تاریخ انتشار: شنبه 1402/09/18 - 10:28
کد خبر: 490271

توضیحات رئیس صدا و سیما درباره شرایط بازگشت سلبریتی‌ها به تلویزیون

 توضیحات رئیس صدا و سیما درباره شرایط بازگشت سلبریتی‌ها به تلویزیون

رئیس رسانه ملی در خصوص بازگشت سلبریتی‌ها به تلویزیون و همکاری دوباره با صدا و سیما گفت:ما به گرمی دست همه عزیزانی که حاضرند با رسانه ملی همکاری کنند را می‌فشاریم. درب صداوسیما همیشه به روی آنها باز است. امیدواریم که چهره‌ها هم در را به روی خودشان نبندند و از این ظرفیت استفاده کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی، شب گذشته در حاشیه اختتامیه هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند، در رابطه با حضور چهره‌ها در برنامه‌های تلویزیون گفت: سلبریتی‌ها باید در خدمت مردم و کشور و ارزش‌ها و اعتقادات و فرهنگ اصلی ایرانی- اسلامی باشند. ما به گرمی دست همه عزیزانی که حاضرند با رسانه ملی همکاری کنند را می‌فشاریم. درب صداوسیما همیشه به روی آنها باز است. امیدواریم که چهره‌ها هم در را به روی خودشان نبندند و از این ظرفیت استفاده کنند.

وی درباره بازگشت چهره‌هایی مثل محمدرضا گلزار به صداوسیما بیان کرد: اظهار نظر دقیق‌تر درباره چهره‌ها را همکاران ما در سیما انجام می‌دهند.

او همچنین در خصوص تولیدات رسانه ملی در دوره تحول نیز گفت: ما تولیدات جدیدی در مرکز شعر، موسیقی و سرود داشته‌ که به عنوان یکی از سرفصل‌های اصلی دوره‌ی تحول صداوسیما محسوب می‌شود. هفته گذشته قطعه‌ای جدید از ارکستر سمفونیک صداوسیما را رونمایی کردیم. ارکستر سمفونیک صداوسیما ظرفیت بسیار گسترده‌ای برای تولید آثار فاخر و بزرگ را دارد.

رئیس رسانه ملی در پاسخ به این سوال که آیا در ایام انتخابات تلویزیون به سراغ چهره‌ها می‌رود گفت: از چهره‌ها فقط استفاده مقطعی و موردی نباید کرد. آنها در خدمت مردم و همکار رسانه هستند. در دوران غم و شادی و افتخار و اقتدار باید همراه مردم باشند. حتما یکی از عرصه‌ها می‌تواند انتخابات باشد. اگر هم‌افزایی چهره‌ها، مردم و رسانه ملی اتفاق بیفتد در همه عرصه‌ها می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد.

جبلی همچنین درباره سریال‌های شبکه نمایش خانگی که قرار است از تلویزیون پخش شود گفت: از رییس ساترا سوال کردم که چند سریال را پیشنهاد کردند. به نظر من قابل بررسی است و می‌توانیم انتخاب کنیم. چند اسم را به من گفتند. اما چون قطعی نیست، نمی‌گویم. حتی می‌توانیم از فیلمنامه‌های نمایش خانگی حمایت کنیم و سریال‌ها را پس از پخش در پلتفرم‌ها در تلویزیون پخش کنیم.

رئیس صداوسیما درباره تبدیل شبکه پنج به تهران نیز خاطر نشان کرد: ماموریت و رسالت این شبکه پرداختن به استان تهران است. تا قبل انتخابات سراسری خواهد بود. اما از یک تاریخ معینی فقط در استان تهران قابل دریافت خواهد شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top