تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/10/03 - 02:10
کد خبر: 491607

معرفی سامانه بوستان دانشگاه فنی‌حرفه‌ای

معرفی سامانه بوستان دانشگاه فنی‌حرفه‌ای

دانشگاه فنی و حرفه‌ای یکی از مراکز مهم آموزشی کشور است که هر ساله دانش آموختگان زیادی در رشته های تحصیلی مختلف از این موسسه فارغ التحصیل می‌شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از فارس، دانشگاه فنی و حرفه‌ای یکی از مراکز مهم آموزشی کشور است که هر ساله دانش آموختگان زیادی در رشته های تحصیلی مختلف از این موسسه فارغ التحصیل می‌شوند.

در راستای توسعه زیرساخت های آموزش الکترونیک و تسهیل انجام امور دانشجویان، دانشگاه فنی و حرفه ای سامانه بوستان را راه اندازی کرده است. این سامانه خدمات مختلفی از جمله انتخاب واحد، برگزاری کلاس‌های مجازی، ثبت نمرات دروس، انتقالی و میهمانی، پرداخت شهریه، ارزشیابی کیفی اساتید و… را به دانشجویان ارائه می‌دهد و دانشجویان می‌توانند علاوه بر سامانه سمیاد، از امکانات سامانه مذکور نیز استفاده کنند.

دانشگاه فنی حرفه‌ای کشور به منظور تسهیل در انجام امور دانشجویان این دانشگاه اقدام به راه اندازی سامانه‌های مختلفی کرده است که از این میان می توان به سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه‌ای به نشانی http://bustan.tvu.ac.ir اشاره کرد.

در سایت بوستان فنی و حرفه ای امکانات مختلفی از جمله انتخاب واحد، برگزاری کلاس های مجازی، ثبت نمرات دروس، انتقالی و میهمانی، پرداخت شهریه، ارزشیابی کیفی اساتید برای دانشجویان ارائه شده است که دانشجویان می‌توانند پس از ورود به سامانه بوستان فنی حرفه ای از این خدمات استفاده کنند.

تمامی داوطلبان پس از انجام مراحل ثبت نام در سایت بوستان فنی حرفه ای بایستی در صورت ورود به سامانه بوستان دانشگاه فنی حرفه‌ای، کد ملی و کلمه عبور خود را وارد کرده تا از امکانات سایت بوستان استفاده کنند. 

*‌ معرفی سایت بوستان فنی و حرفه‌ای

دانشگاه فنی و حرفه ای به منظور ارائه خدمات بهتر و سریع تر به دانشجویان خود سامانه های مجازی مختلفی را ارائه کرده است تا داوطلبان بتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دانشگاه فنی و حرفه ای، از خدمات دانشگاهی استفاده کنند، یکی از سامانه‌هایی که اخیرا توسط دانشگاه فنی و حرفه ای راه اندازی شده است، سامانه بوستان دانشگاه فنی حرفه‌ای به نشانی http://bustan.tvu.ac.ir است. 

سایت بوستان فنی یک سیستم جامع و کارآمد است که خدمات مختلفی را به دانشجویان ارائه می‌دهد. بدین ترتیب تمامی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور می‌توانند به صورت غیر حضوری از طریق ورود به سامانه بوستان دانشگاه فنی حرفه‌ای امور دانشجویی خود همچون انتخاب واحد و پرداخت شهریه دانشگاهی را به صورت آنلاین از طریق این سامانه انجام دهند.

یکی از امکانات و ویژگی‌های مهم سامانه بوستان سیستم آموزشی تعبیه شده در سامانه است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

لازم به ذکر است تمامی خدمات دانشگاه فنی و حرفه ای قبلا از طریق سامانه ناد انجام میشد، که به دلیل نارضایتی داوطلبان و ارتقا زیرساخت های سامانه اکنون به سایت بوستان فنی منتقل شده است. بدین منظور داوطلبان پس از انجام مراحل ثبت نام سایت بوستان فنی حرفه‌ای می‌توانند با ورود به سامانه بوستان فنی حرفه‌ای از امکانات آن استفاده کنند.

بدین ترتیب داوطلبان پس از ورود به سایت بوستان فنی حرفه ای می‌توانند کد ملی و رمز عبور خود را وارد کرده تا به پروفایل اختصاصی خود منتقل شوند، در پروفایل کاربری دانشجویان امکان انجام مراحل انتخاب واحد، حذف و اضافه، پرداخت شهریه و سایر موارد وجود دارد.

* راهنمای ورود به سامانه بوستان دانشگاه فنی حرفه‌ای

سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای به منظور سرعت بخشیدن به امور دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور طراحی و راه اندازی شده است. سایت بوستان فنی در حال حاضر به عنوان جایگزین سامانه ناد فنی و حرفه ای در دسترس قرار گرفته است.

لذا داوطلبان می‌توانند پس از انجام مراحل ثبت‌نام سایت بوستان فنی حرفه‌ای به بخش‌های مختلف سامانه دسترسی داشته و از امکانات آن استفاده کنند.

تمامی دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای به منظور استفاده از خدمات و ویژگی های سایت بوستان از قبیل انتخاب واحد، ارزشیابی اساتید، دسترسی به طرح های پژوهشی منتخب و سایر موارد بایستی پس از ورود به سامانه بوستان دانشگاه فنی حرفه‌ای بر اساس نیاز خود از سیستم‌های سیستم های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و دانشجویی استفاده کنند. 

۱. متقاضیان به منظور ورود به سامانه بوستان فنی حرفه ای بایستی عبارت سایت بوستان را در مرورگر خود وارد کنند.

۲. حال در صفحه نمایش جستجو گوگل بر روی لینک ورود به سامانه بوستان دانشگاه فنی حرفه ای کلیک کرده تا صفحه اصلی سایت نمایش داده شود.

۳. پس از ورود به سایت بوستان فنی حرفه ای به منظور استفاده از هر کدام از بخش های سایت ابتدا کد ملی و رمز ورود به سایت را وارد کرده و گزینه ورود را انتخاب کنند.

تمامی داوطلبان باید پس از اولین ورود به سایت بوستان بخش صحت سنجی اطلاعات را تکمیل کرده و در صورت صحیح بودن اطلاعات وارد شده در سامانه گزینه تایید را فعال کنند. بدیهی است مسئولیت درج اطلاعات صحیح در سایت بوستان فنی به عهده شخص دانشجو است به همین دلیل لازم است در هنگام وارد کردن اطلاعات ثبت نامی توجه کافی داشته باشند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
نامه‌ی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور «کارت هوشمند بیمه سلامت»
یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top