تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/09/08 - 14:17
کد خبر: 489336

راه‌اندازی رشته اقتصاد بیمه در دانشگاه علامه طباطبایی

راه‌اندازی رشته اقتصاد بیمه در دانشگاه علامه طباطبایی

رشته «اقتصاد بیمه» در مقطع دکتری در موسسه آموزش عالی بیمه اکو دانشگاه علامه‌طباطبائی با همکاری دانشکده اقتصاد این دانشگاه راه‌اندازی شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رئیس موسسه آموزش عالی بیمه اکو این دانشگاه با اعلام خبر راه‌اندازی رشته «اقتصاد بیمه» در مقطع دکتری در این موسسه با موافقت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همکاری دانشکده اقتصاد، گفت: در سال تحصیلی آینده در این رشته پذیرش دانشجو انجام خواهد شد. این رشته می‌تواند پاسخگوی نیاز رو به رشد کشور در حوزه تأمین نیروی انسانی متخصص برای صنعت بیمه باشد.

وی تاکید کرد: راه‌اندازی این رشته می‌تواند به مرجعیت دانشگاه در رشته‌های تخصصی بیمه‌ای، منجر شود و تنوع رشته‌ها را در مؤسسه آموزش عالی بیمه اکو که بدون شک معتبرترین مرجع دانشگاهی تربیت نیروی انسانی برای صنعت بیمه کشور است، افزایش دهد. همچنین این امر فرصتی برای پرورش و جذب استادان متخصص در این رشته پرکاربرد دانشگاهی است.

شکوهی با اشاره به اینکه فقط یک دانشگاه دیگر در کشور در این رشته دانشجو جذب می‌کند، اعلام کرد: با توجه به توانمندی، ظرفیت و تخصص استادان موسسه آموزش عالی بیمه اکو و دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی، به طور قطع شاهد دوره بسیار باکیفیتی خواهیم بود و صنعت بیمه و جامعه از خدمات دانش‌آموختگان این دوره بهره‌مند خواهند شد. از همین رو، راه‌اندازی این رشته می‌تواند گام مهمی در برندسازی دانشگاه علامه طباطبائی و موسسه آموزش عالی بیمه اکو نیز باشد.

گفتنی است مؤسسه آموزش عالی بیمه دانشگاه علامه‌طباطبائی یکی از معتبرترین مراکز دانشگاهی ارائه دهنده رشته‌های بیمه‌ای در مقاطع مختلف است که با سابقه تربیت نیروی انسانی برای صنعت بیمه و سایر مراکز نظیر صندوق‌های بازنشستگی و از شهرت مناسبی در این زمینه برخوردار است و دانش‌آموختگان آن بلافاصله جذب شرکت‌های بیمه می‌شوند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فرآیند برنامه ریزی طرح محور در چشم انداز امید بخش آموزش و پرورش
چرا نوعثمانی‌های ترک از فلسطین حمایت می‌کنند؟
مهدی طارمی به اینتر پیوست
وعده یحیی گل محمدی به تبریزی‌ها
سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری
وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
چیزهایی که باید والدین کنکوری‌ها این روزها بدانند
مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟
حمله بلاروس به اوکراین؟
یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد
سرمربی سپاهان چگونه مسلمان شد؟
سامانه بارشی جدید از غرب وارد ایران می‌شود
موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
اتوبوس گشت ارشاد در دانشگاه صنعتی شریف! +عکس
ژوزه مورایس مسلمان شد +فیلم
چرا دانشجویان آمریکایی خشمگین هستند؟ +فیلم
تعطیلی شنبه یا پنج‌شنبه؟
شیوه عجیب برخورد پلیس آمریکا با معترضین! +فیلم
آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top