوان جفت ارزها در نظر بگیریم و باید به این امر نیز توجه داشته باشیم چون از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه به آن نیز خالی از لطف نخواهد بود.

ایجاد یک سیستم معاملاتی خودکار

فردی که می خواهد در فارکس به یک معامله گر حرفه ای تبدیل شود، باید سیستم معاملاتی خودکار خودش را راه بیندازد. نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که برخی افراد در این سیستم های باید بدانند که می توانند قیمت ارز را به صورت واقعی نظارت کنند. سفارشات بازاری به راحتی در این سیستم های معاملاتی نیز اعمال خواهند شد. حال باید در نظر داشته باشید که اگر معامله ای سفارش داده شود، هیچ تضمینی برای آن وجود نخواهد داشت که سفارش مربوطه در سطح معاملاتی نیز با قیمتی که می خواهیم تکمیل شود. در هر صورت این مورد می تواند نوسانات بازار را نیز شامل شود. در حسینی فایننس به مطالب زیادی در این خصوص پرداخته می شود.

درحالت کلی ما برای تنظیم سیستم معاملاتی نیازمند تنظیم و فراموش کردن هستیم تا برنامه مربوط به سیستم معاملاتی بتوانید تصمیمات خودش را به راحتی بگیرید.

ایجاد تصمیم گیری منظم برای موفقیت در فارکس

برای ایجاد تصمیم گیری منظم و موفقیت در فارکس شما می توانید برای خودتان یک نظم و انضباط تعریف کنید. معمولا افرادی که معامله گر هستند و میخواهند سیستم های خودکار خود را برای تصمیم گیری هایشان طرد سازند، باید از روش تصمیم گیری منظم نیز به خوبی استفاده کنند.

در حالت کلی تمامی افراد معامله گر می توانند به جای اینکه به پیش بینی های مربوطه به اسپرد های گسترده تر در جهت ایجاد سود های بزرگتر بپردازند، باید در هنگام تحقق سود های معاملاتی، بتوانند سود های زیادی را دریافت نمایند.

این امر نیز مستلزم ایجاد نظم و انضباط خواهد بود وی می تواند سودهای بسیار زیادی نیز برای شما ایجاد کند.

در حالت کلی افراد اگر می خواهند موفقیت خود را تضمین کنند باید مبادلات کم ارزی را در نظر بگیرند وبا مقادیر بسیار کم نیز شروع کنند.

حساب های مینی فارکس نیز در واقع در مرحله ابتدایی نیاز به سپرده نقدی کمتر خواهد داشت. سود و زیان احتمالی نیز می تواند با وجود اهرم های مربوط به معامله گران، برای افراد معامله گر این حوزه بسیار مورد توجه نیز قرار گیرد. مثلا مقادیر به صورت کلی تغییر خواهند داشت. اهرم های مربوطه نیز به افراد اجازه می دهند تا تمامی موارد مربوط به لات های ارزی را در بخش های حاشیه ای نیز خریداری نمایند، و فقط مقداری از وجه ارائه شده را می توانند در یک بخش از لات ارزی قرار دهند.

نتیجه گیری

در این مقاله ما بررسی کردیم که برای موفقیت در فارکس چه کارهایی باید انجام دهیم و چه نکاتی را باید بدانیم. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که فارکس در واقع یک دنیای سرمایه گذاری است و می تواند برای ما سود بسیار زیادی نیز داشته باشد. نکته مهم دیگری که باید آن را در نظر بگیرید این است که فارکس در واقع موفقیت ما را به عنوان یک فرد معامله گر می تواند تضمین کند و شما باید آن را در نظر بگیرید چون از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
اعلام جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور
آغاز عرضه خودروهای برقی از هفته آینده
هیأت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی‌ مجلس دوازدهم انتخاب شد
۸۵ میلیون ریال به حساب حجاج سال ۱۴۰۲ برگردانده می‌شود
برگزاری نشست همدلی و همفکری نیروهای انقلاب با حضور ۱۴۰ نماینده منتخب
جمعی از معلمان سراسر کشور فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
لایحه امنیت شغل کارگران امروز در دولت تصویب شد
تامین ۴.۸ میلیارد دلار ارز در مرکز مبادلات برای واردات از ابتدای سال
شاخص بورس تهران ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد افت کرد
واردات خودروهای کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
شرایط پرداخت ارز حجاج اعلام شد
دیدگاه مالکان جدید می‌تواند استقلال را متحول کند
چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
نسخه پیچیده فروش اینترنتی دارو
فیلم/ ورود نیروهای پلیس برای سرکوب دانشجویان در دانشگاه یوتا
رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)
رشد ۲.۴ درصدی موالید مادران زیر ۲۴ سال
آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
اعلام جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مخبر خواستار اجرای سریع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد
تصویب راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها
جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آزمون‌های استخدامی
فراهم شدن امکان تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور
مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
جذب نیروی امریه در پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top