تاریخ انتشار: شنبه 1402/09/25 - 08:48
کد خبر: 490896

اسماعیل کوثری؛

انتقام سخت فراجا از تروریست‌ها

انتقام سخت فراجا از تروریست‌ها

بسیاری از این خرابکاران، فریب‌خورده‌هایی هستند که برای پول بسیار کمی خود را در اختیار بیگانگان قرار می‌دهند تا بیایند و امنیت کشور را بر هم بزنند اما در برابر اینها ایستادگی خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یادداشت از اسماعیل کوثری*/// فراجا از نقاط مرزی تا عمق کشور، در تمامی شهرها و روستاهای کشور ایران مسئولیت و مأموریت ایجاد آرامش و امنیت را عهده‌دار است و همین موضوع را می‌توان نشانی از عظمت کار و رسالت این دستگاه مهم کشور دانست که در هر بخشی از کشور حضور داشته و حافظ جان، مال و امنیت مردم ایران است و مردم هم در بسیاری از مقاطع چشم به این نیرو دارند.

باید گفت به لطف خداوند، این نیروی مقتدر با تلاش و تکاپویی که در سالیان اخیر با وجود سختی‌ها و مشقات فراوان از خود نشان داده است، توانسته در کشور امنیت و آسایش را برای مردم عزیز فراهم کند. اما ضدانقلاب وابسته و نیروهای بیگانه دشمن، چشم دیدن این امنیت برقرارشده در کشور را ندارند؛ امنیتی که بخش قابل‌توجهی از آن ثمره تلاش‌ها و اقداماتی است که نیروی انتظامی انجام داده است.

بنابراین نیروهای ضدانقلاب با حمایت‌های کشورهای متخاصم که در رأس آن صهیونیسم و استکبار جهانی قرار دارد، در برهه‌هایی برای برهم‌زدن آرامش و ضربه‌زدن به عاملان ایجاد امنیت که بخش مهم آن فراجاست، خرابکاری‌ها و ترورهایی را انجام می‌دهند که نمونه اخیر آن را می‌توان در اقدامی دانست که اخیرا تروریست‌های مسلح در سیستان و بلوچستان انجام دادند؛ به یکی از مراکز فراجا حمله کردند و تعدادی از عزیزان ما در نیروی انتظامی را به شهادت رساندند.

اما باید دانست که قطعا و یقینا این نیروهای خرابکار از سوی نهادهای امنیتی کشور و خود فراجا رها نخواهند شد؛ چراکه بزرگ‌تر از این تروریست‌ها و خرابکارها که در کشور عزیزمان ایران دست به اقدامات خرابکارانه زدند، توسط حافظان امنیت کشور و فراجا دستگیر شده و در نهایت در دادگاه‌های ایران مجازات شدند.

بسیاری از این خرابکاران، فریب‌خورده‌هایی هستند که برای پول بسیار کمی خود را در اختیار بیگانگان قرار می‌دهند تا بیایند و امنیت این کشور را بر هم بزنند و مخل آسایش مردم شوند اما مردم و سایرین باید خوب بدانند که در برابر اینها ایستادگی خواهد شد و آنان را کنار خواهیم زد؛ چراکه از این گروه‌ها بزرگ‌تر و خطرناک‌تر، در اوایل انقلاب که هنوز خبری از فراجا، سپاه، ارتش کنونی و دستگاه‌های امنیتی مثل وزارت اطلاعات نبود، در برابر نیروهای ما شکست خوردند و به حاشیه رفتند.

بر همین اساس ابدا نباید شک کرد که این گروه‌ها هم توسط نهادهای ما و در رأس آنان خود فراجا ضربه سهمگینی در آینده دریافت می‌کنند و تک‌تک این خرابکاران دستگیر و به سزای اعمال جنایتکارانه خود خواهند رسید؛ امید و آرزوی برهم‌زدن آرامش و امنیت کشور توسط دشمن از بین خواهد رفت و با کمک خدا آنان به این هدف نخواهند رسید.

*نماینده تهران در مجلس

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top